De PVV natuurlijk, die heeft immers landverraders als Markusower in de gelederen en houdt die daar ondanks dat de AIVD hem staatsgevaarlijk acht.quote:
Stef blok de man die ook verantwoordelijk is voor de huidige puinhopen op de huizenmarkt.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Hanca het volgende:
Interessant verhaal over de verbouwing van het binnenhof: https://www.ad.nl/politie(...)demieteren~a0c3e501/
Hoe bewindspersoon na bewindspersoon loog over het budget. Blok noemde 475 miljoen, terwijl 675 miljoen toen al het minimum van de bandbreedte was. Knops noemt gewoon nooit bedragen, hij zet een soort 'disclaimers' neer. De eerste die eerlijk is over het budget is Hugo de Jonge, die gewoon aan geeft dan het 2 miljard kost.
[..]
Veel van de stijging is logisch: meer problemen gevonden, meer asbest, personeelskosten zijn hoger, de tijdelijke huisvesting is fors duurder geworden. Het totaal bedrag vind ik ook niet echt spannend, dit is geschiedkundig misschien wel de belangrijkste locatie van Nederland. Wat ik dus wel erg vind is dat het dus met bewuste leugens en het achterhouden van informatie begon. Vooral Blok is dus alweer negatief in het nieuws.
Het probleem is dat eerlijkheid niet gewaardeerd wordt. Dan krijg je de verkeerde zuinigheid en kneuterigheid door de focus op de korte termijn waardoor we straks een van de meest bijzondere parlementen in de wereld kwijtraken.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Hanca het volgende:
Interessant verhaal over de verbouwing van het binnenhof: https://www.ad.nl/politie(...)demieteren~a0c3e501/
Hoe bewindspersoon na bewindspersoon loog over het budget. Blok noemde 475 miljoen, terwijl 675 miljoen toen al het minimum van de bandbreedte was. Knops noemt gewoon nooit bedragen, hij zet een soort 'disclaimers' neer. De eerste die eerlijk is over het budget is Hugo de Jonge, die gewoon aan geeft dan het 2 miljard kost.
[..]
Veel van de stijging is logisch: meer problemen gevonden, meer asbest, personeelskosten zijn hoger, de tijdelijke huisvesting is fors duurder geworden. Het totaal bedrag vind ik ook niet echt spannend, dit is geschiedkundig misschien wel de belangrijkste locatie van Nederland. Wat ik dus wel erg vind is dat het dus met bewuste leugens en het achterhouden van informatie begon. Vooral Blok is dus alweer negatief in het nieuws.
Ook dan had het verbouwd moeten worden i.v.m. brandonveilig en structurele problemenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze hadden het tot een museum moeten omtoveren en een nieuw/modern pand moeten kopen/huren/bouwen ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer oid.
Probleem was geloof ik vooral veel achterstallig onderhoud. Het water lekte zelfs vanuit de hofvijver het binnenhofgebouw in, en niet zo' n beetje ook.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze hadden het tot een museum moeten omtoveren en een nieuw/modern pand moeten kopen/huren/bouwen ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer oid.
Goh, Arib blijkt volgens meerdere betrokkenen toch een kenauquote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat was ze altijd al. Die had nooit kamervoorzitter mogen worden, die had als kamerlid al geen medewerker omdat ze ze allemaal huilend weg joeg. Die kon echt niet met anderen samenwerken, niet voor niets dat er in de top van de kamerondersteuning ook continue wisselingen waren toen zij er zat. Die was echt totaal ongeschikt en daar had de PvdAfractie zelf, die haar goed kende, gewoon voor moeten gaan liggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 13:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Goh, Arib blijkt volgens meerdere betrokkenen toch een kenau
Nou, nou, nou; wel een beetje serieus blijven.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Kickinalfa het volgende:
ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer
Rond de 100k mensen zelfs, goede opkomst.quote:Op zondag 18 mei 2025 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
zie de livestream Den Haag de rode lijn, die demonstranten maken omdat de regering dat weigert , maar wel ooit beloofde
Bekijk deze YouTube-video
Putin en Bibi pijper is hetquote:Op zondag 18 mei 2025 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
100.000 mensen belachelijk maken mijn hemel
Misschien dat hij daar even zijn gezicht kan laten zien en de mensen persoonlijk even vertellen dat ze "verward" zijn in plaats van zich te verschuilen achter twitter.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
Dat verwacht je toch niet van een man die premier van alle Nederlanders wilde worden.
Over welke club heb je het?quote:Op zondag 18 mei 2025 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom zoveel mensen zich aangetrokken voelen bij een club die in koelen bloede heel veel slachtoffers heeft gemaakt op 7 oktober onder de Israëliërs. Wij moeten de Israëliërs juist steunen in hun strijd tegen terrorisme en toch naar gerechtigheid.
Wie zwijgt stemt toe, dus wat doen jullie hier nog?quote:Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rond de 100k mensen zelfs, goede opkomst.
Omdat Israël in mijn ogen niks beter is dan die terroristen en ook veel slachtoffers maakt, tegen het beleid van Israël zijn betekend niet dat je automatisch Hamas steuntquote:Op zondag 18 mei 2025 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom zoveel mensen zich aangetrokken voelen bij een club die in koelen bloede heel veel slachtoffers heeft gemaakt op 7 oktober onder de Israëliërs. Wij moeten de Israëliërs juist steunen in hun strijd tegen terrorisme en toch naar gerechtigheid.
Hoeveel % van van die 100k steunt Hamas dan?quote:
Je hoeft ook niet een Netanyahu fanboy te zijn om tegen terrorisme te zijn.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat Israël in mijn ogen niks beter is dan die terroristen en ook veel slachtoffers maakt, tegen het beleid van Israël zijn betekend niet dat je automatisch Hamas steunt
Dit schijnt echt heel, heel, heel, moeilijk te bevatten zijn in bepaalde kringen.quote:Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat Israël in mijn ogen niks beter is dan die terroristen en ook veel slachtoffers maakt, tegen het beleid van Israël zijn betekend niet dat je automatisch Hamas steunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |