Mja, als de game straks maar matig is, of erge bugs heeft zal het nog veel harder zakken vermoedelijk.quote:
Om de zoveel tijd zie ik bij mijn aanbevolen filmpjes ook allemaal van die onzin. Dan druk ik altijd erop dat ik er niet geïnteresseerd in ben. Doet wonderenquote:Op woensdag 12 november 2025 07:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dacht ik even dat GTA trailer 3 online gezet was, blijkt het een zelfgemaakt filmpje te zijn van een fan.
godnondeju. Note to self; voortaan de officiële kanalen bekijken en weg met al die pushtroep.
Van wegen de pride parades etc?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:47 schreef MisterFox het volgende:
Ik denk
Ik vermoed
Dat het niks met bugs te maken heeft. Ik denk eerder dat ze last-minute de story of de map aan het veranderen zijn door de situatie in de wereld ofzo.
Lmaoquote:Op donderdag 13 november 2025 14:47 schreef MisterFox het volgende:
Ik denk
Ik vermoed
Dat het niks met bugs te maken heeft. Ik denk eerder dat ze last-minute de story of de map aan het veranderen zijn door de situatie in de wereld ofzo.
dat zou echt zo onnodig zijnquote:Op donderdag 13 november 2025 18:50 schreef DKUp het volgende:
Dan heb je in de eerste helft van het jaar nog plek voor Red Dead Redemption 2 Enhanced Edition.
Nou ja, eindelijk 60fps op consoles is zeker niet overbodig.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat zou echt zo onnodig zijnrdr2 ziet er nog steeds beter uit dan bijna elk open world spel wat er tegenwoordig uitkomt. Al helemaal op pc
Console?quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, eindelijk 60fps op consoles is zeker niet overbodig.
* Marsenal komt met fakkels naar @over_hedge z'n huis en steekt een hele scherpe maar verroeste hooivork in z'n kontquote:
Ja enige reden dat ik nog een ps5 heb is door gta6quote:
Zit godverredomme al twee jaar met een smeulende vlammenwerper te wachten op die prideparadesquote:Op donderdag 13 november 2025 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van wegen de pride parades etc?
quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zit godverredomme al twee jaar met een smeulende vlammenwerper te wachten op die prideparades
zou het voor de ps5 pro wel nice vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat zou echt zo onnodig zijnrdr2 ziet er nog steeds beter uit dan bijna elk open world spel wat er tegenwoordig uitkomt. Al helemaal op pc
Ja goed punt. Ik dacht te veel aan mijn eigen situatie. Voor pc is het totaal niet nodig. Maar console kan ik wel begrijpen ja. 60 fps toch wel fijnquote:Op dinsdag 2 december 2025 13:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou het voor de ps5 pro wel nice vinden.
Same...quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja enige reden dat ik nog een ps5 heb is door gta6Omdat pc nog een jaar langer mag wachten helaas
quote:Op dinsdag 2 december 2025 13:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou het voor de ps5 pro wel nice vinden.
quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja goed punt. Ik dacht te veel aan mijn eigen situatie. Voor pc is het totaal niet nodig. Maar console kan ik wel begrijpen ja. 60 fps toch wel fijn
Ik vraag me af of GTA6 er beter uit gaat zien op de PS5 Pro dan de phat versie.quote:
Neuh ga daar maar niet van uit.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:12 schreef MisterFox het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af of GTA6 er beter uit gaat zien op de PS5 Pro dan de phat versie.
Ik overweeg heel misschien een tweedehands PS5, maar eigenlijk meer om 4K bluerays mee af te spelen. Dat ik er GTA6 op kan spelen is dan een bijkomend voordeel gezien ik een prima game PC heb.
Waarschijnlijk iets hogere resolutie. CPU is niet veel beter dan standaard dus als CPU de limiet wordt verwacht ik geen 60fps op Pro iig.quote:
Kijkend naar de huidige games zal er wel een verbetering zijn, aan een prima game pc kan een console niet tippen natuurlijk, maar de pc release zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:12 schreef MisterFox het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vraag me af of GTA6 er beter uit gaat zien op de PS5 Pro dan de phat versie.
Ik overweeg heel misschien een tweedehands PS5, maar eigenlijk meer om 4K bluerays mee af te spelen. Dat ik er GTA6 op kan spelen is dan een bijkomend voordeel gezien ik een prima game PC heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |