abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217659764
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
Agema:
[..]
Geïmporteerd ? Door wie ?
De PVV natuurlijk, die heeft immers landverraders als Markusower in de gelederen en houdt die daar ondanks dat de AIVD hem staatsgevaarlijk acht.

Iets waar we nog steeds niet alles over hebben gehoord en waar best eens wat meer vragen over gesteld mogen worden aan de heer Wilders.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 08:58:48 #202
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_217659905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 08:30 schreef Hanca het volgende:
Interessant verhaal over de verbouwing van het binnenhof: https://www.ad.nl/politie(...)demieteren~a0c3e501/

Hoe bewindspersoon na bewindspersoon loog over het budget. Blok noemde 475 miljoen, terwijl 675 miljoen toen al het minimum van de bandbreedte was. Knops noemt gewoon nooit bedragen, hij zet een soort 'disclaimers' neer. De eerste die eerlijk is over het budget is Hugo de Jonge, die gewoon aan geeft dan het 2 miljard kost.
[..]
Veel van de stijging is logisch: meer problemen gevonden, meer asbest, personeelskosten zijn hoger, de tijdelijke huisvesting is fors duurder geworden. Het totaal bedrag vind ik ook niet echt spannend, dit is geschiedkundig misschien wel de belangrijkste locatie van Nederland. Wat ik dus wel erg vind is dat het dus met bewuste leugens en het achterhouden van informatie begon. Vooral Blok is dus alweer negatief in het nieuws.
Stef blok de man die ook verantwoordelijk is voor de huidige puinhopen op de huizenmarkt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_217660131
quote:
Interessant verhaal over de verbouwing van het binnenhof: https://www.ad.nl/politie(...)demieteren~a0c3e501/

Hoe bewindspersoon na bewindspersoon loog over het budget. Blok noemde 475 miljoen, terwijl 675 miljoen toen al het minimum van de bandbreedte was. Knops noemt gewoon nooit bedragen, hij zet een soort 'disclaimers' neer. De eerste die eerlijk is over het budget is Hugo de Jonge, die gewoon aan geeft dan het 2 miljard kost.
[..]
Veel van de stijging is logisch: meer problemen gevonden, meer asbest, personeelskosten zijn hoger, de tijdelijke huisvesting is fors duurder geworden. Het totaal bedrag vind ik ook niet echt spannend, dit is geschiedkundig misschien wel de belangrijkste locatie van Nederland. Wat ik dus wel erg vind is dat het dus met bewuste leugens en het achterhouden van informatie begon. Vooral Blok is dus alweer negatief in het nieuws.
Het probleem is dat eerlijkheid niet gewaardeerd wordt. Dan krijg je de verkeerde zuinigheid en kneuterigheid door de focus op de korte termijn waardoor we straks een van de meest bijzondere parlementen in de wereld kwijtraken.

Nu is men er in gerommeld maar wordt het wel uitgevoerd op een waardige manier. Das niet mooi om te zien, maar bij dit soort projecten en infrastructuur veel helaas wel nodig om dingen in beweging te krijgen.
pi_217661374
Ze hadden het tot een museum moeten omtoveren en een nieuw/modern pand moeten kopen/huren/bouwen ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer oid.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 12:31:32 #205
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_217661397
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 12:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze hadden het tot een museum moeten omtoveren
en een nieuw/modern pand moeten kopen/huren/bouwen ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer oid.
Ook dan had het verbouwd moeten worden i.v.m. brandonveilig en structurele problemen ;)

Met nieuwbouw erbij was het dus nog véél duurder geworden dan nu :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_217661525
quote:
Ze hadden het tot een museum moeten omtoveren en een nieuw/modern pand moeten kopen/huren/bouwen ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer oid.
Probleem was geloof ik vooral veel achterstallig onderhoud. Het water lekte zelfs vanuit de hofvijver het binnenhofgebouw in, en niet zo' n beetje ook.

https://www.omroepwest.nl(...)stroomt-binnenhof-in

Denk dat de les vooral is niet meer beknibbelen op onderhoud en dat gewoon tijdig en goed doen voordat zaken echt enorm duur worden.
  zaterdag 17 mei 2025 @ 13:02:42 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217661625
quote:

[..]
Goh, Arib blijkt volgens meerdere betrokkenen toch een kenau
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217661689
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2025 13:02 schreef Szura het volgende:

[..]
Goh, Arib blijkt volgens meerdere betrokkenen toch een kenau
Dat was ze altijd al. Die had nooit kamervoorzitter mogen worden, die had als kamerlid al geen medewerker omdat ze ze allemaal huilend weg joeg. Die kon echt niet met anderen samenwerken, niet voor niets dat er in de top van de kamerondersteuning ook continue wisselingen waren toen zij er zat. Die was echt totaal ongeschikt en daar had de PvdAfractie zelf, die haar goed kende, gewoon voor moeten gaan liggen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 18 mei 2025 @ 14:59:08 #210
13309 nostra
ask why
pi_217677991
quote:
ergens op een industrieterrein bij Zoetermeer
Nou, nou, nou; wel een beetje serieus blijven.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
To regret is to compromise
Best pilot in history
pi_217679240
zie de livestream Den Haag de rode lijn, die demonstranten maken omdat de regering dat weigert , maar wel ooit beloofde
Bekijk deze YouTube-video
pi_217679334
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
zie de livestream Den Haag de rode lijn, die demonstranten maken omdat de regering dat weigert , maar wel ooit beloofde
Bekijk deze YouTube-video
Rond de 100k mensen zelfs, goede opkomst.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217680901

100.000 mensen belachelijk maken mijn hemel :D
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_217680979
Ach Geertje... :')
pi_217680991
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

100.000 mensen belachelijk maken mijn hemel :D
Putin en Bibi pijper is het
  Moderator zondag 18 mei 2025 @ 17:11:44 #216
375570 crew  Cyan9
pi_217680996
Dat verwacht je toch niet van een man die premier van alle Nederlanders wilde worden.

|:)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_217681090
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
Dat verwacht je toch niet van een man die premier van alle Nederlanders wilde worden.

|:)
Misschien dat hij daar even zijn gezicht kan laten zien en de mensen persoonlijk even vertellen dat ze "verward" zijn in plaats van zich te verschuilen achter twitter. :')
  zondag 18 mei 2025 @ 17:20:09 #218
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217681112
Ik begrijp ook niet zo goed waarom zoveel mensen zich aangetrokken voelen bij een club die in koelen bloede heel veel slachtoffers heeft gemaakt op 7 oktober onder de Israëliërs. Wij moeten de Israëliërs juist steunen in hun strijd tegen terrorisme en tocht naar gerechtigheid.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217681131
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom zoveel mensen zich aangetrokken voelen bij een club die in koelen bloede heel veel slachtoffers heeft gemaakt op 7 oktober onder de Israëliërs. Wij moeten de Israëliërs juist steunen in hun strijd tegen terrorisme en toch naar gerechtigheid.
Over welke club heb je het?
  zondag 18 mei 2025 @ 17:22:42 #220
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217681160
quote:
14s.gif Op zondag 18 mei 2025 15:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Rond de 100k mensen zelfs, goede opkomst.
Wie zwijgt stemt toe, dus wat doen jullie hier nog?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 18 mei 2025 @ 17:22:43 #221
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217681161
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Over welke club heb je het?
Hamas.
pi_217681166
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom zoveel mensen zich aangetrokken voelen bij een club die in koelen bloede heel veel slachtoffers heeft gemaakt op 7 oktober onder de Israëliërs. Wij moeten de Israëliërs juist steunen in hun strijd tegen terrorisme en toch naar gerechtigheid.
Omdat Israël in mijn ogen niks beter is dan die terroristen en ook veel slachtoffers maakt, tegen het beleid van Israël zijn betekend niet dat je automatisch Hamas steunt
pi_217681183
quote:
7s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Hamas.
Hoeveel % van van die 100k steunt Hamas dan?
  zondag 18 mei 2025 @ 17:23:57 #224
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217681191
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Omdat Israël in mijn ogen niks beter is dan die terroristen en ook veel slachtoffers maakt, tegen het beleid van Israël zijn betekend niet dat je automatisch Hamas steunt
Je hoeft ook niet een Netanyahu fanboy te zijn om tegen terrorisme te zijn.
pi_217681211
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2025 17:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dit schijnt echt heel, heel, heel, moeilijk te bevatten zijn in bepaalde kringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')