Hou toch op man achterlijke ezelquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sorry, maar m.i. wordt ook Rusland wordt 0in opmaat naar vredesonderhandelingem evengoed dwars gezeten als het 'zo onschuldige' Oekraïne.
Serieus?quote:
Dit kwam helemaal niet van Peskov, maar van die idioot Medvedev. Waar haal je die verkeerde informatie vandaan?quote:
Trouwens, schelden is een zwaktebod en tevens slecht voor uw eigen imago hier, stoere boy.quote:
Aaaaaw die zielige Russen ook. Echt niet leuk dat Oekraïne maar niet wil luisteren...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sorry, maar m.i. wordt ook Rusland in opmaat naar vredesonderhandelingem evengoed dwars gezeten als het 'zo onschuldige' Oekraïne.
Beter dan een labiele emoticon act naast de Rusland en Putin zijn geweldig actquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:00 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Trouwens, schelden is een zwaktebod en tevens slecht voor uw eigen imago hier.
*crickets*quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom het plaatsvervangende Oekraïens nationalisme hier ophoudt bij de opmerking dat ze vooral moeten gaan.
Je weet dondersgoed dat je mensen tegen de haren in strijkt. Dat is namelijk de insteek van die hele act van je.quote:
O ja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Sorry, maar m.i. wordt ook Rusland in opmaat naar vredesonderhandelingem evengoed dwars gezeten als het 'zo onschuldige' Oekraïne.
quote:A diplomatic source for Le Monde spoke about the mood of US officials before the announcement of ultimatum for a 30-day ceasefire:
"Americans are now showing a very pronounced form of irritation with Russia's position. We will no longer wait for an official response from Moscow."
Welke schuld heeft Oekraïne dan, volgens jou?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:52 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oekraïne droeg een kort rokje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Welke schuld heeft Oekraïne dan, volgens jou?
Hun Nazi's en de hang naar de losbandige Westerse levenstijl.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelfde elitaire kwasterij als in vogelvlucht neerkijken op dit topic. ''Hier''quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O ja? Hoe dan?
Wat een valse retoriek. Je doet het voorkomen alsof er sprake is van 2 gelijke partijen, terwijl Rusland duidelijk de agressor is.
Je maakt me nu wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:13 schreef Discombobulate het volgende:
Defensie is net de samenleving in het klein. Zag laatst ook een vacature voor defensie van iets waarbij je echt denkt van hoe kom je er op.
Hoe dan ook, heb dat laatste in elk geval nooit beweerd hè.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Beter dan een labiele emoticon act naast de Rusland en Putin zijn geweldig act
Oh ja. De nazi's van Oekraïne. Hadden vast ook lebensraum nodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hun Nazi's en de hang naar de losbandige Westerse levenstijl.
Nou nee, niet helemaal. Als alle beroepsmilitairen ergens heengestuurd worden moeten de reservisten de nationale taken/bewaking etc. gaan regelen aangezien dat niet meer door het beroepspersoneel uitgevoerd kan worden. Daarnaast heb je gewoon verplichte opkomstdagen/oefeningen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:49 schreef over_hedge het volgende:
Naja mijn sollicitatie was wel als fotograafNiet als soldaat. Maar dan krijg je als nog gewoon de basis training. Maar ik was 2 maanden te oud
Als reservist zou je alleen opgeroepen worden wanneer Nederlands grondgebied aangevallen zou worden.
Dus niet als Poetin morgen een navo land aanvalt dat ze je daarheen kunnen sturen.
Dat is wat ik er van begreep. Moet me er nog iets meer in verdiepen. Maar denk dat ik me wel ga aanmelden.
(mits mijn huidige werkgever ook akkoord is)
Ja. Maar ze sturen je niet naar het front in Letland of zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee, niet helemaal. Als alle beroepsmilitairen ergens heengestuurd worden moeten de reservisten de nationale taken/bewaking etc. gaan regelen aangezien dat niet meer door het beroepspersoneel uitgevoerd kan worden. Daarnaast heb je gewoon verplichte opkomstdagen/oefeningen.
@:Bouke-P weet daar volgens mij wel meer vanaf.
quote:The UK has delivered 8 RAVEN air defense systems to Ukraine, with 5 more awaiting shipment. Since deployment, RAVEN systems have launched over 400 ASRAAM missiles, mainly against Shahed drones.
Reutersquote:Iran is preparing to send Russia launchers for Fath-360 short-range ballistic missiles, sources say—giving Moscow a faster, easier strike option against Ukrainian frontline targets and deepening military ties between Tehran and the Kremlin.
Zie schuld in beide landen. Dus uiteraard ook Rusland bij telkens niet nakomen en het schenden van afspraken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |