Hij heeft er al eentje.quote:
Oh, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Kleindochter ligt in het ziekenhuis met brandwonden. Wordt vandaag nog in de gaten gehouden en als het niet erger wordt mag ze misschien tegen de avond naar huis.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Kleindochter ligt in het ziekenhuis met brandwonden. Wordt vandaag nog in de gaten gehouden en als het niet erger wordt mag ze misschien tegen de avond naar huis.
quote:
Kleine meid logeerde bij een vriendin van mijn dochter. WIlde niet slapen en liep om 22.30 uur nog in de tuin waar een vuurkorf stond. één moment niet opletten en het kind is verbrand, een armpje en de knieholte.quote:
Ai, ja altijd opletten met zo'n kleine.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Kleine meid logeerde bij een vriendin van mijn dochter. WIlde niet slapen en liep om 22.30 uur nog in de tuin waar een vuurkorf stond. één moment niet opletten en het kind is verbrand, een armpje en de knieholte.
Ja stom ook om zo kind bij een vuurkorf te laten, stelletje sukkels.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ai, ja altijd opletten met zo'n kleine.
Hopelijk valt het mee
Sja, dat zullen ze nu zelf ook wel denkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja stom ook om zo kind bij een vuurkorf te laten, stelletje sukkels.
Weet ik nog niet ze zijn er al met drie man en die kleine. Moet ook niet te druk worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga je nog naar het ziekenhuis om haar op te zoeken?
Oma's zijn nooit te druk. Dat is eigenlijk mama #2 maar dan zonder het strenge en vaak meer snoep.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ze zijn er al met drie man en die kleine. Moet ook niet te druk worden.
Te druk op de ziekenhuiskamerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Oma's zijn nooit te druk. Dat is eigenlijk mama #2 maar dan zonder het strenge en vaak meer snoep.
Hopelijk heeft ze niet veel pijn en valt het mee. Veel sterkte voor jullie!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ze zijn er al met drie man en die kleine. Moet ook niet te druk worden.
Echt welquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja bij jou moet je dat altijd even uitleggen
Zo zijn zequote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bedankt he Bol. Wrijf het er maar in vuile klootzakken.
Je weet inmiddels toch wel beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |