Bekijk deze YouTube-videoquote:Seizoen 1 (2023) (9 afleveringen)
Twintig jaar nadat de moderne beschaving is verwoest wordt Joel ingehuurd om de veertienjarige Ellie uit een quarantainegebied weg te smokkelen. Deze ogenschijnlijk gemakkelijke taak verwordt vlug tot een ongelooflijk zware reis, aangezien ze beiden de gehele post-pandemische Verenigde Staten door moeten trekken, en op elkaar aangewezen zijn teneinde dit te kunnen overleven.
quote:Seizoen 2 (2025) (7 afleveringen)
Het tweede seizoen speelt zich vijf jaar na de dramatische climax af. Joel en Ellie wonen inmiddels in de relatief veilige nederzetting Jackson, Wyoming. Er is rust, structuur, zelfs ruimte voor romantiek en dorpsfeesten - maar onder het oppervlak rommelt het. Joel worstelt met schuldgevoelens over zijn verleden en leugens tegen Ellie, terwijl Ellie steeds meer wantrouwen koestert jegens haar vaderfiguur. De afstand tussen hen is groter dan ooit. Joel bezoekt zelfs een therapeut om hun moeizame relatie te verwerken.
Dit was 100% anders dan de game. Joel en Ellie gingen naar Bill voor een auto. Dus ze moesten een werkende accu uit een plek vandaan halen met veel infected. Op een geven moment kwam je het lichaam van Frank tegen die gebeten was en er een einde aan had gemaakt. Daarna liet je Bill alleen achter en reden Ellie en Joel weg richting Philly.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:08 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Die aflevering paste voor mijn gevoel totaal niet in de serie/verhaallijn van hoe die, tot dan toe, verliep. Ik ken de game zelf niet en heb die aflevering met verbazing zitten kijken, alsof ik een totaal andere serie zat te kijken. Het had voor mij niet te maken met dat die aflevering "woke" was of met "LGBTQ" te maken had, maar het paste voor mijn gevoel totaal niet in de verhaallijn zoals die verliep. Het is alsof je Game of Thrones zit te kijken en dan een aflevering van South Park krijgt.
Oké, dus toch wel anders dan de game. Ze hebben dan een hele verhaal verzonnen om dat stukje. Ik snap dan wel het geklaag over het verval in wokisme.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit was 100% anders dan de game. Joel en Ellie gingen naar Bill voor een auto. Dus ze moesten een werkende accu uit een plek vandaan halen met veel infected. Op een geven moment kwam je het lichaam van Frank tegen die gebeten was en er een einde aan had gemaakt. Daarna liet je Bill alleen achter en reden Ellie en Joel weg richting Philly.
Niet echt, want ook de game gaat in op hoe Bill een heel "labyrint/afgeschermde bunker van enkele straten" heeft gebouwd om zichzelf te beschermen. Het zit vol boobytraps waar je als speler dan ook eerst doorheen moet om bij hem te komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:49 schreef ejtleeditnA het volgende:
Ze hebben dan een hele verhaal verzonnen om dat stukje.
In de game zijn Bill en Frank ook gewoon gay en vind Ellie magazines met naakte mannen. Zou je meekrijgen als je beetje oplet in de game, genoeg hints. Misschien dat er toen ook mensen schuimbekkend zijn afgehaakt, zou kunnen. Altijd wel jammer dat een bepaalde groep meteen de behoefte voelt iets te gaan shitvoten met 1 scores op IMDB. Zal er vast ook mee te maken hebben dat veel mannen frustatie voelen dat ze de actrice van Ellie niet aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:49 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Oké, dus toch wel anders dan de game. Ze hebben dan een hele verhaal verzonnen om dat stukje. Ik snap dan wel het geklaag over het verval in wokisme.
De laatste aflevering scoort ook heel laag op IMDB 6,7.
Weet je wat verhaal erbij is niet erg. Dat stukje met die 2 broers in seizoen een was ook een heel stuk aangeplakt. Die vrouw die achter ze aan stat bestond niet in de game.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:49 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Oké, dus toch wel anders dan de game. Ze hebben dan een hele verhaal verzonnen om dat stukje. Ik snap dan wel het geklaag over het verval in wokisme.
De laatste aflevering scoort ook heel laag op IMDB 6,7.
Als jij dan ook leest had je geweten dat hij/zij de game niet kentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:56 schreef Momo het volgende:
[..]
In de game zijn Bill en Frank ook gewoon gay en vind Ellie magazines met naakte mannen. Zou je meekrijgen als je beetje oplet in de game, genoeg hints. Misschien dat er toen ook mensen schuimbekkend zijn afgehaakt, zou kunnen. Altijd wel jammer dat een bepaalde groep meteen de behoefte voelt iets te gaan shitvoten met 1 scores op IMDB. Zal er vast ook mee te maken hebben dat veel mannen frustatie voelen dat ze de actrice van Ellie niet aantrekkelijk vinden.
Nee, ik reageer op de aanname dat ze het hele gay verhaal dan maar vast hadden verzonnen voor de serie.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als jij dan ook leest had je geweten dat hij/zij de game niet kent
Ah op die manier. Nee gay waren ze maar heel veel er omheen mwah. Bond ook niet een hele ep ervoor nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op de aanname dat ze het hele gay verhaal maar hadden verzonnen voor de serie.
Was een prima manier om de emotionele dimensies te laten zien van 20 jaar apocalyps waar iedereen veel mensen dichtbij hun verliest en het moet doen met de mensen om je heen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nee gay waren ze maar heel veel er omheen mwah. Bond ook niet een hele ep ervoor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een hele aflevering zouden maken zouden veel mensen dat ook geweldig vinden. Nouja misschien niet de mensen die alleen maar actie willen zien.
Moet jij niet werken?quote:Op maandag 12 mei 2025 13:56 schreef GGMM het volgende:
Een dom plan en veel toevalligheden
6/10
Geen regenboogvlaggen gezien gelukkig
Geniet er van makker.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb een weekje vrij
Speel niet met mijn privé zeg
Elke week 1 aflevering...quote:Op maandag 12 mei 2025 15:21 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand wanneer de overige afleveringen op HBO komen? Ik had er nu maar 4 van Seizoen 2,
Fijne vakantiequote:Op maandag 12 mei 2025 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb een weekje vrij
Speel niet met mijn privé zeg
5e is net uitquote:Op maandag 12 mei 2025 15:21 schreef _The_General_ het volgende:
Weet iemand wanneer de overige afleveringen op HBO komen? Ik had er nu maar 4 van Seizoen 2,
quote:Op maandag 12 mei 2025 15:21 schreef _The_General_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Wauw wat kut.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Hier erger ik me wel kapot aan.
Zeker omdat er maar 7 afleveringen in dit seizoen zitten. Dit is niet eens het hele verhaal dus.
Het probleem is vooral dat het in 2027 uitkomt en dan misschien weer niet compleet.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
Zeker omdat er maar 7 afleveringen in dit seizoen zitten. Dit is niet eens het hele verhaal dus.
Verre van helaasquote:
Vond dit één van de betere afleveringen. Cinematografisch heel erg tof. En echt heel bruut. En spores.quote:
Ja, vond ik ook echt heel goed. Vooral die eindscene ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
Maar damn!
Die woede en walging bij Ellie speelt Bella toch wel echt belachelijk goed. Ik had er persoonlijk kippenvel van.
Over volgende afleveringquote:Op maandag 12 mei 2025 18:59 schreef GGMM het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Zit 4 jaar tussen eind van seizoen 1 en deze serie hequote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar Ellie zei "I know" op dat Joel gebeuren. Dit ben ik even kwijt, wist zei dat al dan? Ik dacht juist dat ze er nu een beetje achter zou komen.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:54 schreef Momo het volgende:
In de game was dat ze Jessie tegenkomen wel beter gedaan, toen ging Ellie juist af op een melding van male solo trespasser die geen scar was over de portofoon. En toen ze daar was een explosie dichtbij. Iets logischer dat elkaar zo tegenkomen in grote stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]Eens. Voelde afgeraffeld aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gaat ze ook wel worden maar in seizoen 3 waarschijnlijkquote:Op maandag 12 mei 2025 22:59 schreef GGMM het volgende:
Ik had overigens wel graag wat meer van die Abby gezien. Had verwacht dat zij ook een hoofdpersoon zou worden dit seizoen.
Wij wisten alleen dat ze twijfels had bij het verhaal van Joel, niet dat ze het definitief wist. Dus dat was een onthulling deze aflevering. Ik vermoed dat we nog wel te zien gaan krijgen hoe ze er precies is achtergekomen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook echt heel goed. Vooral die eindscene ook.
Maar Ellie zei "I know" op dat Joel gebeuren. Dit ben ik even kwijt, wist zei dat al dan? Ik dacht juist dat ze er nu een beetje achter zou komen.
Jesse wel heel toevallig dat ie ineens op kwam dagen op de juiste plek, dat had beter gekund.
Oh dan wist ik het toch wel. Had iets beter gemogen, inderdaad misschien nog flashback.quote:Op maandag 12 mei 2025 23:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Wij wisten alleen dat ze twijfels had bij het verhaal van Joel, niet dat ze het definitief wist. Dus dat was een onthulling deze aflevering. Ik vermoed dat we nog wel te zien gaan krijgen hoe ze er precies is achtergekomen.
Game spoiler:quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jesse wel heel toevallig dat ie ineens op kwam dagen op de juiste plek, dat had beter gekund.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
CC @Momoquote:
Ik heb de game niet gespeeld en weet niet wat er gaat komen, maar wat ik denk is dat Ellie en Joel ruzie hadden omdat Joel haar uiteindelijk heeft verteld wat hij had gedaan (de flashback op het eind hint daar imo naar en dat gaan we wrs zien in een volgende aflevering). Ze hebben immers ergens ruzie om gehad en Joel heeft al aangegeven dat het komt omdat hij haar heeft gered. Lijkt mij de enige logische verklaring.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwah kwam echt zwakjes over als je het naast de game houd. Kwam niet door die scene maar meer de opbouw er naar toe denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
Maar damn!
Die woede en walging bij Ellie speelt Bella toch wel echt belachelijk goed. Ik had er persoonlijk kippenvel van.
Daar heb ik een andere mening overquote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mwah kwam echt zwakjes over als je het naast de game houd. Kwam niet door die scene maar meer de opbouw er naar toe denk ik.
Ik niet echt, want ik ben team Joel. Zit in mij geen greintje zelfopoffering dus kan mij daar niet in verplaatsen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 11:14 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die die ruzie echt totaal 0,0% interessant vindt?
Who cares?
Ik vond het juist niet zo goed geacteerd. Kan zij zelf niks aan doen, maar haar uitstraling is simpelweg niet geschikt voor deze rol.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:15 schreef wolfrolf het volgende:
Maar damn!
Ja, dat vond ik ook heel goed.quote:Op donderdag 15 mei 2025 15:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het teringvet hoe haar ogen door het rode licht zo zwart zijn en ze die razernij weer heeft na haar positieve en mooie intermezzo met Dina.
Grietjequote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef ejtleeditnA het volgende:
Maar Joel leeft dus nog. Dat zag je op het einde: hij was helemaal opgeknapt na die martelsessie met Abby. Het duurde wel 2 afleveringen, maar hij kwam als een held door die slaapkamerdeur naar binnen om dat grietje (hoe heet ze ook alweer) te begroeten. Het is dus toch helemaal goed gekomen met de hoofdrolspeler.
Love the sarcasm.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:33 schreef ejtleeditnA het volgende:
Maar Joel leeft dus nog. Dat zag je op het einde: hij was helemaal opgeknapt na die martelsessie met Abby. Het duurde wel 2 afleveringen, maar hij kwam als een held door die slaapkamerdeur naar binnen om dat grietje (hoe heet ze ook alweer) te begroeten. Het is dus toch helemaal goed gekomen met de hoofdrolspeler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik de toevoeging van de spores en de evolutie van de cordyceps in het algemeen heel interessant vind, vind ik het wel een beetje een loze toevoeging aan het verhaal. In seizoen 1 is opzettelijk gekozen om spores weg te laten omwille van de maskers die niet goed vertalen naar een serie. Om ze nu dan alsnog (heel lokaal?) toe te voegen voor een scene voelt een beetje als goedkoop schrijfwerk, zeker omdat de scene in de vorige aflevering waar Ellie gebeten werd oorspronkelijk ook met spores te maken had.
En Jesse die weer uit het niets tevoorschijn komt
Verder wel een sterke aflevering
No amount of money ever bought a second of time.
Dan kijk je toch niet?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het allemaal zo onecht overkomen met van die verzonnen mensen die in vleesetende planten veranderen, kom op zeg.
Kloptquote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het allemaal zo onecht overkomen
Het is dan ook science fiction hequote:Op zondag 18 mei 2025 18:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het allemaal zo onecht overkomen met van die verzonnen mensen die in vleesetende planten veranderen, kom op zeg.
Beide zijn perfect voor hun rol. Ik kan me niet snel een duo bedenken met een betere chemie. Wat mij betreft moeten de Bella criticasters misschien zelf nog wat meer ontwikkelen van wat Bella speelt; een puber die het beter denkt te weten.quote:Op maandag 19 mei 2025 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Beste aflevering tot dusver
Mensen die na die slotscene nog durven te beweren dat Bella niet kan acteren. Tsja stop er dan maar gewoon mee hoor
Na zijn dochter heeft hij iedereen op afstand gehouden en om Ellie te laten gaan kon hij niet. Snap het welquote:Op maandag 19 mei 2025 13:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Topaflevering. Stukken beter dan een beetje knallen zoals vorige week als je het mij vraagt. Mooie full-circle.
Ik kan het Joel in elk geval weinig kwalijk nemen, menselijke reactie. Ook al zou het beter zijn voor iedereen, ik denk dat er weinig mensen een geliefde offeren voor het grote goed. De mensen die dat wel doen of claimen te doen zou ik eerder met wantrouwen aankijken. Maar dat is ook wel omdat we Joel kennen, lijkt me eerder gezegd dat als Jackson precies zou weten wat Joel gedaan heeft dat hij een complete pariah is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve de laatste 5 seconde jaquote:Op maandag 19 mei 2025 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond ga ik kijken, maar is de hele aflevering een flashback ja of nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan ze wel heel veel dingen behandelen in de laatste aflevering.SOONY
Welke leugen bedoel je? Ik ben ook niet zo regels zijn regels dus ik denk hij had best naar Ellie kunnen luisteren. Maar er lijkt me ook veel voor te zeggen om geen uitzonderingen te maken. Zal best wat extra mensen kosten als bijna iedereen vervolgens afscheid wil nemen.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:34 schreef GGMM het volgende:
TLOS S02E06
8,5/10
superstom natuurlijk van Joel om nog een keer te liegen zo overduidelijk, maar verder een mooie aflevering.
Ja, maar hij belooft eerst Ellie dat die vent afscheid mag nemen en dan laat hij direct zien: Kijk ik ben een leugenaar! Had hem dan gewoon gelijk afgeschoten en direct eerlijk geweest.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Welke leugen bedoel je? Ik ben ook niet zo regels zijn regels dus ik denk hij had best naar Ellie kunnen luisteren. Maar er lijkt me ook veel voor te zeggen om geen uitzonderingen te maken. Zal best wat extra mensen kosten als bijna iedereen vervolgens afscheid wil nemen.
De verhaallijn van seizoen 3 is wel interessant. Helemaal omdat Kaitlyn Dever een ontzettend goede actrice.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:46 schreef Aberkullie het volgende:
Volgende week alweer de laatste en daar hebben we dan 2 jaar op gewacht en nu gaat het weer 500 lichtjaren duren tot seizoen 3 maar zonder PP wordt het toch een aanfluiting
Had minder passend geweest richting hun laatste gesprek. Nu had ze een opening om hem te confronteren met die andere leugen.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij belooft eerst Ellie dat die vent afscheid mag nemen en dan laat hij direct zien: Kijk ik ben een leugenaar! Had hem dan gewoon gelijk afgeschoten en direct eerlijk geweest.
I guess, hij kent haar natuurlijk ook al langer. Zo kunnen we ook zeggen dat Ellie dit later had kunnen bespreken. Het was haar eerste patrouille toch. Als Joel dan meteen laat zien dat de regels er niet toe doen is dat misschien ook niet ideaal. Tot een zekere hoogte denk ik dat Joel misschien dankzij zijn leeftijd of ervaring betere keuzes neemt dan Ellie. Als hij het keuzes maken aan Ellie over zou laten was er geen seizoen 2.quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar hij belooft eerst Ellie dat die vent afscheid mag nemen en dan laat hij direct zien: Kijk ik ben een leugenaar! Had hem dan gewoon gelijk afgeschoten en direct eerlijk geweest.
Ja ik snap dat het verhaaltechnisch goed uitkwam, maar ik vond hem puur vanuit hem bekeken een beetje sufquote:Op maandag 19 mei 2025 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Had minder passend geweest richting hun laatste gesprek. Nu had ze een opening om hem te confronteren met die andere leugen.
Sowieso is die hele regel suf natuurlijk. Ontzeg iemand niet een laatste paar woorden met een geliefde. En als diegene toch sneller dan verwacht 'turned' dan schiet je alsnogquote:Op maandag 19 mei 2025 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het verhaaltechnisch goed uitkwam, maar ik vond hem puur vanuit hem bekeken een beetje suf
Eens. Als iemand een paar meter voor je loopt is dat nauwelijks risico.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso is die hele regel suf natuurlijk. Ontzeg iemand niet een laatste paar woorden met een geliefde. En als diegene toch sneller dan verwacht 'turned' dan schiet je alsnog
Ja lekker als je met hem en je kiddo door het bos loopt en hij roept zijn cordyceps vriendjes erbijquote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso is die hele regel suf natuurlijk. Ontzeg iemand niet een laatste paar woorden met een geliefde. En als diegene toch sneller dan verwacht 'turned' dan schiet je alsnog
Jullie overleven dag 1 nog nietquote:Op maandag 19 mei 2025 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Als iemand een paar meter voor je loopt is dat nauwelijks risico.
Ik denk dat wij samen een veel betere gemeenschap hadden opgebouwd bij een zombieuitbraak
quote:Op maandag 19 mei 2025 18:16 schreef DKUp het volgende:
Zie ik daar in de teaser van de laatste afleveringZe hadden dus prima +2 episodes kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan gaan ze wel heel veel dingen behandelen in de laatste aflevering.
quote:
Eens maat. Laat die Aber maar lullen. Die loopt nog achter een bloater aan als die een beetje Pedro Pascal looks heeft.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Als iemand een paar meter voor je loopt is dat nauwelijks risico.
Ik denk dat wij samen een veel betere gemeenschap hadden opgebouwd bij een zombieuitbraak
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
De verhaallijn van seizoen 3 is wel interessant. Helemaal omdat Kaitlyn Dever een ontzettend goede actrice.
Verwacht eerlijk gezegd dat seizoen 4 nog een stuk van TLOU Part II zal behandelen.
Nee want ik zou naar deze dame hebben geluisterdquote:Op maandag 19 mei 2025 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Eens maat. Laat die Aber maar lullen. Die loopt nog achter een bloater aan als die een beetje Pedro Pascal looks heeft.
Ja dan had je zelf dag 1 toch ook niet overleefd Jolandaquote:Op maandag 19 mei 2025 21:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee want ik zou naar deze dame hebben geluisterd
[ afbeelding ]
Dat zeg ik toch ook nergens Karenquote:Op maandag 19 mei 2025 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan had je zelf dag 1 toch ook niet overleefd Jolanda
Vraag me af hoe het andere landen buiten Murica is vergaan trouwens na outbreak. Volgens mij is daar niet echt lore over gemaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |