SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er is zo'n andere user 'Atmoz' geloof ik. Dat is de definitie van verbouwen. Nu is 'ie met zo'n knikkerbaan bezig 'Marbles' geloof ik. Maar check hem eens in het klussen / wonen forumquote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een tijd van komen en gaan, maar je huisje zal altijd blijven bestaan.![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar gaat het niet om! Woest boos nu!quote:
Maar je hebt gelijkEn TT hadden niet veel gescheeld. Ik had "iedereen is Bob de Bouwert"
Lach met een schone bips![]()
Ik taai 'm weer af freunden. Morgen wieder an die Arbeit!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Slaapze, ik taai ook af... Mag morgen op de boerderij weer beetje trekker rijjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik taai 'm weer af freunden. Morgen wieder an die Arbeit!![]()
Lach met een schone bips![]()
Ja. En daar ga ik inderdaad zuinig mee om. Er is nog nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit. Dat ik geen facebook heb, is natuurlijk wel verdacht, dus misschien toen maar een profiel aanmaken en allemaal fotos van vogels postenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je neemt je dochter mee toch? Dan ook maar zuinig zijn op de goedkeuringspapieren van de moeder.
Kennis van me moest naar de VS voor werk, die is toch even uit wat whatsapp groepen gestaptmaar ergens denk ik dat het niet zo'n vaart loopt
Ja. En die zal ik goed bewaren. Er is nog nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je neemt je dochter mee toch? Dan ook maar zuinig zijn op de goedkeuringspapieren van de moeder.
Kennis van me moest naar de VS voor werk, die is toch even uit wat whatsapp groepen gestaptmaar ergens denk ik dat het niet zo'n vaart loopt
![]()
leuk denk ik?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
Maar goed, we gaan naar Shakespeare in the park![]()
have funquote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
Maar goed, we gaan naar Shakespeare in the park![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo ben ikquote:
.. zelfsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
… ook nog welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, ik hier?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh. Jij hier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
woop woop?I'm surrounded by morons!
Wap wapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I'am stil standingquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat worden woopige wappenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Foopige fappen?quote:I'm surrounded by morons!
heb ik het helaas niet altijd voor het zeggen erover.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor jezelf zo'n planning maken is veul leuker dan voor het werk hoor
Do what you love, love what you do!![]()
ben allang blij dat ik werk heb enzo en ook nog wel redelijk verdien, heb wat goed te maken zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
Is het weer zo ver?I'm surrounded by morons!
Zelfs dat kan 😌quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bosje bloemen en klaar toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:16 schreef kree het volgende:
ben allang blij dat ik werk heb enzo en ook nog wel redelijk verdien, heb wat goed te maken zeg maar.![]()
Slaap lekker Hema.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doosje goede bonbons en bloemenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of dat nog genoeg is onderhand,![]()
Gewoon de hele Floriade, hop!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of dat nog genoeg is onderhand,I'm surrounded by morons!
Een snoepreisjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker snoepenI'm surrounded by morons!
Ouwe snoepertI'm surrounded by morons!
Tijdens een reisjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch over het algemeen vinden mij nog wel oke ofzo.
tja weet ook niet waarom, mss omdat ik nog wel eerlijk ben, maar mijn hele verhaal is niets zo positief opzich,Do what you love, love what you do!![]()
Blijf je hangen in wat is geweest?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:22 schreef kree het volgende:
toch over het algemeen vinxsn msnzsn mij nog wel oke ofzo.
tja weet ook niet waarom, mss omdat ik nog wel eerlijk ben, maar mijn hele verhaal is niets zo positief opzich,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga slapen. Zouden meer mensen moeten doen.
I'm surrounded by morons!
ik blijf de hele nacht bolkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:24 schreef Fogel het volgende:
Ik ga slapen. Zouden meer mensen moeten doen.![]()
geloof me na jaren dat weert ik hun verhaal wel met toolbox enzo. ze zeggen allemaal hetzelfdequote:
maar maakt niet uit. ik zeg hier wel wat ik denk en hoe en wat en je krijgt kree zoals ie is ook.
al met al gaat het wel beter enzo onderhand, maar nog hoor het is niet helemaal opgelost.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb al geslapen. 😌. Slaap lekker Fogel 😘quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:24 schreef Fogel het volgende:
Ik ga slapen. Zouden meer mensen moeten doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb je alleen jezelf mee Kree.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik en te nuchter om dat niet in te zien.quote:
Maarja soms is het beetje van, is dit het ofzo? tuurlijk heb onwijze moeite gedaan en uit dal gekomen en nu gaat alles oke enzo. en nog mis ik iets, snap je dat?Do what you love, love what you do!![]()
Janje kan iets ook te graag willen. Laat het los en wie weet kom je dan ooit iemand tegenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:29 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en te nuchter om dat niet in te zien.
Maarja soms is het beetje van, is dit het ofzo? tuurlijk heb onwijze moeite gedaan en uit dal gekomen en nu gaat alles oke enzo. en nog mis ik iets, snap je dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou het is ook niet dat ik het zie als doel ofzo en krampachtig. maar zeg ff wat ik denk wat ik mis?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Janje kan iets ook te graag willen. Laat het los en wie weet kom je dan ooit iemand tegenDo what you love, love what you do!![]()
Ik vermoed een maatje naast je zijde een partner waar je lief en leed mee kan delen?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is ook niet dat ik het zie als doel ofzo en krampachtig. maar zeg ff wat ik denk wat ik mis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat ja. en niet dus iemand die ik wel ken en ook wil aanhoren. maar samen meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed een maatje naast je zijde een partner waar je lief en leed mee kan delen?Do what you love, love what you do!![]()
Het is toch anders om iets te delen met een partner dan met een vriend/vriendin.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
precies.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:37 schreef Grotetijd het volgende:
Het is toch anders om iets te delen met een partner dan met een vriend/vriendin.Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Vaak hoor je als mensen het los laten ze wel iemand tegen komen. Helaas zitten veel mensen veel op internet en is het uitgaan verleden tijd. Ga er uit ga dingen ondernemen. Ga een vrijgezellenfeest maken ga iets doen en pleur dat internet eens uitquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
dat ja. en niet dus iemand die ik wel ken en ook wil aanhoren. maar samen meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergens wel eens met Dotteke.
Vrijgezellenfeest is misschien nite he-le-maal jouw ding. Maar, pik. Kijk eens in een straal van 10-15 Kilometer van Katwijk wat er te doen is qua jamsessies elke maand? Ga daar heen.
Zo heb ik een hoop (muzikale) vrienden leren kennen, en daardoor speel ik nu ook in een super leuk bandje
Well, life can be a riot
jaja snap ik. maar alsnog soms denk ik WTF is er allemaal gebeurd ben er gewoon zelf nognniet eens overheen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Vaak hoor je als mensen het los laten ze wel iemand tegen komen. Helaas zitten veel mensen veel op internet en is het uitgaan verleden tijd. Ga er uit ga dingen ondernemen. Ga een vrijgezellenfeest maken ga iets doen en pleur dat internet eens uit
Enne heb ik weer die ik leuk vind of hun mij, en heb gewoon geen idee eigenlijk, tuurlijk kan er verder mee gaan uitnodigingen zijn er all. maar mss nog gewoon te onzeker over, want denk Benn het ze niet waard.Do what you love, love what you do!![]()
Ja daar zal je dan zelf mee aan het werk moeten. Je kan ook denken dat deel heb ik gehad. Ben er door heen gekomen heb een nieuwe start gemaakt en ga vanaf nu vooruitkijken. Lukt je dat ga dan hulp zoekenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
jaja snap ik. maar alsnog soms denk ik WTF is er allemaal gebeurd ben er gewoon zelf nognniet eens overheen.
Enne heb ik weer die ik leuk vind of hun mij, en heb gewoon geen idee eigenlijk, tuurlijk kan er verder mee gaan uitnodigingen zijn er all. maar mss nog gewoon te onzeker over, want denk Benn het ze niet waard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is de hele situatie he en waar ik in zat. het duurt gewoon ff of nawerking ervan van wtf heb ik eigenlijk gedaan en hoe werkt dart verder. ik ben er zo nog niet uit dat ik niet echt durf. en is zelfde voor die hele meet trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dan moet je er wat mee gaan doen zelfbeklag is nooit goed. Kom je niet verder meequote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:44 schreef kree het volgende:
dat is de hele situatie he en waar ik in zat. het duurt gewoon ff of nawerking ervan van wtf heb ik eigenlijk gedaan en hoe werkt dart verder. ik ben er zo nog niet uit dat ik niet echt durf. en is zelfde voor die hele meet trouwens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat heb ik ook wel en denk dat goed opweg ermee ben. maar alsnog is het mss heel snel om onwijs nieuwe dingen te doen, het komt he.... met stapjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar zal je dan zelf mee aan het werk moeten. Je kan ook denken dat deel heb ik gehad. Ben er door heen gekomen heb een nieuwe start gemaakt en ga vanaf nu vooruitkijken. Lukt je dat ga dan hulp zoeken
maar realiseer me, het gaat niet ff snel enzo, het lukt wel, maar is niet ineens van heb ik dat gehad en ineens alles goed,. gaat wel maar langzamer als iedereen denkt.Do what you love, love what you do!![]()
Hier ook. Geroosterde broodjes met pindakaasquote:
Well, life can be a riot
Zo snel is het niet toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel en denk dat goed opweg ermee ben. maar alsnog is het mss heel snel om onwijs nieuwe dingen te doen, het komt he.... met stapjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker ongezond nu nog etenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier ook. Geroosterde broodjes met pindakaas
Behoorlijk. Maar had echt honger!quote:Well, life can be a riot
Lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier ook. Geroosterde broodjes met pindakaas
Ik twijfel ..
Tosti of eitje bakkenTrust nobody![]()
Tosti!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker
Ik twijfel ..
Tosti of eitje bakken
Eitje bakken geeft meteen zo'n geur
Well, life can be a riot
tja wat is snel. als je het even over tijd bekijkt. 3 jaar terug stond ik nog 1000 rood en bijstand. en deed ik cursussen van gemeente voor verkeerslijder te worden. met behoud van bijstand uitkering.quote:
Owhja en woonde in kut zomerhuisje.
Al met al in paar jaar denk ik heb ik hoop bereikt. maar dat is maar net he? ben nog net zo gevoelig voor alles als ieder ander.Do what you love, love what you do!![]()
Echt honger. Heb je vanavond niet gegeten dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet nog steeds wennen aan dat ik geen financiële zorgen meer heb en gewoon een ok baanDo what you love, love what you do!![]()
Jawel. Maar niet heel erg veelquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt honger. Heb je vanavond niet gegeten dan?Well, life can be a riot
Trots op jequote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:51 schreef kree het volgende:
moet nog steeds wennen aan dat ik geen financiële zorgen meer heb en gewoon een ok baan
Well, life can be a riot
Je zal het toch los moeten laten. De stap die gemaakt hebt he. Je zelf gedaan. Dankbaar kan je zijn dat je die kans hebt gehad. En kijk vooruit ipv steeds achteruit. Je bent er goed vanaf gekomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
tja wat is snel. als je het even over tijd bekijkt. 3 jaar terug stond ik nog 1000 rood en bijstand. en deed ik cursussen van gemeente voor verkeerslijder te worden. met behoud van bijstand uitkering.
Owhja en woonde in kut zomerhuisje.
Al met al in paar jaar denk ik heb ik hoop bereikt. maar dat is maar net he? ben nog net zo gevoelig voor alles als ieder ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is waarquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tosti!
Eitje bakken geeft meteen zo'n geurTrust nobody![]()
Alleen maar mooi om op terug te kijken hoe je zo opgeklommen bent. En wat je bereikt hebt vind ik danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja weet je ik wil mezelf geen veer in me reet steken, maar hoop zo dat doordat ik beetje verteld heb en mensen dat lezen er wat aan hebben.quote:
Als dat maar zo is, dan is mijn doel hier op fok wel beetje bereikt, rest is gewoon gezellig kletsen met jullie natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Maar je MAG jezelf best gewoon een veer in je reet steken af en toe. Dat is normaal man.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet je ik wil mezelf geen veer in me reet steken, maar hoop zo dat doordat ik beetje verteld heb en mensen dat lezen er wat aan hebben.
Als dat maar zo is, dan is mijn doel hier op fok wel beetje bereikt, rest is gewoon gezellig kletsen met jullie natuurlijk.Well, life can be a riot
waar, maar tegelijkertijd ben ik heel realistisch over van waar ik kwam.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal het toch los moeten laten. De stap die gemaakt hebt he. Je zelf gedaan. Dankbaar kan je zijn dat je die kans hebt gehad. En kijk vooruit ipv steeds achteruit. Je bent er goed vanaf gekomen.Do what you love, love what you do!![]()
Maar blijf er niet in hangen. Iedere keer als je hier bent gaat het er over. Of oude vriendinnen waar je wat mee had en je nu meevalt en ze bij hun vriendje blijven. Schiet toch niet op zoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maar tegelijkertijd ben ik heel realistisch over van waar ik kwam.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet je waarom wat me ook aandoet, mensen vinden dan te veel van anderen, of oordeel over anderen vellen, kan daar steeds slechter tegen?
Want waarom doen ze dat? denken beter te zijn of wat? ok snap het niet?Do what you love, love what you do!![]()
klopt en weet ik, maar is omdat dat mij bezig houdt soms, en oke als er verder niks wat anders is dan vertel ik er eens over.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar blijf er niet in hangen. Iedere keer als je hier bent gaat het er over. Of oude vriendinnen waar je wat mee had en je nu meevalt en ze bij hun vriendje blijven. Schiet toch niet op zo
Je mag dat gewoon negeren hoor? is ook prima. maar mss is het meer lucht ff mijn hart.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zal altijd blijven. Ik vind er ook wat van. Maar dat maaktquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:58 schreef kree het volgende:
weet je waarom wat me ook aandoet, mensen vinden dan te veel van anderen, of oordeel over anderen vellen, kan daar steeds slechter tegen?
Want waarom doen ze dat? denken beter te zijn of wat? ok snap het niet?
Mij niet beter dan jou. Jij wil altijd een discussie. Dan moet je ook de antwoorden kunnen accepteren als ze anders zijn dan je zou willen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet welquote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en weet ik, maar is omdat dat mij bezig houdt soms, en oke als er verder niks wat anders is dan vertel ik er eens over.
Je mag dat gewoon negeren hoor? is ook prima. maar mss is het meer lucht ff mijn hart.
Eens over? Iedere keer wel als je hier bent. En van mij mag je hoor. Iedereen is hier vrij om te posten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
juist.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal altijd blijven. Ik vind er ook wat van. Maar dat maakt
Mij niet beter dan jou. Jij wil altijd een discussie. Dan moet je ook de antwoorden kunnen accepteren als ze anders zijn dan je zou willen.Do what you love, love what you do!![]()
daarom post ook maar gewoon wat ik wil?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet wel
Eens over? Iedere keer wel als je hier bent. En van mij mag je hoor. Iedereen is hier vrij om te posten.
en soms is het leuke discussie en soms niet of er komt dagen aan smileys. mij een zorg. Haha
zolang iedereen het aardig houdt en wel beetje discussie heeft vind ik het prima.Do what you love, love what you do!![]()
Mooi toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan zo simpel zijn
Well, life can be a riot
Je kan het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
slechte invloed hebben jullie op mij
blijf altijd te lang hangen als ik hier weer op fok zit. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Dat doen wij niet. Dat doe je helemaal zelf. Kruisje rechtsboven in en je bent weg 🤣quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:10 schreef kree het volgende:
slechte invloed hebben jullie op mij
blijf altijd te lang hangen als ik hier weer op fok zit. hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
sjah sjah dat is ook weer zo wat he :pquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen wij niet. Dat doe je helemaal zelf. Kruisje rechtsboven in en je bent weg 🤣
het is compliment trouwens he, als het niet leuk was dan was ik al eereer weg. PDo what you love, love what you do!![]()
Het kan mij nog zo gezellig zijn. Ikmblijf er niet voor op. Het is dat mijn darmen aan het feesten zijn anders had ik nog heerlijk in bed gelegenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:13 schreef kree het volgende:
[..]
sjah sjah dat is ook weer zo wat he :p
het is compliment trouwens he, als het niet leuk was dan was ik al eereer weg. PWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou precies dat Dot!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het zo moeilijk of makkelijk maken als je zelf wilt toch?Well, life can be a riot
Ja ook daar doe je niets aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kritisch kan je best zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:17 schreef kree het volgende:
ben wel voor moeilijk dan, of meer kritisch eigenlijkWell, life can be a riot
ik wel maar soms mss teveel, maarja aan andere kant het levert altijd mooie discussies op.quote:
Ben ik veel liever als lijkt enzo en veel meer verlegen. maarja dat weten jullie ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ach ja ☺️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals nu, lekker rustig. Is 't wel een goed moment om te discussieren en lekker te praten ja. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik wel maar soms mss teveel, maarja aan andere kant het levert altijd mooie discussies op.
Ben ik veel liever als lijkt enzo en veel meer verlegen. maarja dat weten jullie ook.Well, life can be a riot
nou soms midden in de nacht zijn die momenten er wel ja. en is vaker geweest ook over muziek nrs enzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zoals nu, lekker rustig. Is 't wel een goed moment om te discussieren en lekker te praten ja. Niks mis mee.
En soms is het hier en denk ik tis totaal alleen weer gezeik enzo.
Dit is mooi rustig moment idd.Do what you love, love what you do!![]()
Tis druk jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zoals nu, lekker rustig. Is 't wel een goed moment om te discussieren en lekker te praten ja. Niks mis mee.Trust nobody![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2513 / +228 / +0 / 4889 / 5241
2. HappyCharly / 284 / +68 / +6 / 286 / 363
3. devzero / 276 / +12 / +1 / 241 / 305
4. Harrie / 260 / +8 / +6 / 403 / 517
5. KillemWieft / 254 / +38 / +0 / 139 / 222
6. Dr.Mikey / 249 / +38 / +0 / 132 / 197
7. hemarookworst / 213 / +45 / +2 / 470 / 633
8. _UserName_ / 205 / +73 / +0 / 134 / 204
9. aeque / 197 / +18 / +0 / 756 / 955
10. KoningWouter / 167 / +13 / +0 / 610 / 749
11. mario390 / 143 / +58 / +0 / 34 / 71
12. gebrokenglas / 138 / +2 / +0 / 659 / 834
13. Homijn / 133 / +0 / +0 / 76 / 114
14. marc0871 / 107 / +61 / +0 / 6 / 30
15. sp3c / 99 / +11 / +0 / 179 / 220
16. MizzezAmy / 97 / +21 / +0 / 586 / 709
17. Bally-b / 90 / +0 / +0 / 6 / 15
18. Moonlight / 87 / +2 / +0 / 201 / 251
19. Rob / 84 / +4 / +0 / 47 / 74
20. loveislikeakiss / 70 / +1 / +0 / 592 / 699SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Precies.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou soms midden in de nacht zijn die momenten er wel ja. en is vaker geweest ook over muziek nrs enzo.
En soms is het hier en denk ik tis totaal alleen weer gezeik enzo.
Dit is mooi rustig moment idd.
Soms is er ook inderdaad wel gezeik hoor... Maar merk dat ik mij toch in de ochtend/middag niet meer laat zien omdat 't dan toch vooral gebolk is, en dat is het doel van deze reeks. Maar ben meer een slowchatter, en vind veel mensen waaronder jou en @HappyCharly maar ook zeker @Dotteke en een x aantal anderen veel te gezellig om hier weg te blijven.Well, life can be a riot
Ieder speelt op zijn eigen manier iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies.
Soms is er ook inderdaad wel gezeik hoor... Maar merk dat ik mij toch in de ochtend/middag niet meer laat zien omdat 't dan toch vooral gebolk is, en dat is het doel van deze reeks. Maar ben meer een slowchatter, en vind veel mensen waaronder jou en @:HappyCharly maar ook zeker @:Dotteke en een x aantal anderen veel te gezellig om hier weg te blijven.
Trust nobody![]()
Juist. En ik "speel" niet. Maar doe gewoon voor de leuk chatten.
Als ik een puntje krijg vind ik dat wel grappig. Maar meer ook niet
Well, life can be a riot
Toe maar danquote:Well, life can be a riot
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:38 schreef Grotetijd het volgende:
Juist. En ik "speel" niet. Maar doe gewoon voor de leuk chatten.
Als ik een puntje krijg vind ik dat wel grappig. Maar meer ook niet
Trust nobody![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je wat aan doenquote:Well, life can be a riot
nou had dat dus ook. gister al. echt van wtf. in bed dan.quote:
Maar hele dag erna eigenlijk weer warm in de zon.
twilight zone voor helemaal zomer en dan is het weer te heet.Do what you love, love what you do!![]()
Wat is dit voor tia?quote:Well, life can be a riot
ik ben fan van James bond film muziek
deze ff als voorbeeldje
Bekijk deze YouTube-video
het James bond akkoord waar mee het begint, nu weet kik majeur mineur combinatie. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
SLowcooker?! Natuurlijk ben JIJ het weer die dit ontcijfertquote:
Well, life can be a riot
Mooi ook dat chromatische loopje in 't akkord.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:58 schreef kree het volgende:
ik ben fan van James bond film muziek
deze ff als voorbeeldje
het James bond akkoord waar mee het begint, nu weet kik majeur mineur combinatie. hahahaWell, life can be a riot
Adele is onwijs goed ja. En super sympathiek.quote:Well, life can be a riot
heb jij iets van wat je specifiek nou onwijs boeit als muzikant?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mooi ook dat chromatische loopje in 't akkord.
Ik niet onwijs namelijk. heb wel voorkeur voor bepaalde stijlen. maar eigenlijk vind ik het dan altijd leuk om te spelen met bandje.Do what you love, love what you do!![]()
Vooral t chomatische loopje iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 02:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mooi ook dat chromatische loopje in 't akkord.Trust nobody![]()
Heb nooit echt iets wat ik graag speel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
heb jij iets van wat je specifiek nou onwijs boeit als muzikant?
Ik niet onwijs namelijk. heb wel voorkeur voor bepaalde stijlen. maar eigenlijk vind ik het dan altijd leuk om te spelen met bandje.
Ben de laatste tijd wel hier mee bezig. Stuk vanaf 1:40 tot 2:35 zeg maar. Mooi man.
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
En deze is mooi:
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
ff ;luiisteren. .quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb nooit echt iets wat ik graag speel.
Ben de laatste tijd wel hier mee bezig. Stuk vanaf 1:40 tot 2:35 zeg maar. Mooi man.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
niet de meest makkelijke muziek ff zo om uit te zoeken hoor ik al. maarja kun jij wel
het maakt alsnog een logische volgorde ofzom maar heb niet zo een absoluut gehoor om ff te zeggen wat. maar al met al denk is te doen
Funeral For A friend had ik wel wat sturing bij nodig. Song For Guy lukte op gehoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:08 schreef kree het volgende:
niet de meest makkelijke muziek ff zo om uit te zoeken hoor ik al. maarja kun jij wel
het maakt alsnog een logische volgorde ofzom maar heb niet zo een absoluut gehoor om ff te zeggen wat. maar al met al denk is te doenWell, life can be a riot
ik hou hiervan he en daarom deed ik ook musicals. heeft ook dit soort idee vaak.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Funeral For A friend had ik wel wat sturing bij nodig. Song For Guy lukte op gehoor.Do what you love, love what you do!![]()
Kree. Weet je wat echt een ongelofelijk lastig nummer is?! Geen grap:
BLOED. ZWEET. EN TRANEN.
Dat nummer gaat in feite "gewoon" de Kwintencirkel af, maar zit ook vol gekke dingetjes.
https://tabs.ultimate-guitar.com/tab/52990Well, life can be a riot
toch kon ik die wel aardig spelen? klopt wel idd ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:11 schreef Grotetijd het volgende:
Kree. Weet je wat echt een ongelofelijk lastig nummer is?! Geen grap:
BLOED. ZWEET. EN TRANEN.
Dat nummer gaat in feite "gewoon" de Kwintencirkel af, maar zit ook vol gekke dingetjes.
https://tabs.ultimate-guitar.com/tab/52990
ik kon hem wel aardig spelen trouwens tijd terug, maar zolang al niet meer gedaan?Do what you love, love what you do!![]()
het volgt niet helemaal het standaard idee idd. hahaha maarja dat maakt het juist leuk.Do what you love, love what you do!![]()
tis wel als muzikant kom je weg met trucje enzo en hoewel het niet helemaal hetzelfde is als origineel kom je er aardig mee weg.
Valt bijna niemand op
Nee je zou verwachten dat 'ie inderdaad echt alleen de kwintencirkel blijft volgen. Maar hij doet ook gekke dingetjes met voice leading. Ontzettend nice gearrangeerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:14 schreef kree het volgende:
het volgt niet helemaal het standaard idee idd. hahaha maarja dat maakt het juist leuk.Well, life can be a riot
Klopt. Weinig mensen spelen die A/C# of die Gm6 in 't begin.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:15 schreef kree het volgende:
tis wel als muzikant kom je weg met trucje enzo en hoewel het niet helemaal hetzelfde is als origineel kom je er aardig mee weg.
Valt bijna niemand op
Ik speel dan gewoon een A omkering en die Gm6 is gewoon een Gm en dan pak ik wel een E in de bas of zo.Well, life can be a riot
Gek hequote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee je zou verwachten dat 'ie inderdaad echt alleen de kwintencirkel blijft volgen. Maar hij doet ook gekke dingetjes met voice leading. Ontzettend nice gearrangeerd.
Je zou dcht de kwintencirkel verwachrenbTrust nobody![]()
zeker en dat maakt het ook een mooi nr, het is niet moeilijk te spelen denk en weet jij ook, maar idd tis niet helemaal de standaard.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee je zou verwachten dat 'ie inderdaad echt alleen de kwintencirkel blijft volgen. Maar hij doet ook gekke dingetjes met voice leading. Ontzettend nice gearrangeerd.Do what you love, love what you do!![]()
zat wat in meer met een dim akkoord weet ik nog, maar heb deze eigenlijk lang niet meer gedaan, maar moest ook ff zoeken toen idd. Lang niet meer gedaan ook eigenlijk, sowieso kan er weinig uit mijn hoofd zo weer spelen ook. eigenlijk besteed ik te weinig tijd aan piano spelen terwijl ik een best goeie heb staan hier al is midi, maar wel piano action.quote:[b]Op zaterdag 10 mei 2025 03:17 schreef Grotetijd het volgende:[/b
[..]
Klopt. Weinig mensen spelen die A/C# of die Gm6 in 't begin.
Ik speel dan gewoon een A omkering en die Gm6 is gewoon een Gm en dan pak ik wel een E in de bas of zo.Do what you love, love what you do!![]()
lol zie het nog zo voor me. geen werk in zomerhuisje. ouwe statief en verveelde me te barsten en zat me lam te zuipen en toen die paar piano filmpjes opnemen,. LOL
Alsnog zijn die best bekeken wel. hahaha
met ducktape en telefoon opgenomen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ja, maar soms doen artiesten vervelende dingenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gek he
Je zou dcht de kwintencirkel verwachrenb
Well, life can be a riot
Klopt. Het is helemaal niet super moeilijk, maar wel even zoeken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en dat maakt het ook een mooi nr, het is niet moeilijk te spelen denk en weet jij ook, maar idd tis niet helemaal de standaard.Well, life can be a riot
Ja er zit ergens een soort dim achtig ding in.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
zat wat in meer met een dim akkoord weet ik nog, maar heb deze eigenlijk lang niet meer gedaan, maar moest ook ff zoeken toen idd. Lang niet meer gedaan ook eigenlijk, sowieso kan er weinig uit mijn hoofd zo weer spelen ook. eigenlijk besteed ik te weinig tijd aan piano spelen terwijl ik een best goeie heb staan hier al is midi, maar wel piano action.
Sowieso kan je veel 7 akkoorden gewoon als Dim akkoord spelenWell, life can be a riot
is ook zo ik kan het al aardig inschatten (onderhand trouwens hoor). wat het beetje doet, maarja vroeger moest i het 100 keer naluisteren en checken met noten op piano en van oja is dat of dat. het is beetje ervaring ook wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt. Het is helemaal niet super moeilijk, maar wel even zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb geen idee wat ik zegquote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, maar soms doen artiesten vervelende dingen
Trust nobody![]()
Dan doe jij ook vervelende dingen nu.quote:
Well, life can be a riot
Beetje plagen maarquote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan doe jij ook vervelende dingen nu.
Trust nobody![]()
Plagen magquote:
Well, life can be a riot
Eerste die ik op duotube zette
Die M-audio controllers spelen super fijn
Well, life can be a riot
grappige is want had geen cent,. met keuboard van de kringloop voor 7 euro.Do what you love, love what you do!![]()
owja deze nog van soldaat van oranje musical op zelfde keyboard van kringloop
klok:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 03:50 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe lang zou jr wakker kunnen blijven...
fuck de hele Netflix film met dit, ik deed dit 20 jaar eerder met lokale musical groep enzo. hahahaha.
het was voor de tijd dat er nog mobieltjes waren dus er is niet eens film van. maar was grappig om te doen deze. muzikaal ook.Do what you love, love what you do!![]()
Moe jongens en meidenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
musicals. hahaha het is dat ik er niet meer de tijd voor heb enzo om daar elke week mee te oefenen, maar als muzikant is het wel altijd uitdaging enzo.
ook nog uit een musical die ik wel eens eerder deed en wss meer bekend.
LOl of niet, maakt ook niet uit, was lekker nr om te spelen en die deden we toen trouwens met kinderen groep enzo. echt was 15 toen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
goeie morgen in musical stijl. haha weet zo sommige van jullie vinden dat niks, maar ik vind dat leuk om te spelen,quote:
dus goeie morgen.en welkom op deze mooie zaterdag.
niet dat ik ooit een reet snapte van dat hele verhaal ofzo. een had zelfs nog film over gezien.
Maargoed muzikaal was het iig uitdaging om te spelen. of min of meer niet te doen met ons groepje toen die ik bij elkaar had., deze eerste lukte nog, Forget de rest en moest het met backing track. hahahaha. 10.00 toonsoorten enzo en ja dat Luke ff niet dus.Do what you love, love what you do!![]()
tja haha wat moet ik erover zeggen... muzikaal vind ik het onwijs gaaf en uitdaging, het hele verhaal snap er geen reet van, maar is wat Amerikaans ofzio en blijkbaar allang al bekend.quote:
iig als je van deze de "conductor" piano kunt spelen dan ben je wel bekend in alle toonsoorten, wtf zeg.
ik trok het niet he dat hele, en had wel ff hele bandleiding erover dus, maar damn. zelfs voor mij ging het niveau te ver. had me er ff in laten praten
hangt van stijl af, wicked zou ik btw nog wel eens willen zien toch.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 04:32 schreef Rob het volgende:
alleen het geluid. niet leuk voor een musical
maarja ik ben er beetje fan van, snap dat het niet iedereen zijn stijl is btw.
als er iemand is ofzo die wicked nog nooit gezien heeft en wil zien stuur me ff DM. want dan spreek ik nog wel eens ff af. Ik wil die keertje zien nl.Do what you love, love what you do!![]()
Niet gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hoef hem
Ook niet te zien 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KillemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwam je mij zo maar storen in mijn rust
Of gezelschap houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig
Of niet
VerslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey roosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke ik heb nog wat hahahaha. echt want hoor hier ook geen verhalen?Do what you love, love what you do!![]()
Joepie!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:09 schreef kree het volgende:
oke ik heb nog wat hahahaha. echt want hoor hier ook geen verhalen?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja,. nee laat maar gaan ook ... want anders krijg ik weer gezeik is grote kree show dit topic.Do what you love, love what you do!![]()
Jammer zeg!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:12 schreef kree het volgende:
ja,. nee laat maar gaan ook ... want anders krijg ik weer gezeik is grote kree show dit topic.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mijn wekker stond op een of andere manier op 6 uur. Juist de nacht dat de kleine doorslaapt
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
het is uit ervaring dat ik het zeg, hahaha. vast jullie hebben ook nog wel watquote:
Bolk
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn wekker stond op een of andere manier op 6 uur. Juist de nacht dat de kleine doorslaapt
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:14 schreef kree het volgende:
[..]
het is uit ervaring dat ik het zeg, hahaha. vast jullie hebben ook nog wel wat
![]()
![]()
Hey Aequequote:
Hee Dot
Hé UN
ben moe zeg. Echt ik ben toe aan gewoon dagen vrij ofzo. nu loop ik me fysiek niet uit de mouwen op werk, maar toch weer druk weekje.Do what you love, love what you do!![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga dan ook slapen snachtsquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:26 schreef kree het volgende:
ben moe zeg. Echt ik ben toe aan gewoon dagen vrij ofzo. nu loop ik me fysiek niet uit de mouwen op werk, maar toch weer druk weekje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien moet je dan geen nachten doorhalen, ik zeg maar wat..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:26 schreef kree het volgende:
ben moe zeg. Echt ik ben toe aan gewoon dagen vrij ofzo. nu loop ik me fysiek niet uit de mouwen op werk, maar toch weer druk weekje.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dus datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onterechte klacht dus, afgewezen en door
naja tis ook dat ik dan weer niet goed slaap enzo zonder afleiding. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij vindt ie het grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha je lacht, maar heel veel van de waarheid is het niet eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder drank kan ook helpen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat zeker. Als er gedronken is tenminstequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sliep altijd wel goed op drank, als ik dan eenmaal sliepquote:
Slapen door drank schijnt een slechte nachtrust te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, hoge hartslag, onrustig, korte rem slaapquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Slapen door drank schijnt een slechte nachtrust te zijn
Maar hey, slaap is slaap
Geen goeie slaap is geen goeie slaapWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel jammer dat het weer warmer wordt en ik vandaag nog iets moet doen. Anders had ik het hele weekend in bed gelegen.
Lekker toch dat je iets te doen hebtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:35 schreef aeque het volgende:
Wel jammer dat het weer warmer wordt en ik vandaag nog iets moet doen. Anders had ik het hele weekend in bed gelegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, die tweede zin was ook vanuit de gedachten van wie slaap niet boeitquote:
Zal nog geen 15 minuten in beslag nemen.quote:
2 nachten doorhalen met 2 1/2 fles whisky + 4 gram coke en daarna lekker slapen. Goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik sliep altijd wel goed op drank, als ik dan eenmaal sliep
Vanmiddag samen met vrouwlief werken, zininin!
Kratje bier en paar gram wiet deed het bij mij wel goedquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 nachten doorhalen met 2 1/2 fles whisky + 4 gram coke en daarna lekker slapen. Goeie ouwe tijd.
ik heb dat nooit gedaan eigenlijk? althans niet het drugs verhaal. LOL. en zelfs het aantal drank wat je noemt denk niet eens, Maargoed idd daarna wel lekker slapenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
2 nachten doorhalen met 2 1/2 fles whisky + 4 gram coke en daarna lekker slapen. Goeie ouwe tijd.
O dan kan je zo weer je bed in duiken daarnaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal nog geen 15 minuten in beslag nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat noemen ze toch seks?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag samen met vrouwlief werken, zininin!
Ik heb een keer na zo’n feestje ruim 20 uur geslapen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gedaan eigenlijk? althans niet het drugs verhaal. LOL. en zelfs het aantal drank wat je noemt denk niet eens, Maargoed idd daarna wel lekker slapen
Nee, dat was 11 maanden geledenquote:
quote:
Oja, en maandag weer, dan ben ik jarigquote:
(tussendoor ook wel gehad hoor)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oja, en maandag weer, dan ben ik jarig
(tussendoor ook wel gehad hoor)
vaak wel de lekkerstequote:
Ik weet uit ervaring dat als er een kind uit kan, er ook wel het een en ander in kanquote:
Dat gifje is meer gericht op het niet-baby gat.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat als er een kind uit kan, er ook wel het een en ander in kan
Want het is je verjaardag dus dan krijg je iets speciaals.
Oh, ja, nee eh.. goeie wel!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gifje is meer gericht op het niet-baby gat.
Want het is je verjaardag dus dan krijg je iets speciaals.
"Schat, nog even over mijn verjaardag he. Zal het niet leuk zijn als we...."quote:
UN 5 minuten later:
Vrouwlief 10 minuten later: * --> Oquote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:14 schreef aeque het volgende:
[..]
"Schat, nog even over mijn verjaardag he. Zal het niet leuk zijn als we...."
UN 5 minuten later:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: