abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217596506
De NOS heeft ook een filmpje

pi_217596531
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 19:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]
[ x ]
Hij kan met dit uiterst belangwekkende nieuws beginnen.
Hoe kan België zo laat staan bij de qualifiers odds voor SF1 maar hier 6e?
  ESF Reporter zaterdag 10 mei 2025 @ 22:08:50 #78
87554 Cee
Welluk?
pi_217596564
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 22:04 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Hoe kan België zo laat staan bij de qualifiers odds voor SF1 maar hier 6e?
Misschien dat het voor een televote wat lastiger is (dus geen topscore) maar met een jury erbij wel de nodige punten bij elkaar kan schrapen.
pi_217596861
Als je aan zo'n groot evenement mee doet weet je, of horen ze je van AvroTros te vertellen, dat er over je gesproken gaat worden. Dat alles uitvergroot gaat worden. De leuke maar ook mindere kanten. Dus als een filmpje online komt, waar echt wel wat over te vertellen valt, zal de media er zeker opduiken. Altijd al gedaan maar in dit huidige tijdperk al helemaal.
Dan had óf de AvroTros een andere Teaser moeten delen. Want zij konden de kritiek voorzien aan de hand van het filmpje. Ben bang dat Claude z'n reactie "het viel toch allemaal wel mee" juist zorgt voor meer kritiek en de boulevards/shownieuws-programma's het fragment opnieuw laten zien om Claude tegen te spreken. Jammer dat hij zich nu zo voelt. Avrotros had dit kunnen voorkomen m.i.
pi_217596886
En de kritiek viel in vergelijking met Mia en Dion wel mee toch? Bij Boulevard zeiden ze dat het "niet helemaal zuiver was". Mia en Dion werden continue neergesabeld.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 mei 2025 @ 23:01:57 #81
163650 Greys
pi_217596987
Ik vind Claude prima reageren. Gewoon menselijk en eerlijk. Niet gedaan alsof het hem geen ene reet doet (gelooft toch niemand, dit zou niemand echt fijn vinden) en tegelijkertijd ook niet hysterisch of huilend of boos of wat dan ook. Prima toch?
Demense mogen overal wat van vinden en hij mag daar weer van vinden, op een heel normale manier geuit. Soms is je even afsluiten van de socials gewoon heel verstandig. Zeker als je daar de soms wel héél giftige reacties leest, niet alleen op hem. Er zitten gewoon complete idioten op de socials, dat wordt elk jaar erger. Verstandige keuze dus. :)

Lekker plezier gemaakt met JJ en Red Sebastian vandaag en verder gaan met focussen op wat echt telt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 10-05-2025 23:29:11 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217597071
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 22:43 schreef drxanax het volgende:
Als je aan zo'n groot evenement mee doet weet je, of horen ze je van AvroTros te vertellen, dat er over je gesproken gaat worden. Dat alles uitvergroot gaat worden. De leuke maar ook mindere kanten. Dus als een filmpje online komt, waar echt wel wat over te vertellen valt, zal de media er zeker opduiken. Altijd al gedaan maar in dit huidige tijdperk al helemaal.
Dan had óf de AvroTros een andere Teaser moeten delen. Want zij konden de kritiek voorzien aan de hand van het filmpje. Ben bang dat Claude z'n reactie "het viel toch allemaal wel mee" juist zorgt voor meer kritiek en de boulevards/shownieuws-programma's het fragment opnieuw laten zien om Claude tegen te spreken. Jammer dat hij zich nu zo voelt. Avrotros had dit kunnen voorkomen m.i.
Ik ben het er wel mee eens dat AVROTROS dan beter een ander fragment had kunnen kiezen om hem te beschermen. Als men de eerste 30 seconden had laten zien had je misschien wel iets weggegeven maar was het nooit in een "hij zingt niet zuiver"-tsunami ontaard
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217597430
Ik ga bijna denken dat als we de akoestische versie hadden ingestuurd dat we veel meer kans op de eindzege zouden hebben :o
pi_217597441
Claude mag dan dalen als het gaat om de winst, maar dat hij op plek 7 staat wil niet zeggen dat hij daar uiteindelijk ook terecht komt.

In de odds voor top 10, top 5 en kwalificeren bij de semi final staat hij nog steady op plek 5.

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-top-10

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-top-5

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-1
pi_217597467
Sowieso kruipt ie nu weer wat richting plek 5 met groene bollen, denk dat die filmpjes van vandaag in ieder geval wat twijfels hebben weggenomen

Edit: al zal Zwitserland er sowieso nog wel voorbij gaan nu na de repetitiebeelden

[ Bericht 24% gewijzigd door TheVulture op 11-05-2025 00:53:18 ]
pi_217598178
We staan weer gewoon oud en vertrouwd op 5
pi_217598245
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 09:31 schreef Eurochacha het volgende:
RANKINGPOLONAISE!
pi_217598584
Morgen horen we hoe de hele staging eruit ziet. Spannend!
  zondag 11 mei 2025 @ 10:39:25 #90
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217598594
Bekijk deze YouTube-video

Zo te zien hebben JJ en Claude het ook wel gezellig samen :)
pi_217598783
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 09:31 schreef Eurochacha het volgende:
Heeft Aran de relreporter al breaking news gebracht? :+
pi_217598872
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 22:47 schreef drxanax het volgende:
En de kritiek viel in vergelijking met Mia en Dion wel mee toch? Bij Boulevard zeiden ze dat het "niet helemaal zuiver was". Mia en Dion werden continue neergesabeld.
Dat was ook terecht, wat waren die slecht

Ik vind dit nummer niks maar hij zingt niet vals
pi_217598884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 20:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik zal wel biased zijn en ik heb er ook geen verstand van maar zo vals klonk het toch ook niet?
Het was niet kneitervals, maar doet die dit ook bij het 'echte' optreden dan zeggen als die commentatoren op de tv aan het eind toch echt dat het niet overal even zuiver was.
pi_217599102
Geweldig om te zien hoe leuk Claude het heeft met de andere artiesten. Dat heb ik al een tijd lang niet meer gezien bij een Nederlandse artiest :)
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 11:57:11 #95
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217599140
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:53 schreef NailQueen het volgende:
Geweldig om te zien hoe leuk Claude het heeft met de andere artiesten. Dat heb ik al een tijd lang niet meer gezien bij een Nederlandse artiest :)
Bij Duncan en Douwe Bob was dat?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217599160
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Bij Duncan en Douwe Bob was dat?
Douwe Bob had een bromance met Amir. Duncan kon het volgens mij goed worden met die zanger van Litouwen. En ik herinner me vaag dat Mahmood bij thuiskomt het jasje van Duncan aanhad. Of het was andersom.
  Moderator zondag 11 mei 2025 @ 12:01:44 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217599175
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 12:00 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Douwe Bob had een bromance met Amir. Duncan kon het volgens mij goed worden met die zanger van Litouwen. En ik herinner me vaag dat Mahmood bij thuiskomt het jasje van Duncan aanhad. Of het was andersom.
Volgens mij was het andersom.

Jeangu kon niet veel met andere deelnemers omgaan vanwege covid restricties toentertijd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_217599899
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2025 11:53 schreef NailQueen het volgende:
Er waren ook vorig jaar een aantal deelnemers heel positief over Joost (Dons, Besa, Windows95Man oa). Dan moet er achter de schermen toch wel goed contact zijn geweest, denk ik.
pi_217600066
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 22:47 schreef drxanax het volgende:
Het zijn meer de buitenlandse fans enzo deze keer, tenminste onder dat filmpje op Instagram.
pi_217600080
Hoezo imploderen de acts van Nederland altijd :') ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')