Ik moest stiekem ook wel lachen gisteren. Hoe kan een volwassen vrouw, moeder zich zo gedragen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis met haar in te zetten als deelnemer het haalt ook weer jou kaartenbak theorie onderuit.Jammer is dat ze haar ziekte als troef ingezet heeft en zichzelf compleet voor lul zet. Daar ga je geen punten mee scoren.
Ik vond het wel vermakelijk allemaal
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 8 mei 2025 02:13 schreef Cosima het volgende:
Ik had wel echt te doen met Roma hoor. Ik vond het ook een vieze nasty streek om dat uitgebreid te bespreken. En dr zit ook weer wat vrouwenhaat onder. Vooral voor vrouwen is het natuurlijk not done om seks te hebben "op tv".
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:39 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 462.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 19
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, Heksther ultra meltdown 500.000 kijkers maar liefst.
Ik denk eerder Perla. Geloof niet dat Robert op Peter gaat stemmen, namelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt deze uitzending.
Esther in haar stoeltje, door blijven tieren tegen Robert, die stoicijns in zijn schriftje bleef schrijven en nergens op reageerde. Klasse van hem, ik zou het er heel moeilijk mee hebben als dat tegen mij zou zijn geweest.
Ik denk zeker dat ze naar huis gaat, want je ziet haar steeds alleen zitten, denk dat de meesten Esther wel zat zijn.
Peter schijt 7 kleuren, want als ze laatste blijven, dikke kans dat ze hem, naar huis sturen met zijn drukke gedrag.
Zo jammer dat er geen streams zijn, dan hadden we verder kunnen mee genieten
Toen ze erin kwam zei ze dat ze niet zielig gevonden wilde worden en dat men geen rekening hoefde te houden met haar ziekte. Maar vanaf dag 1 loopt ze ermee te schermen: "Ik ben ziek hè!" En met haar leeftijd: "Ik ben wel 52!" "Respectloos en dat tegen een vrouw van 52!" enz...quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
Ach hou op, ze wilde het zelf. En dat gezeur over hoelang ze nog heeft dat weet ze helemaal niet. Ze kan niet genezen maar is is nog niet terminaal. Dat ze nare karakter trekjes heeft is haar probleem en niet van de FEBO. En ze heeft al gewonnen toch?
Martijn Krabbé heeft ook uitgezaaide longkanker. Heb zelf kanker gehad, dus weet wat het is. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou me niet verbazen als ze de kluit belazert.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:13 schreef woxxel2 het volgende:
Uitgezaaide longkanker, ja dan mag je blij zijn er na 5 jaar er nog te zijn. En als jij zegt mensen om je heen te hebben met kanker. Dan zou je al helemaal beter moeten weten, of zeg je ook tegen die mensen, doe s even normaal?
Ik heb bij dit hele gedoe een beetje het idee dat ze wil dat er voor haar gezorgd wordt, zonder dat ze erom hoeft te vragen. Beetje Keuningin-gedrag, dus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest stiekem ook wel lachen gisteren. Hoe kan een volwassen vrouw, moeder zich zo gedragen.
Het ging helemaal nergens om een pot pindakaasen dan Robert de zwarte piet toespelen in alles en maarblijven schelden en mopperen.
Ik dacht echt mens stop je energie ergens anders in.
En vanavond ook nog, hoor, want volgens mij heeft ze de hele nacht door zitten pimpelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is die Esther eigenlijk ziek tussen d'r oren. Blijft maar gaan en gaan en gaan. Ook in de vorige ronde...
quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:13 schreef Cosima het volgende:
Ik had wel echt te doen met Roma hoor. Ik vond het ook een vieze nasty streek om dat uitgebreid te bespreken. En dr zit ook weer wat vrouwenhaat onder. Vooral voor vrouwen is het natuurlijk not done om seks te hebben "op tv".
Het geslacht maakt wat mij betreft ook niks uit. Wat ik wel kwalijk vind, is dat je een basisschooljuffrouw bent en al vooraf wist dat je leerlingen zouden gaan kijken en dat je dán op tv gaat liggen neuken. Met een wildvreemde zonder condoom. En zonder anticonceptie. Een goed voorbeeld is anders.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
El Che had ook seks en dat is net zo (niet) oké als Roma die seks heeft
Ik verwacht idd nog het enige geschreeuw uit mijn televisiequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En vanavond ook nog, hoor, want volgens mij heeft ze de hele nacht door zitten pimpelen.
Ik denk dat als de poort sluit achter haar, dat er een zucht van verlichting door de loods gaat.
Zoals Jelle ook zat te kijken! Die wist echt niet wat hij meemaakte!
Drama scoort! Facts! Het levert extra clicks op websites die er over schrijven en het doet de kijkcijfers omhoog stuwen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Mijn voorspelling: veel meer bewoners die boos op elkaar zullen worden.
Een soort DGK-situaties in de maak.
'Hongerstaking'-Esther, die kreeg haar kruiden nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:40 schreef Cirilico het volgende:
De vorige Esther in de loods trouwens maakte ook ruzie om het minste of geringste. Die spoorde ook niet helemaal. En zij heeft haar 24-uur toendertijd weer ingetrokken. En ook zij was moeder van volwassen kinderen, die het overigens niet vonden dat zij het goed deed.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Idd, het geslacht boeit mij niet. Ik vind het vooral fascinerend hoe de ene bewoner wel tot het inzicht kan komen dat het misschien niet handig is om seks te hebben in een programma wat op tv wordt uitgezonden voor 500.000 mensen en de mogelijke gevolgen daarvan (beelden die op internet blijven zwerven of niet handig voor je (toekomstige) functie) en daarom dus het besluit nemen om te wachten tot ze de poort uit zijn, terwijl anderen gelijk zonder nadenken meerdere keren liggen te krikken en dan huilen om de gevolgen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Het geslacht maakt wat mij betreft ook niks uit. Wat ik wel kwalijk vind, is dat je een basisschooljuffrouw bent en al vooraf wist dat je leerlingen zouden gaan kijken en dat je dán op tv gaat liggen neuken. Met een wildvreemde zonder condoom. En zonder anticonceptie. Een goed voorbeeld is anders.
Ik mag Roma. Leuke meidquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, het geslacht boeit mij niet. Ik vind het vooral fascinerend hoe de ene bewoner wel tot het inzicht kan komen dat het misschien niet handig is om seks te hebben in een programma wat op tv wordt uitgezonden voor 500.000 mensen en de mogelijke gevolgen daarvan (beelden die op internet blijven zwerven of niet handig voor je (toekomstige) functie) en daarom dus het besluit nemen om te wachten tot ze de poort uit zijn, terwijl anderen gelijk zonder nadenken meerdere keren liggen te krikken en dan huilen om de gevolgen.
Ze hebben wel inmiddels de reacties uitgezet op Instagram onder de fragmenten waarin Esther tekeer gaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Waarom zou de FEBO moeten ingrijpen? https://lovereality.nl/de(...)chap-voor-productie/
Ze gaat toch wel weg, linksom of rechtsom, dat weet de FEBO en maakt hier nog gewoon even gebruik van om een stukje TV te maken.
We gaan het vanavond zien, wat Esther Robert allemaal voor de voeten heeft gegooid, was natuurlijk niet mals en erg vals en gemeen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
Hmmm
Lees nu weer wat aparts
https://journalnet.family(...)#mafe59wqr4hr8s54kcd
Lijkt een vrij onbetrouwbare site
Maar goed
Ik denk niet dat Robert er wakker van ligtquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het vanavond zien, wat Esther Robert allemaal voor de voeten heeft gegooid, was natuurlijk niet mals en erg vals en gemeen.
Ik denk dat Robert er wel boven staat, maar is ook een gevoelige man, dus zou zo maar kunnen dat het hem wel erg heeft aangegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |