Een Woke Popequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
Een social justice warrior in het Vaticaan, geweldig![]()
[ afbeelding ]
Iemand met opvattingen die getuigen van enige menselijkheid op een stoel waar menselijkheid nogal belangrijk is, helpquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Je kon overigens toch aardig cashen met Prevost
[ afbeelding ]
Net als die vorige clown jaquote:
Inderdaad. Mijn fout. Zal het veranderen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef 215 het volgende:
[..]
Zou daar niet een X missen? Leo VIII is van voor het jaar 1000.
Je kunt er donder op zeggen dat daar in het Vaticaan flink gegokt wordt op dit soort dingen met insiderkennisquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. De vroegst geboren persoon op video is Despina Manaki:quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah die video zag ik van de week ook weer ergens. Ik dacht de vroegst geboren persoon ooit op video?
Die pausen hebben gewoon flink gecashtquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Dat stemt positief!quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat vrijwel elke kandidaat hebben, op hoge uitzonderingen als Hollerich na. Dat moet je dan maar vooral zien als 'binnen de grenzen van het uiteraard conservatieve spectrum' waar uit gekozen kon worden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Ben wat aan het lezen over deze paus. Lijkt me eigenlijk een best goede keus.
Hij lijkt helaas wel wat anti-LHBTQ+ meningen te hebben.
Wat betreft dat laatste: er is geen enkele kans dat Reume ooit LHBTQ+-positief gaat worden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Ben wat aan het lezen over deze paus. Lijkt me eigenlijk een best goede keus.
Hollerich gaf in elk geval publiekelijk aan dat die leer volgens hem simpelweg fout isquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste: er is geen enkele kans dat Reume ooit LHBTQ+-positief gaat worden.
Franciscus ging nog het verste, door ze niet publiekelijk te veroordelen en te melden dat alleen God daarover ging.
Maar de leer is duidelijk, en eeuwig geldend.
(En voor mij destijds 1 van de vele redenen om als eigenwijze tiener met de kerk te kappen.)
Wat een baasquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hollerich gaf in elk geval publiekelijk aan dat die leer volgens hem simpelweg fout is
Je moet het maar durven, als kardinaal.
Het was in die tijd niet altijd een pretje om Leo te heten.quote:
Ja, maar zit wel een verschil tussen neutraliteit zoals Francis, en echt een anti- view hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat vrijwel elke kandidaat hebben, op hoge uitzonderingen als Hollerich na. Dat moet je dan maar vooral zien als 'binnen de grenzen van het uiteraard conservatieve spectrum' waar uit gekozen kon worden.
Dan zie ik nog liever dit soort figurenquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iemand met opvattingen die getuigen van enige menselijkheid op een stoel waar menselijkheid nogal belangrijk is, help
Jij had Jezus zelf ook woke gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, bewezen danquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. De vroegst geboren persoon op video is Despina Manaki:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Weavers_(1905_film)
Ik neem aan dat dit getroll is, maar het ligt er iets te dik bovenop maat.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan zie ik nog liever dit soort figuren
[ afbeelding ]
Er zijn echt wel een paar kardinalen die er positiever in staan en dit anders interpreterenquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste: er is geen enkele kans dat Reume ooit LHBTQ+-positief gaat worden.
Franciscus ging nog het verste, door ze niet publiekelijk te veroordelen en te melden dat alleen God daarover ging.
Maar de leer is duidelijk, en eeuwig geldend.
(En voor mij destijds 1 van de vele redenen om als eigenwijze tiener met de kerk te kappen.)
Dat vind ik altijd zo'n loze kreet tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Maar die zullen nooit Paus worden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er zijn echt wel een paar kardinalen die er positiever in staan en dit anders interpreteren
Een paar werden dit keer wel als kanshebber gezien, zoals Taglequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |