SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:05 schreef livelink het volgende:
Ik vertrek zo naar Zuid-Limburg voor een familiedag. Ik weet nog niet hoe laat ik thuis ben. Ik hoop nog wel een stuk van de show van Melting mee te pakken.
Goedenavond ookquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
Benieuwd of er vanavond nog meer mensen aanhaken.
Misschien dat zorro of Bos nog aansluiten. Of Fogel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond ook
Ik vrees dat het vrij rustig blijft. Ik was ook van plan geweest om een uitzending te doen, maar die heb ik maar laten zitten. We zullen het zien
We gaan het zien. Ik kan in elk geval flink scoren zoquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien dat zorro of Bos nog aansluiten. Of Fogel.
Je weet het maar nooit.
Vooralsnog 100%.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik kan in elk geval flink scoren zo
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
T-Pau - China In Your Hand
(Ik was al Orinoco Flow van Enya aan het typen, maar dat heeft gelukkig niemand door)
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik niet.
Hoewel: ik heb het weleens gehoord...
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Wacht... is dit niet dat liedje dat zo hoog in de Top 2000 kwam nadat dat meisje uit Over Mijn Lijk zo jong was overleden?
Nee, dat is deze niet. Heb het al even nagekeken.quote:
Oei..... te moeilijke platen dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:16 schreef DJ11 het volgende:
De sound lijkt op Titanium van David Guetta. Dit is ook weer zo'n nummer dat ik weleens heb gehoord, maar ik weet de artiest en titel niet.
Veel mensen zouden dit onmiddellijk weten. Bij mij zijn hitlijsten en persoonlijke smaak/interesse sinds pakweg 2012 steeds meer uit elkaar gaan lopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei..... te moeilijke platen dus.
[ afbeelding ]
Het moet ook niet te moeilijk zijn hè?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ah, eindelijk weer iets dat ik wél ken
Kate Bush - Running Up That Hill
Ik vond ook al dat deze lang duurde.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Dit is duidelijk een extended mix (waar ik trouwens geen enkel bewaar tegen heb)
Ziet er goed uit. Ik zit nog aan de fris. Blikje Sanpellegrino (bloedsinaasappel)quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
Zit nu aan mijn 2e biertje van de avond.
Dat is deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:25 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 pakt zijn beste Doedezemaar-imitatie erbij:
"Dit had -ie niet moeten doen"
Phil Collins - True Colours
Als ze maar niet te moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens ineens allemaal nieuwe ideeën gekregen voor nummers waarmee ik iets kan doen voor The ConnectionInmiddels heb ik meerdere ideeën in ontwikkeling. Nummer 4 en 5 zijn eigenlijk al af en moet ik op korte termijn maar eens gaan uitzenden.
Daar probeer ik op te letten, met extra visuele aanwijzingen en zoquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Be Be Cee Cee Winands met ehh.. [vul hier het goede antwoord in] - I Want To Be The Only One
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Herexamen
Sam Cooke - What A Wonderful World
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook weer zo'n nummer. Waarschijnlijk meer dan een miljard keer beluisterd op Spotify
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:38 schreef DJ11 het volgende:
George Ezra met.... ehh... volgens mij Shotgun of zo.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik had even moeten wachten met antwoordenDe tijd was er.
Welkom livelink.quote:
Ik had geen idee hoe laat ik thuis zou zijn eigenlijk. Ook vanwege alle afsluitingen en de mogelijke files daardoor. Maar de terugweg was eigenlijk heel snel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Eerder thuis dan verwacht?
Volledig gaar na een dagje heen en terug naar Zuid-Limburg. Maar daar heerlijk in het zonnetje gezeten.quote:
Dat is ook wel prettig.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had geen idee hoe laat ik thuis zou zijn eigenlijk. Ook vanwege alle afsluitingen en de mogelijke files daardoor. Maar de terugweg was eigenlijk heel snel.
Ik hoor dit voor het eerst, denk ik. Maar klinkt wel relaxed.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet het ook al meteen niet meerStem klinkt me wel bekend in de oren.
Ja, het was hier ook heel de dag heerlijk zonnig. En morgen wordt het nog iets warmer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Volledig gaar na een dagje heen en terug naar Zuid-Limburg. Maar daar heerlijk in het zonnetje gezeten.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet het ook al meteen niet meerStem klinkt me wel bekend in de oren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor dit voor het eerst, denk ik. Maar klinkt wel relaxed.
Ja, inderdaad. En terug ook overal 130 kunnen rijden, dat scheelt ook echt in tijd.quote:
Sterker nog.... jullie staan al gelijk.quote:
Ja 0-0, ik zie het nu ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... jullie staan al gelijk.
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja 0-0, ik zie het nu ook.
the Bangles - Manic Monday
En dat na bijna een uur voorsprong van DJ11quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... jullie staan al gelijk.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat na bijna een uur voorsprong van DJ11
Ik hoop dat hun smaak zich wel ontwikkeld heeft in de loop der tijd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
Dit nummer brengt me terug in de kindertijd van mijn kinderen. Dit was toch wel van beide één van de eerste 'volwassen' artiesten die ze leuk vonden. Nadat ze uit de kinderliedjes waren kwamen ze bij Bruno Mars uit.
De zoon van Livelink heeft sowieso een verfijnde muzieksmaak, heb ik begrepen. Vindt o.a. Caravan Palace leuk.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun smaak zich wel ontwikkeld heeft in de loop der tijd?
Ja hoor, maar mijn zoon heeft nog steeds een lichte zwak voor Bruno Mars daardoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun smaak zich wel ontwikkeld heeft in de loop der tijd?
Dat nummer ken ik zo niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde vanavond op de radio een beter nummer van haar. Love on the brain. Dat trek ik een stuk beter.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
Even snel profiteren van de afwezigheid van DJ11 was dat.
De naam van het biertje correspondeert niet met het plaatje.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Het is deze geworden, maar dan zonder het landschap:
[ afbeelding ]
Nog nooit eerder gehad, ik ben benieuwd.
Ha, dat zei ik net ookquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:06 schreef Symphonic het volgende:
De terugweg ging wel lekker snel vanuit Utrecht.
130 rijden is wel fijn.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En terug ook overal 130 kunnen rijden, dat scheelt ook echt in tijd.
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Richard Marx - Right here waiting for you
Was je ver weg geweest?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het net![]()
Op lange afstanden levert het ook echt wel tijdswinst op.
Ik heb deze week een Leffe Ruby gekocht. Was inderdaad echt lekker weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Müncher Hell is eigenlijk pils, maar dan lekkerder
En vond je het ook een lekker biertje?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze week een Leffe Ruby gekocht. Was inderdaad echt lekker weer.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En vond je het ook een lekker biertje?
Daar hadden wij net geen last van.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:10 schreef livelink het volgende:
En wij moesten wel echt omrijden vanwege de afsluiting van zowel de A12 tussen Veenendaal en Utrecht en de A27 naar Utrecht, maar desondanks dik een half uur sneller dan de heenweg.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Smaakte naar meer. Maar dat had ik dan weer niet. Nu lekker een kopje thee.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Deep Blue Something - Breakfast At Tiffany's
Prima biertje. Minder fruitig/zoet dan fruitbiertjes als Liefmans. Ik heb ook nog een flesje in de koelkast liggenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb deze week een Leffe Ruby gekocht. Was inderdaad echt lekker weer.
Wat voor eten moet ik dan aan denken?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook nog lekker Syrisch gegeten, maar wat een takkemuziek stond daar aan zeg
Over een jaartje spreken we elkaar wel weer. Maar zonder grapje, het is echt een drama. Want bijv. Bunnik heeft gewoon de weg door Bunnik afgesloten om sluipverkeer tegen te gaan en ook allerlei andere 'sluiproutes' zijn gewoon helemaal afgesloten. Ik ben benieuwd hoe ik maandag op mijn werk kom, hoewel ik vermoed dat de bus dan wel nog door Bunnik mag.quote:
Vlees en gegrilde groentes van de houtskoolbbq, Arabisch eten zoals platbrood met smeersels (hoemoes, bana ganoush, muhamarrah), burak/börek etc etcquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor eten moet ik dan aan denken?
Dat is voor jullie wel echt heel lastig ja. Net even verderop stond het wel vast, maar wij gingen er direct weer af. Ik hoop dat het een beetje te doen is voor je.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Over een jaartje spreken we elkaar wel weer. Maar zonder grapje, het is echt een drama. Want bijv. Bunnik heeft gewoon de weg door Bunnik afgesloten om sluipverkeer tegen te gaan en ook allerlei andere 'sluiproutes' zijn gewoon helemaal afgesloten. Ik ben benieuwd hoe ik maandag op mijn werk kom, hoewel ik vermoed dat de bus dan wel nog door Bunnik mag.
Klinkt wel erg lekker. Jullie hadden er ook goed weer voor.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vlees en gegrilde groentes van de houtskoolbbq, Arabisch eten zoals platbrood met smeersels (hoemoes, bana ganoush, muhamarrah), burak/börek etc etc
Gewoon alvast de baas mailen: mogelijk bunnik wat laterquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Over een jaartje spreken we elkaar wel weer. Maar zonder grapje, het is echt een drama. Want bijv. Bunnik heeft gewoon de weg door Bunnik afgesloten om sluipverkeer tegen te gaan en ook allerlei andere 'sluiproutes' zijn gewoon helemaal afgesloten. Ik ben benieuwd hoe ik maandag op mijn werk kom, hoewel ik vermoed dat de bus dan wel nog door Bunnik mag.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon alvast de baas mailen: mogelijk bunnik wat later
Tayba in Lunetten, echt een aanrader qua eten en vriendelijke prijzen https://www.taybarestaurant.nl/informatie?lang=pt_PTquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt wel erg lekker. Jullie hadden er ook goed weer voor.
Ziet er inderdaad goed uit! Ik heb hem opgeslagen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tayba in Lunetten, echt een aanrader qua eten en vriendelijke prijzen https://www.taybarestaurant.nl/informatie?lang=pt_PT
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon alvast de baas mailen: mogelijk bunnik wat later
+1quote:
Ze heeft vooral naderhand een boel ellende meegemaakt in haar leven. Echt zonde hoe het met haar is afgelopen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
+1
Ik vind de clip ook emotioneel. Ze huilt daarin echt.
Ja, ik heb daar iets van meegekregen inderdaad. Heel triest.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze heeft vooral naderhand een boel ellende meegemaakt in haar leven. Echt zonde hoe het met haar is afgelopen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:40 schreef Symphonic het volgende:
50% van dit huishouden vindt dit een hele mooie cover
DDM, hoofdschuddend: Dit had -ie niet moeten doenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:40 schreef Symphonic het volgende:
50% van dit huishouden vindt dit een hele mooie cover
Goed geradenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
DDM, hoofdschuddend: Dit had -ie niet moeten doen
Het viel mij ook al opquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de artiest goed heb, maar de titel fout
Hij was op het laatst onherkenbaar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:52 schreef livelink het volgende:
Zijn spiegelbeeld veranderde nogal met de jaren.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de artiest goed heb, maar de titel fout
Eigen schuld. Moest je zijn naam maar goed schrijven.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Fijn dat de zanger dat ook even inwrijft: "You don't know, you don't know, you don't know anything about me"
Je wist zijn naam wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Fijn dat de zanger dat ook even inwrijft: "You don't know, you don't know, you don't know anything about me"
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
Murray Head - One Night In Bangkok
quote:
quote:
Als je geen intro hebt gehoord; ja.quote:
Er zijn veel verschillende edits van dat nummer. Eentje die wel vaak hoort, is de Amerikaanse edit. Daar zit wel een deel van het intro bij in.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:15 schreef Symphonic het volgende:
Met deze plaat kun je struiken snoeien..
Wat een narigheid
Ja, ken ik wel. Wil niet zeggen dat ik artiest en titel kan oplepelen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:15 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende kennen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:17 schreef livelink het volgende:
Is het die zangeres van All that Bass - Meghan Trainor bedoel ik
Is dat zo?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:19 schreef livelink het volgende:
Het nummer is inderdaad aan haar tweede jeugd begonnen dankzij TikTok
Ja, zeker. De kids van nu zijn ook fan.quote:
Dit nummer?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:19 schreef livelink het volgende:
Het nummer is inderdaad aan haar tweede jeugd begonnen dankzij TikTok
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. De kids van nu zijn ook fan.
Het is dan ook een prachtig nummerquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. De kids van nu zijn ook fan.
Eens. Ik vind dit een leuke kant van TikTok. Sommige goede nummers worden echt herontdekt door de jeugd van nu. Ook veel bagger natuurlijk.quote:
Dit is ook ongeveer mijn niveau van training.quote:
Ben je zo lenig?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is ook ongeveer mijn niveau van training.
Dan ben je al een stuk verder dan ik…quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is ook ongeveer mijn niveau van training.
Nou, dat ligt er aan hoe hoog het ding is. Maar met die schoolpleintuimelstangen kom ik daar nog wel.quote:
Toch knap.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat ligt er aan hoe hoog het ding is. Maar met die schoolpleintuimelstangen kom ik daar nog wel.
En we zullen nog veel meer gekke dingen meemaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Die idioot gaat steeds verder van het padje af![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)oor-diversiteit.html
Misschien kan -ie zich beter met z'n eigen land bemoeien. Volgens mij is de VS nog lang niet af.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Die idioot gaat steeds verder van het padje af![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)oor-diversiteit.html
Ik vrees het ook jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
En we zullen nog veel meer gekke dingen meemaken.
Toen ze hem kozen waren ze in mijn ogen heel erg af.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kan -ie zich beter met z'n eigen land bemoeien. Volgens mij is de VS nog lang niet af.
Ja, op die manier af, jaquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ze hem kozen waren ze in mijn ogen heel erg af.
I knowquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, op die manier af, jaIk bedoelde "af" als in voltooid
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk hoort een wel een liedje van Ria Valk bij vandaag..
Nog vanwege de paus? Ik ben niet zo scherp meer.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog vanwege de paus? Ik ben niet zo scherp meer.
Ik ken hem niet goed genoeg om ter ere van hem muziek te gaan draaien.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:46 schreef livelink het volgende:
Donderdag draaide Melting toen live de nieuwe Paus bekend werd. Gemiste kans @:Melting
En hij heeft zich nog wel uitgebreid voorgesteld.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken hem niet goed genoeg om ter ere van hem muziek te gaan draaien.
Zonde welquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heeft Maroon 5 een identieke ontwikkeling doorgemaakt als Coldplay. Eerst een leuke band, maar daarna extreem commercieel geworden, waarbij alles alleen nog om de zanger draait.
Ongeveer zoals in de film Begin Again al wordt voorspeld.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Overigens heeft Maroon 5 een identieke ontwikkeling doorgemaakt als Coldplay. Eerst een leuke band, maar daarna extreem commercieel geworden, waarbij alles alleen nog om de zanger draait.
Ik vond Maroon 5 leuk ten tijde van This Love. Echt een fris liedje waar ook het nodige in gebeurt.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 00:00 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben er klaar voor. Kom maar op met die show!
Leuk, zoals het er nu naar uit ziet ben ik er gewoon bij. 19.00 red ik misschien niet, maar 19.30 moet lukken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 00:31 schreef DJ11 het volgende:
Zoals aangekondigd, zend ik woensdag uit. Aangezien het 'rustig' is qua nieuwe muziek, is het hoog tijd voor een nieuwe aflevering van The Connection.
Eigenlijk was dit de beoogde aflevering 5, maar uiteindelijk merkt niemand het als ik nummer 4 en 5 gewoon omwissel.
Kortom, woensdag:
[ afbeelding ]
De uitzending zal om 19:00 uur met een handvol niet-gerelateerde liedjes beginnen. Omstreeks 19:30 uur begint het Connection-gedeelte
Tijdstip vooraf-track(s) volgt nogquote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:30 uur: DJ11 - The Connection #4
(Connection-deel van 19:30 tot 21:00 uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |