SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Nee ik lees het net!quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:57 schreef Kriegel het volgende:
Hebbie 't al gehoord van Leo, hebbie 't al gehoord van Leo??
Kijk maarquote:
Die zijn al binnen. Door domrechts die weer eens aan het fantaseren is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef HSG het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste berichten binnenkomen over "weer een witte paus", "Racisme" ect.
Doet deze dat ook dan ben ik al 71quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef Starhopper het volgende:
De vorige leo heeft het 25 jaar volgehouden
Mooie leeftijd om zelf een gooi te doen naar het pausschapquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Doet deze dat ook dan ben ik al 71waarschijnlijk Fok! ik dan nog steeds bij leven en welzijn
Niks mis mee idd, gratis onderdak, je krijgt iedere dag je eten en drinken, je mag overal naar toe reizen waar je maar wilt en je hoeft nooit je eigen huishouden te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 00:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooie leeftijd om zelf een gooi te doen naar het pausschap
Het rookte mij ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 01:40 schreef HiZ het volgende:
Het was wel raar. Ben niet eens christelijk en toch was ik echt aangedaan toen die klokken begonnen te luiden na de witte rook. Het is toch een keten die 2 millennia terug gaat.
Mag jij vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Die zijn al binnen. Door domrechts die weer eens aan het fantaseren is.
het frappante is vooral dat een paus uit Afrika en Azië zou moeten worden gekozen uit kardinalen die net zo conservatief zijn als een groot deel van de wereldleiders op dit moment en dus precies het tegengestelde is van wat die beweging zou willenquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:38 schreef HSG het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste berichten binnenkomen over "weer een witte paus", "Racisme" ect.
Welke beweging?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
het frappante is vooral dat een paus uit Afrika en Azië zou moeten worden gekozen uit kardinalen die net zo conservatief zijn als een groot deel van de wereldleiders op dit moment en dus precies het tegengestelde is van wat die beweging zou willen
Maar als een paus niet wit is dan is dat anders.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
het frappante is vooral dat een paus uit Afrika en Azië zou moeten worden gekozen uit kardinalen die net zo conservatief zijn als een groot deel van de wereldleiders op dit moment en dus precies het tegengestelde is van wat die beweging zou willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |