Precies.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ELK NADEEL HEEFT ZIJN VOORDEEL
WE HEBBEN HET FEEST VAN 020 VERNEUKT....
Van Persie van de Grote Van Persie Show?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef Ali_boo het volgende:
Van Persie kunnen we ook meteen bij het grove vuil gooien. Wat was die slecht zeg
Makkelie had hem 3 kaarten moeten geven en hij heeft er 0. Bizar matige pot van Danny over de bank genomen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was nog wel heet meest genante. Net als Priske had Persie geen idee wat te doen.
Al had je gewoon 3-0 moeten staan 5 minuten na rust en had PSV al lang rood (2x geel) moeten hebben.
Nee joh, was de tweede helft ook je probleem. Daar had RVP wel eerder moeten ingrijpen.quote:
Ik zeg toch ook meteen al dat anderen ook kloten. Maar op basis waarvan krijgt hij minuten? En dan zo makkelijk balverlies voorin.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt Stengs zien invallen? Of een Carranza?
Dit is gewoon een collectieve wanprestatie en kan je nooit op 1 speler gaan richten. Ja Ramiz verprutst een kans, maar jij weet zelf ook wel hoeveel er nog moet gebeuren om dat bal in het netje te krijgen aan de andere kant.
Hij is toch gewoon niet geschikt voor deze functie?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Middenveld werd compleet overlopen en Van Persie doet niets, Prisked.
Zeker mentaal. De wil om te winnen ontbrak bij Feyenoord nadat Twente 2-0 maakte. De spelers willen natuurlijk ook niet de rest van hun leven horen dat ze Ajax kampioen hebben gemaakt.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
JE HAD die 3-0 moeten
maar het was faal na die 2-0
toen werd er makkelijk gedacht
mentaliteit kwestie
Ja ik hou daar ook niet van.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van Persie van de Grote Van Persie Show?
Die heeft andere prioriteiten. Zoals theatraal doen bij persconferenties. Vermoeiend figuur
2 clubs genaaid voor de prijs van 1 heeft hij wellicht gedacht.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Makkelie had hem 3 kaarten moeten geven en hij heeft er 0. Bizar matige pot van Danny over de bank genomen.
Echt hè, het werk van Oh Arne helemaal verneukt.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Adames het volgende:
Na 60 minuten overal kramp. Echt heel vervelend dat die week verkeerde training in juli er nog steeds zo inhakt
Peter Bosz is een verschrikkelijk lieve man.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik hou daar ook niet van.
Gelukkig doet Peter Bosz dat nooit.
Nee, zolang je zelf een kans maakt gaat eigen belang altijd voor het misgunnen van concurrentie.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij bent ten minste eerlijk, een groot deel van Feyenoord doet net alsof ze het jammer vinden dat ze hebben verloren. Maar ze hebben sowieso plek 3 en meer was toch niet meer haalbaar, dus dan is het het beste om Ajax dwars te zitten.
Kans op wat?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nee, zolang je zelf een kans maakt gaat eigenbelang altijd voor het misgunnen van concurrentie.
Ik al bij de niet-assist van Hadj-Moussa eigenlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Echt ziek van. Het had minstens 3-0 moeten staan voordat de 2-1 viel. Toen die twee 4 tegen 3 situaties zo slecht uitgespeeld werden zag ik de bui wel hangen.
Omdat het alternatief op de bank misschien ook niet beter is? Omdat hij goed getraind heeft? Die hype op onze Marokkaan is ook licht onbegrijpelijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook meteen al dat anderen ook kloten. Maar op basis waarvan krijgt hij minuten? En dan zo makkelijk balverlies voorin.
Prima weertje om te vissen! Je hebt je hengeltje uitgegooid, nu de beentjes over elkaar en lekker afwachten. Succes!quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker mentaal. De wil om te winnen ontbrak bij Feyenoord nadat Twente 2-0 maakte. De spelers willen natuurlijk ook niet de rest van hun leven horen dat ze Ajax kampioen hebben gemaakt.
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies.
En @:Zipportal maar juichen voor het kampioenschap van Ajax.
Dat laatste is wel begrijpelijk, aangezien we allemaal anders naar een wedstrijd kijken.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat het alternatief op de bank misschien ook niet beter is? Omdat hij goed getraind heeft? Die hype op onze Marokkaan is ook licht onbegrijpelijk.
Het is sowieso lachwekkend dat we ieder kwartier in dit topic een andere speler eruit vissen waar het ineens aan ligt.
Directe plaatsing cl. PSV is na de winterstop ook geen wonderploeg gebleken. Dan had je nog een kans gemaakt.quote:
Ja, dit dus. Ik dacht dat ik dat allemaal wel kwijt was nu ik halverwege de 30 ben en een kind heb, maar nu heb ik een huilende baby, een paar kapotte glazen en een boze vrouw.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:42 schreef Elan het volgende:
Zelden zo boos geweest na een wedstrijd.
Noah Lang beste trol ooit.
Heb je gezien hoe die Zerrouki speelde? Kom op man, van die gast met al z'n kwaliteiten kun je toch niet zeggen dat hij er alles aan deed om een punt over de streep te trekken?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima weertje om te vissen! Je hebt je hengeltje uitgegooid, nu de beentjes over elkaar en lekker afwachten. Succes!
Kleine troost, het is allemaal vervangbaar.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik dacht dat ik dat allemaal wel kwijt was nu ik halverwege de 30 ben en een kind heb, maar nu heb ik een huilende baby, een paar kapotte glazen en een boze vrouw.
Het is natuurlijk wel allemaal heel toevallig dat Feyenoord 2-0 voorstaat en er helemaal niets aan de hand is, totdat Twente op 1-0 en 2-0 komt en dat geeft Feyenoord het toevallig ineens helemaal weg.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef CR7 het volgende:
Dat gelul over Ajax. Wellicht ben ik de enige maar PSV is de laatste jaren een veel vervelende club geworden. Maar ok dat komt vanzelf als hun supporters denken dat Veerman en Schouten de nieuwe Modric en Kroos zijn.
Dit gebeurt letterlijk elke wedstrijd.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel allemaal heel toevallig dat Feyenoord 2-0 voorstaat en er helemaal niets aan de hand is, totdat Twente op 1-0 en 2-0 komt en dat geeft Feyenoord het toevallig ineens helemaal weg.
Die wissels duurden ook veel te lang. Carranza viel oké in (had één goede actie tegenover de nul van Ueda) maar Zerrouki en Stengs, oef.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Echt ziek van. Het had minstens 3-0 moeten staan voordat de 2-1 viel. Toen die twee 4 tegen 3 situaties zo slecht uitgespeeld werden zag ik de bui wel hangen.
Waar heb je het over? Ze hebben toch zeven duels op rij gewonnen? Waaronder AZ en Twente uit.quote:
Nee hoor, dat heb ik ook wel. Luuk de Jong vind ik al jaren een enorme lul en de vervelendste speler van de eredivisie en daar hebben we met Veerman en Lang nog wel wat figuren aan toegevoegd. Dat soort spelers heeft Ajax niet echt meer.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef CR7 het volgende:
Dat gelul over Ajax. Wellicht ben ik de enige maar PSV is de laatste jaren een veel vervelende club geworden. Maar ok dat komt vanzelf als hun supporters denken dat Veerman en Schouten de nieuwe Modric en Kroos zijn.
Ajax gewoon de meer dan verdiende kampioen dit jaar.
Alsof jullie uiteindelijk geen kampioen gaan worden, je schiet jezelf in de voet. En uiteindelijk word Ajax alsnog kampioen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel allemaal heel toevallig dat Feyenoord 2-0 voorstaat en er helemaal niets aan de hand is, totdat Twente op 1-0 en 2-0 komt en dat geeft Feyenoord het toevallig ineens helemaal weg.
M'n kind moet ook niet opgroeien met het idee dat Feyenoord-supporter zijn makkelijk is natuurlijk.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Kleine troost, het is allemaal vervangbaar.
Kloptquote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden gekeken? Je bent tegen bv. Zwolle en GAE bij momenten weggespeeld. Dan wordt je zeker door dit (al dan niet overschatten) PSV weggespeeld.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ze hebben toch zeven duels op rij gewonnen? Waaronder AZ en Twente uit.
Vermoeden van?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar daar gaat het ook niet om. Ik vind het vooral onsportief om hier opzichtig en toevallig te verliezen zodat je concurrent vandaag in ieder geval geen kampioen wordt.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:46 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Alsof jullie uiteindelijk geen kampioen gaan worden, je schiet jezelf in de voet. En uiteindelijk word Ajax alsnog kampioen.
Duurt wel 9 maandenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:44 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Kleine troost, het is allemaal vervangbaar.
Nog een jaar of 10 makker, ik spreek uit ervaring, dan kun je er beter mee omgaan.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik dacht dat ik dat allemaal wel kwijt was nu ik halverwege de 30 ben en een kind heb, maar nu heb ik een huilende baby, een paar kapotte glazen en een boze vrouw.
Die hele fase bij Heerenveen deed je vermoeden dat hij ineens een tactisch wonderdokter zou zijn ofzo? Daar liepen ze de polonaise dat hij weg ging en hij kon zo naar Feyenoord.. vul zelf maar in hoe logisch dat is.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
RvP gewoon een 1, hij wist het team leuk te motiveren voor het eerste kwartiertje, maar verder niets gezien. Geen enkele wijziging in speelstijl, geen enkele omzetting en geen enkele tactische wissel maar alleen maar een paar te late generieke wissels. Tot nu toe lijkt hij een goede motivator/coach te zijn, maar zeer zeker geen tactisch meesterbrein
Op zich wil ik hem volgend seizoen pas echt beoordelen daarop, nu heeft ie nog een flinke erfenis van Priske weg te werken (vandaag ook weer met spelers die de 90 minuten niet volhielden) wat vooralsnog eigenlijk behoorlijk goed gaat.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:46 schreef Ali_boo het volgende:
RvP gewoon een 1, hij wist het team leuk te motiveren voor het eerste kwartiertje, maar verder niets gezien. Geen enkele wijziging in speelstijl, geen enkele omzetting en geen enkele tactische wissel maar alleen maar een paar te late generieke wissels. Tot nu toe lijkt hij een goede motivator/coach te zijn, maar zeer zeker geen tactisch meesterbrein
Ik denk dat het serieus onkunde is.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar daar gaat het ook niet om. Ik vind het vooral onsportief om hier opzichtig en toevallig te verliezen zodat je concurrent vandaag in ieder geval geen kampioen wordt.
Verlies of gelijkspel boeit toch niet. Jullie winnen sowieso thuis van RKC en dan ben je derde. Op doelsaldo pakt Utrecht jullie nooit meer.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:51 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ik denk dat het serieus onkunde is.
Denk dat er weinig Feyenoord supporters nu vrolijk de kuip verlaten, met de gedachte dat jullie dan vandaag maar geen kampioen worden.
Zoals ik al zei, je moet belang van je eigen club ten allen tijden voorop stellen. En het was niet in ons belang om nu te verliezen.
Je had vandaag moeten winnen om in ieder geval de druk bij PSV erop te houden slimmerik.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verlies of gelijkspel boeit toch niet. Jullie winnen sowieso thuis van RKC en dan ben je derde. Op doelsaldo pakt Utrecht jullie nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |