zit allemaal in een grote mega containerquote:
ik heb geen idee wat ouderwetse waaltjes wegenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Gewicht / m2 = ~ 175kg * 80 = 14.000kg
Je had ook in de advertentie kunnen zetten dat ze het er zelf uit moesten halen. En dan ¤10 korting geven ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit allemaal in een grote mega container
die wordt maandag opgehaald en naar de mensen gebracht die het hebben gekocht
Varieert. Zijn ze 5 of 8cm dik?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ouderwetse waaltjes wegen
af en toequote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je had ook in de advertentie kunnen zetten dat ze het er zelf uit moesten halen. En dan ¤10 korting geven ofzo
Ik sta graag bij jou in de tuinquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe
lieve stoor
ben ik ook ietwat autistisch
en vind ik het niet zo prettig als de hele dag een stel vreemden bij mij in de tuin staan![]()
Ik ook wel een beetje, maar ik zou er dan wel gewoon bij gaan staan om af en toe op te merken of het niet wat sneller kanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe
lieve stoor
ben ik ook ietwat autistisch
en vind ik het niet zo prettig als de hele dag een stel vreemden bij mij in de tuin staan![]()
Met eenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar ik zou er dan wel gewoon bij gaan staan om af en toe op te merken of het niet wat sneller kan
Nee alleen gewoon een beetje staanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom je dan nieuwe tegels leggen?
80 x 40quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom je dan nieuwe tegels leggen?
Voor een paar ruggen doe ik het wel hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
80 x 40
ongeveer 20-25 kilo per stuk
Jus heeft een slechte rug
dat wordt niks
Ik begreep dat Greys een flinke tuin heeft, dus beetje zelfde effect.quote:
Daar heb je gewoon van die elektrische zuignappen voor. Heb ik hier ook gebruikt. Geen centje pijn, dat kan Justin primaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
80 x 40
ongeveer 20-25 kilo per stuk
Jus heeft een slechte rug
dat wordt niks
we hebben wel gluurfietsersquote:
tis ook prachtig met onkruidquote:
In dat geval...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begreep dat Greys een flinke tuin heeft, dus beetje zelfde effect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij gaat met twister al door zijn rugquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon van die elektrische zuignappen voor. Heb ik hier ook gebruikt. Geen centje pijn, dat kan Justin prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |