Dat denk ik ook. Blijkbaar zijn de 'officiële waarschuwingen' niet voldoende. Denk aan dat spotje met die vrouw die doet alsof ze door een tunnel rijdt en allerlei rare geluiden maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Is dit niet in scène gezet, want het is onmogelijk dat iemand zo dom kan zijn?
Die brouwt tegenwoordig erg smerig Pitt bierquote:
Het is toch LeonardO die Caprio. Daar moeten al alarmbellen afgaan!! En toch: wie trapt daar nou in?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:32 schreef luxerobots het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Caroline heeft online intensief contact met Leonardi DiCaprio en zij maakt duizenden euro's aan hem over. Uiteindelijk blijkt Leonardi niet de knappe Amerikaanse acteur te zijn, maar oplichters uit Nigeria.
Maar waarom zou Leonardi DiCaprio interesse hebben in Caroline van middelbare leeftijd uit Bergen op Zoom?
Leonardi wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Iedere vrouw zou toch moeten weten dat Leonardo niet voor vrouwen boven de 25 gaat?
Das ook toevallig, ik heb nog een brug te koop.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb nog een stuk grond dat ik graag aan Carline wil verkopen
Komt steeds dichterbij zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:55 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat het over die vrouw uit Frankrijk ging.
Zij gelooft wel in liefde iit jouwquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:38 schreef Red_85 het volgende:
Als je zelf een kop heb die er uit ziet alsof je de 60 al lang en breed gepasseerd bent, hoe denk je dan dat iemand jou leuk gaat vinden die zelf op dames valt die net 'barely legal' zijn geworden?
DM me je rekeningnummer dan maak ik een paar duizend over.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef TLC het volgende:
Ik ben eigenlijk Richard Gere, maar niemand verder vertellen he
kortsluitingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:42 schreef Hathor het volgende:
Proest.![]()
Een acteur die miljoenen heeft verdiend in zijn carriere vraagt een Nederlandse vrouw om duizenden euro's en er gaat geen lampje branden?
Ja maar hij was zo romantisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:42 schreef Hathor het volgende:
Proest.![]()
Een acteur die miljoenen heeft verdiend in zijn carriere vraagt een Nederlandse vrouw om duizenden euro's en er gaat geen lampje branden?
En als het geld op is dan sluit je maar een paar leningen af.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
DM me je rekeningnummer dan maak ik een paar duizend over.
Goed om te lezen dat die Nigeriaanse Prinses ook iemand gevonden heeft nadat ik haar ex aan de haak heb geslagen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Triest verhaal dit. Maar gelukkig is het tussen mij en die Nigeriaanse prinses waar ik mee aan het mailen ben wel echte liefde!
Binnenkort krijg ik het geleende geld terug, kan ze haar erfenis overzetten op mijn rekening en komt ze hierheen!
Liefde maakt blind.quote:
Dat is een taalfout van mij...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is toch LeonardO die Caprio. Daar moeten al alarmbellen afgaan!! En toch: wie trapt daar nou in?
HEE HEE HAHAquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:36 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit wel echt zijn dan? Kreeg dit laatst, begin nu te twijfelen.
[ afbeelding ]
Het bleek Roger Taylor van Duran Duran te zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:42 schreef CofyFerkeert het volgende:
Ik had dat ook, ik dacht dat ik contact had met Roger taylor van Queen.Erg stom natuurlijk,en ik voel me nog steeds stom erover. Gelukkig niks verloren qua geld
Lol nee, geen idee wie het wasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het bleek Roger Taylor van Duran Duran te zijn?
Ik ook, 10 hectare grond op Jupiter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb nog een stuk grond dat ik graag aan Carline wil verkopen
Echte liefde.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Triest verhaal dit. Maar gelukkig is het tussen mij en die Nigeriaanse prinses waar ik mee aan het mailen ben wel echte liefde!
Binnenkort krijg ik het geleende geld terug, kan ze haar erfenis overzetten op mijn rekening en komt ze hierheen!
Ja, maar haar emailadres was toch écht therealkatyperry@blablabla.da.ruquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:
Moest ineens denken aan die Catfish episode met die gast die dacht dat hij al jaren aan het texten was met Katy Perry. Sommige dingen zijn zo ongelofelijk dom dat het bijna niet anders kan dat het staged is. Zelfs toen bleek dat het een Canadees meisje was die in Engeland woont was hij nog niet 100% overtuigd dat hij niet al die tijd met de echte Katy Perry in contact stond. Hij had zelfs al een verlovingsring laten maken voor enkele duizenden Dollars.
Echt......
Niet de sigaar van Leo iigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Caroline ziet eruit en klinkt als iemand die regelmatig een sigaretje opsteekt.
Accepteer gewoon dat je alleen bent en zo het leven doorgaat, dat scheelt een hoop ellende. Ik heb dat ook gedaan, maakt je een stuk sterker. Over een paar jaar heb je AI-partners en daar wacht ik dus op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:55 schreef Momo het volgende:
Wel sneu dat mensen schijnbaar zo eenzaam zijn dat ze dit soort dingen willen geloven.
Ik had nog wat meer gelezen in het AD en toen dus duidelijk werd dat er niets meer te halen viel, noemden die Nigerianen haar een oude gerimpelde heks.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:31 schreef MichaelScott het volgende:
Als ze naaktfoto's van Caroline hebben moeten zien dan lijken die duizenden euro's die ze gekregen hebben me wel terecht.
Misschien dat sommige mannen er in zouden trappen als Doutzen Kroes of Chantal Janzen hun een dm zou sturen. Maar als er een groep mannen en vrouwen zouden zijn die helemaal eenzaam zijn zouden die elkaar toch kunnen opzoeken? Of is er toch die droom om iemand superknap te daten?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Accepteer gewoon dat je alleen bent en zo het leven doorgaat, dat scheelt een hoop ellende. Ik heb dat ook gedaan, maakt je een stuk sterker. Over een paar jaar heb je AI-partners en daar wacht ik dus op.
No way dat ik in dit soort onzin zou trappen, en ik ben mijn gehele leven al alleen.
En onbeschermd de zon in gaat, heb wel het idee dat ze erg goed uitzag in haar jongere jaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Caroline ziet eruit en klinkt als iemand die regelmatig een sigaretje opsteekt.
Dat noemen ze empathie, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap het medelijden zelf niet heel erg moet ik zeggen. Ik denk niet dat er een veel meer overtreffende trap aan achterlijkheid bestaat dan dit. Dat heeft niks met eenzaamheid te maken.
Ik weet wat empathie betekent dankje. Maar ik voel weinig empathie voor mensen die niet begrijpen dat een Hollywood acteur geen geld nodig heeft van Ria uit Schubbekutteveenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat noemen ze empathie, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen.
Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wat empathie betekent dankje. Maar ik voel weinig empathie voor mensen die niet begrijpen dat een Hollywood acteur geen geld nodig heeft van Ria uit Schubbekutteveen
Empathie is vooral subjectief. Net als dat jij weinig empathie zal voelen voor een klimaatdemonstrant die overreden wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen.
Empathie is niet afhankelijk van de schuldvraag.
Empathie is mooi, maar een teveel is niet goed. Niet voor niets is de term 'suïcidal empathy' tegenwoordig in zwang. De emotionele incontinentie is volledig doorgeschoten in de moderne westerse maatschappij.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat noemen ze empathie, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen.
Ik neem aan dat die demonstrant dan vooral fysieke pijn heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Empathie is vooral subjectief. Net als dat jij weinig empathie zal voelen voor een klimaatdemonstrant die overreden wordt
Maar we hoeven toch ook niet de narcistische kant op te gaan door ze dan maar belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Empathie is mooi, maar een teveel is niet goed. Niet voor niets is de term 'suïcidal empathy' tegenwoordig in zwang. De emotionele incontinentie is volledig doorgeschoten in de moderne westerse maatschappij.
Er zijn inmiddels ruim 8 miljard mensen op de wereld. Die kunnen we niet allemaal zielig vinden.
Uh ja? Dus?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die demonstrant dan vooral fysieke pijn heeft?
Nou ze had blijkbaar goede bedoelingen maar is niet zo slim.quote:
Ik denk dat het per persoon verschilt. Zelf hoopte ik altijd een gemiddeld persoon te treffen maar in 40+ jaar is dat nooit gelukt. Ik weet van mezelf dat ik niet gemiddeld ben, dus ik ken mijn plek, heb goede zelfkennis.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat sommige mannen er in zouden trappen als Doutzen Kroes of Chantal Janzen hun een dm zou sturen. Maar als er een groep mannen en vrouwen zouden zijn die helemaal eenzaam zijn zouden die elkaar toch kunnen opzoeken? Of is er toch die droom om iemand superknap te daten?
Je zocht toch ook bewust de problemen op als je geld naar wildvreemden overmaakt en naaktfoto’s stuurt?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou ze had blijkbaar goede bedoelingen maar is niet zo slim.
Misschien beetje wanhopig ofzo.
En dan wordt ze in de maling genomen.
Dat vindt ik zielig.
Nogal een verschil met mensen die bewust de problemen gaan opzoeken.
Nee niet echt, dat is naïviteit.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zocht toch ook bewust de problemen op als je geld naar wildvreemden overmaakt en naaktfoto’s stuurt?
En dit vind ik zielig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou ze had blijkbaar goede bedoelingen maar is niet zo slim.
Misschien beetje wanhopig ofzo.
En dan wordt ze in de maling genomen.
Dat vindt ik zielig.
Nogal een verschil met mensen die bewust de problemen gaan opzoeken.
Dan verschillen we daarover van meningquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat is naïviteit.
Zij is het slachtoffer imo en heeft niet de problemen opgezocht.
Dus jij hebt geen empathie of medelijden met personen die iets overkomt wat ze hadden kunnen voorkomen door beter op te letten ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarover van mening
Je kunt ook een extreem zware periode in je leven doormaken waardoor je extra kwetsbaar bent en de alarmbellen gewoon niet meer ziet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen empathie of medelijden met personen die iets overkomt wat ze hadden kunnen voorkomen door beter op te letten ofzo?
Er zit een verschil tussen beter opletten en mokerdom zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen empathie of medelijden met personen die iets overkomt wat ze hadden kunnen voorkomen door beter op te letten ofzo?
Kluivert mag ik oversteken ja of nee?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen beter opletten en mokerdom zijn
Ja precies, zat mensen overkomt dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je kunt ook een extreem zware periode in je leven doormaken waardoor je extra kwetsbaar bent en de alarmbellen gewoon niet meer ziet.
Een moeder die een appje van haar dochter krijgt die gehackt is verschilt toch wel enorm van iemand die maandenlang met Leonardo DiCaprio appt en geen belletje in haar bovenkamer hoort rinkelenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Met de huidige AI technologie zal het alleen maar toenemen.
En waar trek jij de grens?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een moeder die een appje van haar dochter krijgt die gehackt is verschilt toch wel enorm van iemand die maandenlang met Leonardo DiCaprio appt en geen belletje in haar bovenkamer hoort rinkelen
Mensen die fysiek of mentaal niet het vermogen hebben zich van informatie te voorzien is wel een goed criterium. Dat was bij haar zeker wel het geval gezien ze geen enkel probleem heeft haar verhaal te verkopen in de mediaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En waar trek jij de grens?
Vanaf welk niveau toon je empathie met het slachtoffer?
En dat is als toevoeging bij een appje van iemands dochter dus wel anders. Gezien AI tegenwoordig ook de mogelijkheid heeft iemands stem te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:31 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En waar trek jij de grens?
Vanaf welk niveau toon je empathie met het slachtoffer?
Nou stel voor dat ze in depressie zat en daar medicijnen voor kreeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die fysiek of mentaal niet het vermogen hebben zich van informatie te voorzien is wel een goed criterium. Dat was bij haar zeker wel het geval gezien ze geen enkel probleem heeft haar verhaal te verkopen in de media
Dat het vervelend voor haar is mag wel duidelijk zijn, maar dat is niet meteen empathie tonen. Ik vind het lullig maar ik kan me totaal niet inleven in haar situatie omdat ik me in heel erg weinig gevallen voor kan stellen dat iemand voor zo'n lange tijd zo blind kan zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou stel voor dat ze in depressie zat en daar medicijnen voor kreeg.
Of zoals Deluzion- het omschreef 'een extreem zware periode waarin je kwetsbaar bent'
Ik vind het ook een stomme fout maar vind het ook erg lullig voor haar.
A zo, dat is wel empathie tonen toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het vervelend voor haar is mag wel duidelijk zijn, maar dat is niet meteen empathie tonen. Ik vind het lullig maar ik kan me totaal niet inleven in haar situatie omdat ik me in heel erg weinig gevallen voor kan stellen dat iemand voor zo'n lange tijd zo blind kan zijn.
En kwetsbaarheid hebben wel meer mensen last van maar daar verlies je niet je verstand door
Neequote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
A zo, dat is wel empathie tonen toch?
Laten we eerlijk zijn, het is gewoon een kut move om dit zo op tv te gooien. De media zouden haar eigenlijk in bescherming moeten nemen want nu maken ze het alleen maar erger voor haar. Alles voor de sensatie, blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
Dat iemand in zo een overduidelijke scan trapt (kom op, waarom zou de echte, die barst van het geld en de jonge vrouwen van zich af moet slaan, interesse tonen in een volslagen onbekende vrouw van middelbare leeftijd) is tot daar aan toe.
Maar om daar nou open en bloot met naam en foto mee naar de landelijke media te stappen![]()
Nouja als je nog niet door hebt dat je niet met Leonardo Dicaprio aan het appen bent zal ze ook niet door hebben dat Omroep Brabant haar misbruikt heeft voor de viewsquote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het is gewoon een kut move om dit zo op tv te gooien. De media zouden haar eigenlijk in bescherming moeten nemen want nu maken ze het alleen maar erger voor haar. Alles voor de sensatie, blijkbaar.
Chris Hemsworth ook. Ligt naast Pitt in het ziekenhuis, wanhopige vrouwen van hun geld afhelpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |