Nou dat mag wel eens een keer, een paar punten erbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:54 schreef aeque het volgende:
Hij heeft al twee punten.
Was je niet gefocused Jus?
Zekerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat mag wel eens een keer, een paar punten erbij.
Ik wilde het hooi van mijn konijnen proberen. Maar dat is ook wel een goede optie.quote:
Pizza van de week al op en pannenkoeken vind ik meh.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of pannenkoeken, of een lekkere pozza
Nee doe dat hooi maarquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wilde het hooi van mijn konijnen proberen. Maar dat is ook wel een goede optie.
[..]
Pizza van de week al op en pannenkoeken vind ik meh.
Het is in haar knie toch een tweede graadsverbranding. Ze moet blijven. Ben nu toch op weg naar Apeldoornquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze niet veel pijn en valt het mee. Veel sterkte voor jullie!
Oeh dat is toch wel heftig!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is in haar knie toch een tweede graadsverbranding. Ze moet blijven. Ben nu toch op weg naar Apeldoorn
Oei, dat is niet zo'n leuk nieuws. Groot gelijk, om erheen te gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is in haar knie toch een tweede graadsverbranding. Ze moet blijven. Ben nu toch op weg naar Apeldoorn
Welneequote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja? Ik had een dik protest van je verwacht, als oprechte kaas-hater...
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |