Niet de sigaar van Leo iigquote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Caroline ziet eruit en klinkt als iemand die regelmatig een sigaretje opsteekt.
Accepteer gewoon dat je alleen bent en zo het leven doorgaat, dat scheelt een hoop ellende. Ik heb dat ook gedaan, maakt je een stuk sterker. Over een paar jaar heb je AI-partners en daar wacht ik dus op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:55 schreef Momo het volgende:
Wel sneu dat mensen schijnbaar zo eenzaam zijn dat ze dit soort dingen willen geloven.
Ik had nog wat meer gelezen in het AD en toen dus duidelijk werd dat er niets meer te halen viel, noemden die Nigerianen haar een oude gerimpelde heks.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:31 schreef MichaelScott het volgende:
Als ze naaktfoto's van Caroline hebben moeten zien dan lijken die duizenden euro's die ze gekregen hebben me wel terecht.
Misschien dat sommige mannen er in zouden trappen als Doutzen Kroes of Chantal Janzen hun een dm zou sturen. Maar als er een groep mannen en vrouwen zouden zijn die helemaal eenzaam zijn zouden die elkaar toch kunnen opzoeken? Of is er toch die droom om iemand superknap te daten?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Accepteer gewoon dat je alleen bent en zo het leven doorgaat, dat scheelt een hoop ellende. Ik heb dat ook gedaan, maakt je een stuk sterker. Over een paar jaar heb je AI-partners en daar wacht ik dus op.
No way dat ik in dit soort onzin zou trappen, en ik ben mijn gehele leven al alleen.
En onbeschermd de zon in gaat, heb wel het idee dat ze erg goed uitzag in haar jongere jaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Caroline ziet eruit en klinkt als iemand die regelmatig een sigaretje opsteekt.
Dat noemen ze empathie, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap het medelijden zelf niet heel erg moet ik zeggen. Ik denk niet dat er een veel meer overtreffende trap aan achterlijkheid bestaat dan dit. Dat heeft niks met eenzaamheid te maken.
Ik weet wat empathie betekent dankje. Maar ik voel weinig empathie voor mensen die niet begrijpen dat een Hollywood acteur geen geld nodig heeft van Ria uit Schubbekutteveenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat noemen ze empathie, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen.
Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet wat empathie betekent dankje. Maar ik voel weinig empathie voor mensen die niet begrijpen dat een Hollywood acteur geen geld nodig heeft van Ria uit Schubbekutteveen
Empathie is vooral subjectief. Net als dat jij weinig empathie zal voelen voor een klimaatdemonstrant die overreden wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende dingen.
Empathie is niet afhankelijk van de schuldvraag.
Empathie is mooi, maar een teveel is niet goed. Niet voor niets is de term 'suïcidal empathy' tegenwoordig in zwang. De emotionele incontinentie is volledig doorgeschoten in de moderne westerse maatschappij.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:45 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat noemen ze empathie, het vermogen om zich in te leven in de situatie en gevoelens van anderen.
Ik neem aan dat die demonstrant dan vooral fysieke pijn heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Empathie is vooral subjectief. Net als dat jij weinig empathie zal voelen voor een klimaatdemonstrant die overreden wordt
Maar we hoeven toch ook niet de narcistische kant op te gaan door ze dan maar belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Empathie is mooi, maar een teveel is niet goed. Niet voor niets is de term 'suïcidal empathy' tegenwoordig in zwang. De emotionele incontinentie is volledig doorgeschoten in de moderne westerse maatschappij.
Er zijn inmiddels ruim 8 miljard mensen op de wereld. Die kunnen we niet allemaal zielig vinden.
Uh ja? Dus?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die demonstrant dan vooral fysieke pijn heeft?
Nou ze had blijkbaar goede bedoelingen maar is niet zo slim.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |