Waar haal jij je paddo's?quote:Op zondag 11 mei 2025 10:21 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Vandaag deed ik iets wat ik nooit eerder deed. Ik gooide mijn notitieboek in een fontein vol kwellende zwanen en luisterde niet naar de echo van wat ik had kunnen opschrijven.
Ik weiger voor het eerst een rookgordijn te serveren en zet mijn sommelierglas neer in het zand van een verlaten treinstation, waar woorden verwaaien voordat ze klank kunnen worden.
Ik spreek luidop tegen een steen, en als de steen niet terug praat - glimlach ik.
Want zelfs de stilte kan men soms overstemmen met een onverwacht gebaar van zacht niksdoen.
Vervolgens heb ik mijn schoenen achterstevoren aangetrokken en wandel ik achteruit een toekomst in die mij niet herkent. Ik klop aan bij een verlaten huis waar nooit iemand woonde en biedt excuses aan voor een misdaad die ik nooit begaan heb.
In een brief aan mezelf die nooit bezorgd al worden, beken ik de liefde aan een komma die ik ooit vergeten ben. Ik koop een kaartje voor een toneelstuk dat niet gespeeld wordt, en applaudisseer minutenlang voor een lege scène.
Als de maan opkomt, fluister ik een waargebeurde leugen in het oor van een slapende dennenboom
die mij verstaat maar weigert te antwoorden
om mij voor het eerst de rust van onbegrip te schenken.
soms krijg ik kou aanvallen of heeft de kachel kuren, dan wel soms ook met pantoffels aan slapenquote:
NS heeft een regeling dat je bij vertraging geld terug kan krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:33 schreef blomke het volgende:
Met de trein reizen. Althans, een poging daartoe. Gelazer met een zwartrijder (deuren technisch geblokkeerd zogenaamd, in werkelijkheid was de spoorwegpolitie bezig de man in te rekenen) gaf een uur vertraging op een traject van 1,5 uur. Dat was voorlopig weer de laatste keer.
Kan je daarvoor geld van NS terug krijgen?
Goh joh, je maakt nog eens wat mee...quote:Op zondag 11 mei 2025 20:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Vochtig toiletpapier gebruiken. Dit is veel beter voor mijn anus. Gewoon wcpapier schuurt mijn aambeien kapot
Mijn brein heeft dat soort zaken niet nodig om creatief te zijn met taal.quote:
Klopt. Ik word er soms moedeloos van.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:35 schreef Invisibli het volgende:
Dennnbomen fluisteren alles door die kun je niet vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Wait what... met sokken aan slapen?quote:Op zondag 11 mei 2025 02:10 schreef Invisibli het volgende:
Wat doe jij nu wel, terwijl je dat nooit deed?
Ts trapt af:
Met sokken slapen.
Daarom heb ik ook donzen slaapsokken. Aan bij het naar bed gaan (in de winter) en als alles op temperatuur is weer uit.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait what... met sokken aan slapen?Waarom? Dat lijkt me echt intens goor en onprettig.
Hartelijk dank; ga ik vandaag proberen; schijnt pas na 24 uur aangevraagd te kunnen worden, i.v.m. verwerking in interne NS systemen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
NS heeft een regeling dat je bij vertraging geld terug kan krijgen.
https://www.ns.nl/klanten(...)eguliere-reizen.html
Je kan het altijd proberen om voor deze reis geld terug te krijgen. Het is niet gegarandeerd dat je het ook krijgt. Er staan een aantal situaties genoemd waarin je geen geld terug krijgt. Ik denk dat je er dan serieus rekening mee moet houden dat ze dit beschouwen als een bijzonder geval van overmacht.
Dat kun je gewoon tegelijk doen, hè?quote:
Gewoon schone sokken aan.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wait what... met sokken aan slapen?Waarom? Dat lijkt me echt intens goor en onprettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |