Ah! Je hebt hem teruggekeken!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Marit is trouwens een prachtige meid! Door het gedoe over Mevrouw Bil gisteren let ik er wat meer op
Dat later komen van Heidie en Mark is niet slim... en dan eerst rustig afwassen... begrijp de ergernissen wel
Die Mark werkt ook wel op mijn zenuwen... dat controleren met de waterpas
Klopt. Maar H en M wilden het ook graag over hun keuken hebben…quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat ik trouwens niet snapte: iedereen moest toch de badkamer gaan inmeten? Maar H&M waren bezig met een kookeiland? Harm zei daar ook nog iets over.. Daarna werd er verder niets over gezegd door Ray of anderen...
(Wilfred zat er trouwens vlak naast op de grond te werken, maar die zei ook niks..)
Maar dan komt er toch een moment dat ze niks aan Ray kunnen doorgeven over de badkamer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt. Maar H en M wilden het ook graag over hun keuken hebben…
Dat hadden ze denk ik al besproken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar dan komt er toch een moment dat ze niks aan Ray kunnen doorgeven over de badkamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Braaf he
Was een leuke aflevering
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:09 schreef koemleit het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat Heidi en Mark werden neergezet als de types die lui en arrogant hun snor drukken. Elke show moet immers duidelijke types hebben, daar houden "wij" (de kijker) van. Echter maken Heidy en Mark het ze wel heel gemakkelijk. Iedereen heeft kunnen zien dat ze laat aankomen kakken en vervolgens niet aan het werk gaan. Had de pauze van de rest overgeslagen bv? dan had je al heel wat meer goodwill gehad.
Daarna word je zeer correct en netjes aangesporken, zonder echte beschuldigignen, maar er word je duidelijk verteld hoe je overkomt. Dan kun je 2 dingen doen, of je bedenkt of er wat in zou kunnen zitten, of je gaat met de hakken in het zand bedenken hoe het komt dat ander mensen zo denken, maar dat het echt vooral niet door jezelf komt.
Als Heidi bij het eten had gezegd: "ik werd aangesproken, heb er overnagedacht en zie in dat het wellicht verkeerd is overgekomen, en inderdaad we hebben een beetje laks gedaan, sorry, we gaan vanaf nu hard aan de slag" dan was de kous af geweest. Nu reageert ze met een "mensen stoken de boel tegen ons op!" reactie. Totaal fout.
Ze is dus interim manager in de zorg, en vanuit die rol heeft ze (waarschijnlijk) vaak feedback gesprekjes, maar als je zelf zooo slecht bent in het ontvangen ervan. Dan ben je echt totaal ongeschikt.Precies , heb zelf zo'n 10 "managers" mogen meemaken in de (ambulance) zorg maar het woord zelfreflectie kennen ze niet en hebben meestal geen kennis van het specifieke vak in de zorg wat meestal na een half jaar eindigde in een crisis overleg waarbij dan de vraag gesteld werd: ligt het nu aan de groep 50 ambulance-verpleegkundigen en chaufeurs of aan de lul die er voor staat en daarna weer op naar de volgende"manager".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heidy past precies in dit plaatje met haar manier van communiceren , handelen en let maar op , straks mensen tegen elkaar uitspelen voor eigen gewin. Ik heb nu al medelijden met de organisatie waar ze nu manager speelt.
Denk dat ze gewoon doorgaan... net zoals bij de Australische en NZ...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar verblijven ze eigenlijk in het weekend?
Dat lijkt me nogal wat voor 10 weken in die kleine caravan kleding mee, denk dat ze naar huis gaan met de vuile was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon doorgaan... net zoals bij de Australische en NZ...
Maar dan zouden ze geen rustdagen hebben…quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon doorgaan... net zoals bij de Australische en NZ...
Volgens mij gaan ze gewoon naar huis, dat was vorig jaar toch ook zo?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar verblijven ze eigenlijk in het weekend?
De plattegrond tbv het bestellen van de badkamer werd uitgedeeld, daar keek iedereen naar. Alleen Heidy en Mark gingen gelijk door met de keuken en hoe ze die moesten indelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha... grappig meer zitten direct met hun eigen plattegrond, alleen bij Heidi en Mark wordt het extra benoemd
Vaak is de eerste kamer die ze moeten opleveren de slaapkamer, zodat ze daarna daar kunnen slapenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wat voor 10 weken in die kleine caravan kleding mee, denk dat ze naar huis gaan met de vuile was.
Volgens mij niet? Meestal hebben ze na de oplevering even rust, als de jury komt voor de beoordeling etcquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze gewoon naar huis, dat was vorig jaar toch ook zo?
Anders dan zijn ze dadelijk zelf...gesloopt![]()
Nee, nu herinner ik het me: die Sanne ging naar huis, naar die kleine. Maar de rest bleef.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze gewoon naar huis, dat was vorig jaar toch ook zo?
Anders dan zijn ze dadelijk zelf...gesloopt![]()
Die ging weg wanneer zij dat wilde, ook naar een voetbal wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu herinner ik het me: die Sanne ging naar huis, naar die kleine. Maar de rest bleef.
Maar we hebben wel gelachen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ging weg wanneer zij dat wilde, ook naar een voetbal wedstrijd.
F&C: verschrikkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |