Laatste wat we nodig hebben is nog een progressievelingquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens die mevrouw van de NOS iemand die diplomatiek goed ligt. Geen ruziezoeker, en iemand die de lijn van Fransiscus naar verwachting door zal zetten, op gematigde en gestructureerde wijze.
Dus ja... maak daar maar wat van
Vraag "can you still dance?" in 1974 aan Muhammad Ali, voor zijn gevecht met George Foreman, nadat hij had geroepen "I'm gonna dance and dance and dance!"quote:
Ja daar zitten we mss wel 30 jaar aan vastquote:
Geen ruziezoeker en diplomatiek en daar zie je perse progressief iemand in? Zijn conservatieven perse ruziemakers en niet diplomatiek?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laatste wat we nodig hebben is nog een progressieveling
Och Johannes Paulus I was ook niet zo oudquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja daar zitten we mss wel 30 jaar aan vast
Progressievelingen bestaan eigenlijk niet in de RK kerk. In elk geval niet bij de leidende geestelijken.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Waarom zou een dwerg pygmee uit de Peruaanse bossen dan wel ondenkbaar zijn?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:26 schreef Scjvb het volgende:
Er zitten nu meer kardinalen in het college uit Azië (ook uit het Midden-Oosten) en Afrika. Een Aziatische paus is niet ondenkbaar.
Nah, bij een conservatief zal de kerk snel instorten in Europa. Franciscus heeft de kerk juist weer op de kaart gezet, die was toen behoorlijk aan invloed aan het verliezen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jezus was zelf ook progressief dus niks mis mee.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dont care, Kardinaal Sarah was mijn favorietquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen ruziezoeker en diplomatiek en daar zie je perse progressief iemand in? Zijn conservatieven perse ruziemakers en niet diplomatiek?
De engconservatieve Sarah, goddank is die het niet zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dont care, Kardinaal Sarah was mijn favoriet
Amerikanen hebben de neiging om religie de ***** in te helpen. Zal bij deze gozer niet anders zijn
Die beseft nu dat het definitief gedaan is met de rust.quote:
Je mag ook toegeven dat je een racist bent, maakt mij verder niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De engconservatieve Sarah, goddank is die het niet zeg.
Ze waren er anders wel lekker snel uit deze verkiezing, vast korte metten gemaakt vanochtend.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Zorro het volgende:
Een ding weten we al: Het is niet iemand van overhaaste dingen.
Man man man wat duurt dit lang.
Habemus Snollebollekesquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:25 schreef superniger het volgende:
Ze moeten nu Snollebollekes instarten.
Wel gratis bloemen uit Nederlandquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die beseft nu dat het definitief gedaan is met de rust.
Of hij komt met een AR-15 het balkon op 😱quote:
Ik had Tagle prima gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je mag ook toegeven dat je een racist bent, maakt mij verder niet uit
Niks mis mee.quote:
Logisch dus dat hij nu de nieuwe Paus is.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Amerikaan die meer dan 1 taal spreekt!
En z'n Spaans moet ook prima zijn lijkt me.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Amerikaan die meer dan 1 taal spreekt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |