Dat denk ik ook. Blijkbaar zijn de 'officiële waarschuwingen' niet voldoende. Denk aan dat spotje met die vrouw die doet alsof ze door een tunnel rijdt en allerlei rare geluiden maakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:47 schreef -Deluzion- het volgende:
Is dit niet in scène gezet, want het is onmogelijk dat iemand zo dom kan zijn?
Die brouwt tegenwoordig erg smerig Pitt bierquote:
Het is toch LeonardO die Caprio. Daar moeten al alarmbellen afgaan!! En toch: wie trapt daar nou in?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:32 schreef luxerobots het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Caroline heeft online intensief contact met Leonardi DiCaprio en zij maakt duizenden euro's aan hem over. Uiteindelijk blijkt Leonardi niet de knappe Amerikaanse acteur te zijn, maar oplichters uit Nigeria.
Maar waarom zou Leonardi DiCaprio interesse hebben in Caroline van middelbare leeftijd uit Bergen op Zoom?
Leonardi wel hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Iedere vrouw zou toch moeten weten dat Leonardo niet voor vrouwen boven de 25 gaat?
Das ook toevallig, ik heb nog een brug te koop.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb nog een stuk grond dat ik graag aan Carline wil verkopen
Komt steeds dichterbij zo.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:55 schreef potjecreme het volgende:
Dacht dat het over die vrouw uit Frankrijk ging.
Zij gelooft wel in liefde iit jouwquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:38 schreef Red_85 het volgende:
Als je zelf een kop heb die er uit ziet alsof je de 60 al lang en breed gepasseerd bent, hoe denk je dan dat iemand jou leuk gaat vinden die zelf op dames valt die net 'barely legal' zijn geworden?
DM me je rekeningnummer dan maak ik een paar duizend over.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef TLC het volgende:
Ik ben eigenlijk Richard Gere, maar niemand verder vertellen he
kortsluitingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:42 schreef Hathor het volgende:
Proest.![]()
Een acteur die miljoenen heeft verdiend in zijn carriere vraagt een Nederlandse vrouw om duizenden euro's en er gaat geen lampje branden?
Ja maar hij was zo romantisch.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:42 schreef Hathor het volgende:
Proest.![]()
Een acteur die miljoenen heeft verdiend in zijn carriere vraagt een Nederlandse vrouw om duizenden euro's en er gaat geen lampje branden?
En als het geld op is dan sluit je maar een paar leningen af.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
DM me je rekeningnummer dan maak ik een paar duizend over.
Goed om te lezen dat die Nigeriaanse Prinses ook iemand gevonden heeft nadat ik haar ex aan de haak heb geslagen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Triest verhaal dit. Maar gelukkig is het tussen mij en die Nigeriaanse prinses waar ik mee aan het mailen ben wel echte liefde!
Binnenkort krijg ik het geleende geld terug, kan ze haar erfenis overzetten op mijn rekening en komt ze hierheen!
Liefde maakt blind.quote:
Dat is een taalfout van mij...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is toch LeonardO die Caprio. Daar moeten al alarmbellen afgaan!! En toch: wie trapt daar nou in?
HEE HEE HAHAquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:36 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit wel echt zijn dan? Kreeg dit laatst, begin nu te twijfelen.
[ afbeelding ]
Het bleek Roger Taylor van Duran Duran te zijn?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:42 schreef CofyFerkeert het volgende:
Ik had dat ook, ik dacht dat ik contact had met Roger taylor van Queen.Erg stom natuurlijk,en ik voel me nog steeds stom erover. Gelukkig niks verloren qua geld
Lol nee, geen idee wie het wasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:45 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het bleek Roger Taylor van Duran Duran te zijn?
Ik ook, 10 hectare grond op Jupiter.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:53 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb nog een stuk grond dat ik graag aan Carline wil verkopen
Echte liefde.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:10 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Triest verhaal dit. Maar gelukkig is het tussen mij en die Nigeriaanse prinses waar ik mee aan het mailen ben wel echte liefde!
Binnenkort krijg ik het geleende geld terug, kan ze haar erfenis overzetten op mijn rekening en komt ze hierheen!
Ja, maar haar emailadres was toch écht therealkatyperry@blablabla.da.ruquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:06 schreef Hathor het volgende:
Moest ineens denken aan die Catfish episode met die gast die dacht dat hij al jaren aan het texten was met Katy Perry. Sommige dingen zijn zo ongelofelijk dom dat het bijna niet anders kan dat het staged is. Zelfs toen bleek dat het een Canadees meisje was die in Engeland woont was hij nog niet 100% overtuigd dat hij niet al die tijd met de echte Katy Perry in contact stond. Hij had zelfs al een verlovingsring laten maken voor enkele duizenden Dollars.
Echt......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |