SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh noes!
@Jyske staat in brand!
Brand Horst nog niet onder controle, A73 wel weer open - https://nos.nl/l/2566465
@_UserName_Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hulde voor deze TT. Alleen not sure of dit dan het laatste dts topic is of niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef DJMO het volgende:
Oh noes!
@:Jyske staat in brand!
Brand Horst nog niet onder controle, A73 wel weer open - https://nos.nl/l/2566465
@:_UserName_![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Uhuuu not youquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
Not me trouwens kissingbird (hellooo)
En halloootjes
Smile, it's free therapy.![]()
Gekke vogelquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Uhuuu not you
En hallotootjes![]()
![]()
![]()
![]()
neeeeee ik had het gewijzigdquote:![]()
![]()
zit tegen de zon in t kijken op het schermSmile, it's free therapy.![]()
Want? Is er weer eens gezeik geweest?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef StevenHyde het volgende:
Hulde voor deze TT. Alleen not sure of dit dan het laatste dts topic is of niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:36 schreef StevenHyde het volgende:
Hulde voor deze TT. Alleen not sure of dit dan het laatste dts topic is of niet.
We gaan nu over naar een sc. Puur om Justin te treiteren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Geen idee hoe lang geleden dat was, maar een nieuw gmail account aanmaken heb je in 10 tellen gedaan. Dan is hornymotherfucker@gmail.com voor je dates en serieusdude@gmail.com voor de docent.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wat nog leuker was op school dat je dan een projectgroep had voor een half jaar en bij de eerste vergadering met leraar bij de rondvraag er door de leraar van elke leerling de emailadres werd gevraagd en er eentje rood aanliep omdat hij een belachelijke emailadres had met het woord horny erin.![]()
Je bent toch altijd een gekke vogelquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeeee ik had het gewijzigd![]()
![]()
zit tegen de zon in t kijken op het scherm![]()
![]()
![]()
![]()
Nee niks aan de hand. Gaat om de bestandsnaam in de TT. Grapje uit vorige topic.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee niks aan de hand. Gaat om de bestandsnaam in de TT. Grapje uit vorige topic.Smile, it's free therapy.![]()
Primaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:38 schreef aeque het volgende:
[..]
We gaan nu over naar een sc. Puur om Justin te treiteren.![]()
![]()
Ja precies mijn gedachte. Ik had gewoon bluf wat anders bedacht en heel snel naar huis gefietst om vervolgens een nieuwe email aan te maken. Is ong 20 jaar terug, dus dan kon je het niet snel ff op de telefoon doen nogquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang geleden dat was, maar een nieuw gmail account aanmaken heb je in 10 tellen gedaan. Dan is hornymotherfucker@gmail.com voor je dates en serieusdude@gmail.com voor de docent.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik kende die jongen ook nog van de middelbare school en het was wel een horny ventje hoor. Wel een sneu verhaal ging er over hem rond wat ik beter maar ff niet deel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die TT
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: