abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217597570
Wat doe jij nu wel, terwijl je dat nooit deed?

Ts trapt af:
Met sokken slapen.

En jeans dragen. Had ik vroeger een hekel aan. Al zijn ze tegenwoordig wel wat dunner en minder stug dan vroeger lijkt het.
pi_217597586
Ik praat tegen mijn planten
  Miss 200.000.000! zondag 11 mei 2025 @ 06:43:39 #3
367000 roos94
pi_217597739
Van warm weer genieten.
pi_217597776
Werkloos zijn :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zondag 11 mei 2025 @ 10:21:46 #5
324553 Parafoonnotulist
Gegijzeld door notuleerdrang
pi_217598482
Vandaag deed ik iets wat ik nooit eerder deed. Ik gooide mijn notitieboek in een fontein vol kwellende zwanen en luisterde niet naar de echo van wat ik had kunnen opschrijven.

Ik weiger voor het eerst een rookgordijn te serveren en zet mijn sommelierglas neer in het zand van een verlaten treinstation, waar woorden verwaaien voordat ze klank kunnen worden.

Ik spreek luidop tegen een steen, en als de steen niet terug praat - glimlach ik.
Want zelfs de stilte kan men soms overstemmen met een onverwacht gebaar van zacht niksdoen.

Vervolgens heb ik mijn schoenen achterstevoren aangetrokken en wandel ik achteruit een toekomst in die mij niet herkent. Ik klop aan bij een verlaten huis waar nooit iemand woonde en biedt excuses aan voor een misdaad die ik nooit begaan heb.

In een brief aan mezelf die nooit bezorgd al worden, beken ik de liefde aan een komma die ik ooit vergeten ben. Ik koop een kaartje voor een toneelstuk dat niet gespeeld wordt, en applaudisseer minutenlang voor een lege scène.
Als de maan opkomt, fluister ik een waargebeurde leugen in het oor van een slapende dennenboom
die mij verstaat maar weigert te antwoorden
om mij voor het eerst de rust van onbegrip te schenken.
“Waar taal verdampt, noteer ik het residu.”
pi_217599790
quote:
3s.gif Op zondag 11 mei 2025 10:21 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Vandaag deed ik iets wat ik nooit eerder deed. Ik gooide mijn notitieboek in een fontein vol kwellende zwanen en luisterde niet naar de echo van wat ik had kunnen opschrijven.

Ik weiger voor het eerst een rookgordijn te serveren en zet mijn sommelierglas neer in het zand van een verlaten treinstation, waar woorden verwaaien voordat ze klank kunnen worden.

Ik spreek luidop tegen een steen, en als de steen niet terug praat - glimlach ik.
Want zelfs de stilte kan men soms overstemmen met een onverwacht gebaar van zacht niksdoen.

Vervolgens heb ik mijn schoenen achterstevoren aangetrokken en wandel ik achteruit een toekomst in die mij niet herkent. Ik klop aan bij een verlaten huis waar nooit iemand woonde en biedt excuses aan voor een misdaad die ik nooit begaan heb.

In een brief aan mezelf die nooit bezorgd al worden, beken ik de liefde aan een komma die ik ooit vergeten ben. Ik koop een kaartje voor een toneelstuk dat niet gespeeld wordt, en applaudisseer minutenlang voor een lege scène.
Als de maan opkomt, fluister ik een waargebeurde leugen in het oor van een slapende dennenboom
die mij verstaat maar weigert te antwoorden
om mij voor het eerst de rust van onbegrip te schenken.
Waar haal jij je paddo's? :D
Goed spul! ^O^
pi_217600471
Dennnbomen fluisteren alles door die kun je niet vertrouwen.
pi_217602382
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 02:10 schreef Invisibli het volgende:
Met sokken slapen.
soms krijg ik kou aanvallen of heeft de kachel kuren, dan wel soms ook met pantoffels aan slapen
pi_217602429
muurtje verven :!
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 17:20:48 #10
441859 crew  Lenny77
pi_217602634
Middagdutje doen op dagen dat ik onderbroken diensten heb omdat ik het anders fysiek niet haal :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 11 mei 2025 @ 20:27:54 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217604539
Tikken uitdelen tegen bejaarden die niet opschieten bij de kassa of bij het flessen inleveren.
pindazakje
pi_217604606
Met de trein reizen. Althans, een poging daartoe. Gelazer met een zwartrijder (deuren technisch geblokkeerd zogenaamd, in werkelijkheid was de spoorwegpolitie bezig de man in te rekenen) gaf een uur vertraging op een traject van 1,5 uur. Dat was voorlopig weer de laatste keer.

Kan je daarvoor geld van NS terug krijgen?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217604674
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 20:33 schreef blomke het volgende:
Met de trein reizen. Althans, een poging daartoe. Gelazer met een zwartrijder (deuren technisch geblokkeerd zogenaamd, in werkelijkheid was de spoorwegpolitie bezig de man in te rekenen) gaf een uur vertraging op een traject van 1,5 uur. Dat was voorlopig weer de laatste keer.

Kan je daarvoor geld van NS terug krijgen?
NS heeft een regeling dat je bij vertraging geld terug kan krijgen.

https://www.ns.nl/klanten(...)eguliere-reizen.html

Je kan het altijd proberen om voor deze reis geld terug te krijgen. Het is niet gegarandeerd dat je het ook krijgt. Er staan een aantal situaties genoemd waarin je geen geld terug krijgt. Ik denk dat je er dan serieus rekening mee moet houden dat ze dit beschouwen als een bijzonder geval van overmacht.
  zondag 11 mei 2025 @ 20:46:37 #14
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217604718
Vochtig toiletpapier gebruiken. Dit is veel beter voor mijn anus. Gewoon wcpapier schuurt mijn aambeien kapot
Je bent een waardeloze agent.
pi_217604868
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 20:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Vochtig toiletpapier gebruiken. Dit is veel beter voor mijn anus. Gewoon wcpapier schuurt mijn aambeien kapot
Goh joh, je maakt nog eens wat mee...
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')