SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Als je 2x rood krijgt mag je weer terug op het veld toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij welquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je 2x rood krijgt mag je weer terug op het veld toch?![]()
![]()
Voor mij bestaat dat niet. Ik BEN het elftal!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor mij bestaat dat niet. Ik BEN het elftal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelluf
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wow, das best veel al!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat iets meer dan 80m2 eruit is![]()
Wat voor steentjes?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat iets meer dan 80m2 eruit is“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
eerlijk is eerlijkquote:
mijn man is echt een duracell konijn
die gaat maar door en doorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En hij doet daarnaast ook nog die steentjes?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk
mijn man is echt een duracell konijn
die gaat maar door en door![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
En hij doet daarnaast ook nog die steentjes?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zit allemaal in een grote mega containerquote:
die wordt maandag opgehaald en naar de mensen gebracht die het hebben gekochtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb geen idee wat ouderwetse waaltjes wegenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Gewicht / m2 = ~ 175kg * 80 = 14.000kgThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je had ook in de advertentie kunnen zetten dat ze het er zelf uit moesten halen. En dan ¤10 korting geven ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit allemaal in een grote mega container
die wordt maandag opgehaald en naar de mensen gebracht die het hebben gekocht“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Varieert. Zijn ze 5 of 8cm dik?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat ouderwetse waaltjes wegen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
af en toequote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je had ook in de advertentie kunnen zetten dat ze het er zelf uit moesten halen. En dan ¤10 korting geven ofzo
lieve stoor
ben ik ook ietwat autistisch
en vind ik het niet zo prettig als de hele dag een stel vreemden bij mij in de tuin staan![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik sta graag bij jou in de tuinquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe
lieve stoor
en vind ik het niet zo prettig als de hele dag een stel vreemden bij mij in de tuin staan![]()
![]()
![]()
Ik ook wel een beetje, maar ik zou er dan wel gewoon bij gaan staan om af en toe op te merken of het niet wat sneller kanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
af en toe
lieve stoor
en vind ik het niet zo prettig als de hele dag een stel vreemden bij mij in de tuin staan
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Met eenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje, maar ik zou er dan wel gewoon bij gaan staan om af en toe op te merken of het niet wat sneller kan?
![]()
Nee alleen gewoon een beetje staanquote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom je dan nieuwe tegels leggen?![]()
![]()
80 x 40quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kom je dan nieuwe tegels leggen?
ongeveer 20-25 kilo per stuk
Jus heeft een slechte rug
dat wordt niks
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: