SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Er is zo'n andere user 'Atmoz' geloof ik. Dat is de definitie van verbouwen. Nu is 'ie met zo'n knikkerbaan bezig 'Marbles' geloof ik. Maar check hem eens in het klussen / wonen forumquote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een tijd van komen en gaan, maar je huisje zal altijd blijven bestaan.![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar gaat het niet om! Woest boos nu!quote:
Maar je hebt gelijkEn TT hadden niet veel gescheeld. Ik had "iedereen is Bob de Bouwert"
Lach met een schone bips![]()
Ik taai 'm weer af freunden. Morgen wieder an die Arbeit!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Slaapze, ik taai ook af... Mag morgen op de boerderij weer beetje trekker rijjequote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:23 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik taai 'm weer af freunden. Morgen wieder an die Arbeit!![]()
Lach met een schone bips![]()
Ja. En daar ga ik inderdaad zuinig mee om. Er is nog nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit. Dat ik geen facebook heb, is natuurlijk wel verdacht, dus misschien toen maar een profiel aanmaken en allemaal fotos van vogels postenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je neemt je dochter mee toch? Dan ook maar zuinig zijn op de goedkeuringspapieren van de moeder.
Kennis van me moest naar de VS voor werk, die is toch even uit wat whatsapp groepen gestaptmaar ergens denk ik dat het niet zo'n vaart loopt
Ja. En die zal ik goed bewaren. Er is nog nooit naar gevraagd, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je neemt je dochter mee toch? Dan ook maar zuinig zijn op de goedkeuringspapieren van de moeder.
Kennis van me moest naar de VS voor werk, die is toch even uit wat whatsapp groepen gestaptmaar ergens denk ik dat het niet zo'n vaart loopt
![]()
leuk denk ik?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
Maar goed, we gaan naar Shakespeare in the park![]()
have funquote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:32 schreef devzero het volgende:
Maar goed, we gaan naar Shakespeare in the park![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: