Het probleem is juist dat je daar de kans loopt om wél dood gevonden te wordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 13:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar wil je nog niet dood tussen gevonden worden. Een en al junk.
Voor clubs? Is toch gewoon voor nationale ploegen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
Wie wil er uberhaupt naar dat wk voor clubs?
gtfo joh.
Als we dat in 16 jaar een keer zouden halen dan zou ik daar direct voor tekenen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
die 90 dagen geldig is. Binnen die periode zijn we wel Wereldkampioen geworden
Dat gaat dus nooit gebeuren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nederland moet dit WK gewoon boycotten en niet gaan.
Dat is dus stuk duurder dan 10 jaar geleden. Toen vloog ik voor dat geld retour naar Singapore.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hele idee dat een reis naar de VS duur is, is echt van vroeger.
Ik koop met enige regelmaat een kaartje naar new york. daarvan is een retourtje zo'n 400~ euro.. 450~ euro als je een directe vlucht wil.
En dan kun je vanaf daar goedkoop binnenlands vliegen.
Je hebt een WK voor landenteams volgend jaar in Amerika, Mexico en Canada.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor clubs? Is toch gewoon voor nationale ploegen?
Lol.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Omdat Nederlanders slappelingen zijn en Nederland een slap land is.quote:
Edgy hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders slappelingen zijn en Nederland een slap land is.
Waarom?quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou, dat zijn ze al heul lang gewend hoor...quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:27 schreef Glazenmaker het volgende:
na wat geweldsincidenten en doodsverwensingen naar Amerikanen.
En 'Vance' is ook niet eens zijn eigen achternaam.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom wordt die pipo eigenlijk met JD aangesproken en niet met James?
Vanwege de whiskey?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom wordt die pipo eigenlijk met JD aangesproken en niet met James?
Ehm...nee, geen enkel land boycot een WK, dit is geen typisch Nederlands dingetjequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders slappelingen zijn en Nederland een slap land is.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de politie daar om zou gaan met een wedstrijd als Engeland-Rusland en dit soort taferelen:quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:24 schreef Cockwhale het volgende:
Jammer dat alle hooligans niet gaan. Dat had ik Trump graag gegund.
Geen vliegschaamte Kees? Tsssss.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat hele idee dat een reis naar de VS duur is, is echt van vroeger.
Ik koop met enige regelmaat een kaartje naar new york. daarvan is een retourtje zo'n 400~ euro.. 450~ euro als je een directe vlucht wil.
En dan kun je vanaf daar goedkoop binnenlands vliegen.
Die zullen wel barstensvol zitten hoor, zeker in Mexico.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die stadions gaan toch gewoon leeg blijven?
Ik bedoel in Amerika.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zullen wel barstensvol zitten hoor, zeker in Mexico.
in 1994 was het ook allemaal vol dus dat zal wel meevallen in het sportdwaze Amerika.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |