Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Roma kan er zo achteraanquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Esther wordt straks als ze gaat in de sluis opgevangen met een dwangbuis
quote:
Bucket pindakaasquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef Cirilico het volgende:
Ergens ook triest dat ze één van de items op haar bucketlist zo moet afsluiten.
Zou er al iemand op de paniek knop hebben gedrukt?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jorrit staat nog steeds op 1 met deelnemers die ontzettend hard uit hun plaat gaan in De Bondgenoten, maar Esther zit 'm op de hielen
Die gaat Knockout op een stretcher de poort uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef Sjaak-V het volgende:
Wat denken jullie gaat Esther voor de knockouts er al uit?
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gaat Knockout op een stretcher de poort uit![]()
Zou in zulke gevallen eigenlijk wel eens beeld op de febo willen hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er al iemand op de paniek knop hebben gedrukt?
hoezo geel?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef Cirilico het volgende:
Dat wordt dus iig een gele kaart inclusief -10% en mogelijk ook nog -25% als ze inderdaad vrijwillig vertrekt.
Vuile flikker …quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Sjaak-V het volgende:
Voor klootzak zeggen oid krijg je sowieso geen geel
Ze verdenkt Robert van iets wat ze zelf doet, nl. zwartmaken bij anderen. Hoe heet zoiets ? Spiegelen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vraag me af wat echt haar probleem is... die pindakaas is toch een bliksemafleider?
Ook omdat het op waarheid is gebaseerd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Sjaak-V het volgende:
Voor klootzak zeggen oid krijg je sowieso geen geel
Ja das geen geel natuurlijk, tenzij Robert homo was, dan zou het geel zijn vanwege homofoob schelden, maar dat was het niet hahaquote:
Dafuq?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:03 schreef Cirilico het volgende:
Het is eigenlijk Perla d'r schuld allemaal. Zij is diegene die ineens onbeschoft en gemeen was. Esther koppelt haar gedrag aan Robert, maar dat ligt toch echt aan Perla zelf.
Niemand die voor flikker uitgescholden was die was homo toch lol. Als je iemand een eikel noemt is het ook geen geel, als je boos bent moet je uit emotie wel iets kunnen zeggen natuurlijkquote:
Ik dacht dat ze het over Radek had.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ja das geen geel natuurlijk, tenzij Robert homo was, dan zou het geel zijn vanwege homofoob schelden, maar dat was het niet haha
ohhhh haha kreeg dat niet mee ik had idee dat alles ongeveer op Robert gericht was. Ik kan er heel goed ook naast zitten heb een paar biertjes op ookquote:
Weet ik, maar na Perla is ze gaan denken dat iedereen zich tegen haar begint te keren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dafuq?
Voor Perla had ze al bonje met Robert
Hoe is dit nu weer de schuld van Perla ??
Misschien is ester wel degene die alles laat draaien om ester
En dan wil Radek ook nog een moment voor zichzelf al niet meer met Esther praten, allemaal Robert's schuldquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Weet ik, maar na Perla is ze gaan denken dat iedereen zich tegen haar begint te keren.
Zou goed kunnen hahaquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Wat zit Peter nu moeilijk te doen dan?
Is bang zelf te moeten vertrekken als Ester gaat
Tjaquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goeie combi Esther, wijn en je medicatie
Die gaat gestrekt de poort uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja
Als de pindakaas op is moet je wat hč
Die blijft schenken ..quote:
Wie weet heeft Robert in die fles gepistquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die blijft schenken ..
is die wijn überhaupt van haar
Ze mogen er van mij wel een aflevering aan vast plakken, jammer dat het bijna 20:30 isquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Woehahahaha ik lig in een deuk wat een geweldige aflevering, heerlijk dit🤣😂🤣😂🤣😂
ah bahquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Robert in die fles gepist![]()
![]()
En niet eten, dus dat gaat lekker vallen. Hopelijk geen kwade dronk (of wel)quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Witte wijn die al geopend is op kamertemperatuur lijkt me ook niks trouwens.
Ik zou na die hand vol pillen geen trek hebben in een ontbijtquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
En niet eten, dus dat gaat lekker vallen. Hopelijk geen kwade dronk (of wel)
Psst dat kregen ze al te horen hčquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Knap dat ze weet dat het de 400ste uitzending zal zijn
Dat stond in de groepsmail. 😛quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
Knap dat ze weet dat het de 400ste uitzending zal zijn
Heerlijk "Die kwaliteiten heb je niet"quote:
Het is weer afgelopenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Was weer eens een hele vermakelijke aflevering, uiteraard met goed gezelschap hier, tot morgen!
😂😂😂quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet heeft Robert in die fles gepist![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is weer afgelopen![]()
[ link | afbeelding ]
Robert kreeg de volle laag omdat hij Radek had opgestookt, en idd die gozer was even verdrietig meer nietquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Het probleem van Esther is dat ze haar klep niet dicht kan houden en zelfs een dag later nog loopt te tieren en schelden. Ze creëert zelf de nare sfeer en de rest heeft het allemaal gedaan, want zij is de meest oprechte en eerlijke persoon in de loods volgens haarzelf![]()
![]()
Wel merkwaardig om te zien dat ze niet zag dat Radek emotioneel was en hem koud noemde om hem vervolgens ook de volle laag achter zijn rug om te geven, terwijl hij alleen even buiten wilde huilen in z'n eentje
Ach hou op, ze wilde het zelf. En dat gezeur over hoelang ze nog heeft dat weet ze helemaal niet. Ze kan niet genezen maar is is nog niet terminaal. Dat ze nare karakter trekjes heeft is haar probleem en niet van de FEBO. En ze heeft al gewonnen toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:46 schreef woxxel2 het volgende:
Smerig programma is t aan het worden.
Dat ze überhaupt iemand er in laten die niet lang meer heeft.
Zo'n programma maker weet dat ze allemaal stuk voor stuk online afgemaakt worden.
Wat doe je een mens aan, alsof het niet genoeg is.
Het is een keuze geweest om dit uit te zenden,
Volgens mij doen ze niet aan selectie, mentaal en gezondheid.
Het was de droom van Esther, stond op haar bucketlist, Hoe kan je die arme zieke vrouw van 52 dat weigeren?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:46 schreef woxxel2 het volgende:
Zo'n programma maker weet dat ze allemaal stuk voor stuk online afgemaakt worden.
Dat is best kut en kwetsend om tegen een kanker patient te zeggen(zeur niet ik kan ook onder een bus lopen morgen)quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was de droom van Esther, stond op haar bucketlist, Hoe kan je die arme zieke vrouw van 52 dat weigeren?
Nee even serieus, niemand weet hoe lang hij/zij/hen etc. nog leeft.
Behalve dat ze zelf continu benoemd dat ze ziek is en zoveel medicijnen slikt, zie ik niet aan haar dat ze ziek is, dat ze bijv. snel moe is, af en toe moet gaan liggen. Hoeft mssn ook niet, maar ik verbaas me over haar gedrag, wel wijn drinken en als ik haar zo hoor, dan zou ik haast denken dat ze wel wat veel drinkt en het mssn een excuus is voor haar ordinaire gedrag. Ik hoop het eigenlijk, want als je zo paranoia bent en zo iemand zwart maakt en zo zit te raaskallen, dan hoop je dat het door alcohol komt en ze eigenlijk een hele lieve, aardige, sociale vrouw is.
Dat ligt toch vooral aan haar persoonlijkheid, heeft niks met haar ziekte te maken.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:46 schreef woxxel2 het volgende:
Ik heb het niet over onder een bus komen. Ik heb veel kankerpatienten in mijn omgeving gehad, de 1 had na de diagnose nog ongeveer een maand en was overleden, de ander kreeg de diagnose en na een korte behandeling de mededeling dat hij uitbehandeld was en heeft nog 6 jaar geleefd. Dat bedoelde ik er mee. Esther is uitbehandeld, maar niet terminaal. Ze had het er zelf over dat ze nog een wel even heeft, maar je weet het nooit. Dat wilde ik er mee zeggen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best kut en kwetsend om tegen een kanker patient te zeggen(zeur niet ik kan ook onder een bus lopen morgen), en verder kan je dat ook niet aan iemand zijn uiterlijk aflezen. En als ze naast haar medicijnen een wijntje mag/kan drinken moet ze dat vooral doen. Ik vind je reactie best gek alsof je haar niet geloofd. Ze heeft best wel wat ellende achter de rug en zeker ook lichamelijke gedoe. Dat gaat grotendeels over (die vermoeidheidsklachten) Maar nogmaals haar gedrag is buiten proporties en dat ligt aan haar en aan niks anders.
Je zegt dat niemand weet wanneer je dood gaat dat is ook zo maar als je dat tegen een kanker patient zegt die met een sluipmoordenaar rondloopt is dat niet zo handig. Esther loopt wat mij betreft wat teveel te koketteren (misschien een verkeerd woord) met haar ziekte. Ze heeft bij binnenkomst al gezegd dat ze niet te genezen is maar dat de kanker zich rustig houdt (ze is palliatief?) En regelmatig roeptoetert ze dat ze van haar 5 jaar te gaan er al een paar op heeft zitten, dat weet ze dus niet. Dat kunnen er ook 10 of wie weet (denk het niet) 30 zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb het niet over onder een bus komen. Ik heb veel kankerpatienten in mijn omgeving gehad, de 1 had na de diagnose nog ongeveer een maand en was overleden, de ander kreeg de diagnose en na een korte behandeling de mededeling dat hij uitbehandeld was en heeft nog 6 jaar geleefd. Dat bedoelde ik er mee. Esther is uitbehandeld, maar niet terminaal. Ze had het er zelf over dat ze nog een wel even heeft, maar je weet het nooit. Dat wilde ik er mee zeggen.
En haar ziekte heeft niets met haar zieke gedrag te maken, maar meer met haar karakter.
En ik zeg nergens dat ik haar niet geloof, maar hoop dat haar achterlijke gedrag door de alcohol komt en dat ze niet is zoals ze zich nu gedraagt.
Ik vond het ook geen fijne aflevering.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vond het eigenlijk een beetje een nare aflevering... zo verschrikkelijk overstuur om zoiets banaal
Natuurlijk ook grappig... maar ook naar
Nee krijg er jeuk van, maar blijkbaar is het meer het verhaal achter Hekster wat ze heeft doen besluiten om haar er in te zetten dan dat het nou zo'n boeiende deelnemer is. Ik vind haar maar tokkie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zegt dat niemand weet wanneer je dood gaat dat is ook zo maar als je dat tegen een kanker patient zegt die met een sluipmoordenaar rondloopt is dat niet zo handig. Esther loopt wat mij betreft wat teveel te koketteren (misschien een verkeerd woord) met haar ziekte. Ze heeft bij binnenkomst al gezegd dat ze niet te genezen is maar dat de kanker zich rustig houdt (ze is palliatief?) En regelmatig roeptoetert ze dat ze van haar 5 jaar te gaan er al een paar op heeft zitten, dat weet ze dus niet. Dat kunnen er ook 10 of wie weet (denk het niet) 30 zijn.
Ze gebruikt haar ziekte om iets op te wekken bij mensen en dat doet ze redelijk onsympathiek.
Oud gaat ze niet worden maar ze wekt bij mij geen empathie op.
Niks mis met haar in te zetten als deelnemer het haalt ook weer jou kaartenbak theorie onderuit.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee krijg er jeuk van, maar blijkbaar is het meer het verhaal achter Hekster wat ze heeft doen besluiten om haar er in te zetten dan dat het nou zo'n boeiende deelnemer is. Ik vind haar maar tokkie.
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:59 schreef chufi het volgende:
Zou ze ook nog steeds roken ? Hoorde een ergens een opmerking over siggies... We weten natuurlijk dat er ergens om de hoek gewoon gerookt wordt door sommige bewoners ..
Ze haalt haar medicatie erbij ivm pindakaas. Dat is compleet belachelijk natuurlijk er waren genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 8 mei 2025 01:05 schreef chufi het volgende:
Nou dan kan ze dr medicatie niet echt aanhalen als een dingetje... maar goed denk dat het om iemand anders ging .. ... Morgen weer een aflevering ..
Je begrijpt mij verkeerd, maar laat maar. Ik vind haar een nare vrouw, gun haar en niemand deze rotziekte. Zullen we het daar maar bij laten?quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zegt dat niemand weet wanneer je dood gaat dat is ook zo maar als je dat tegen een kanker patient zegt die met een sluipmoordenaar rondloopt is dat niet zo handig. Esther loopt wat mij betreft wat teveel te koketteren (misschien een verkeerd woord) met haar ziekte. Ze heeft bij binnenkomst al gezegd dat ze niet te genezen is maar dat de kanker zich rustig houdt (ze is palliatief?) En regelmatig roeptoetert ze dat ze van haar 5 jaar te gaan er al een paar op heeft zitten, dat weet ze dus niet. Dat kunnen er ook 10 of wie weet (denk het niet) 30 zijn.
Ze gebruikt haar ziekte om iets op te wekken bij mensen en dat doet ze redelijk onsympathiek.
Oud gaat ze niet worden maar ze wekt bij mij geen empathie op.
Ja tuurlijk, het blijft een discussie forum he? Geen probleem ik mot haar ook niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je begrijpt mij verkeerd, maar laat maar. Ik vind haar een nare vrouw, gun haar en niemand deze rotziekte. Zullen we het daar maar bij laten?
Ik moest stiekem ook wel lachen gisteren. Hoe kan een volwassen vrouw, moeder zich zo gedragen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis met haar in te zetten als deelnemer het haalt ook weer jou kaartenbak theorie onderuit.Jammer is dat ze haar ziekte als troef ingezet heeft en zichzelf compleet voor lul zet. Daar ga je geen punten mee scoren.
Ik vond het wel vermakelijk allemaal
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 8 mei 2025 02:13 schreef Cosima het volgende:
Ik had wel echt te doen met Roma hoor. Ik vond het ook een vieze nasty streek om dat uitgebreid te bespreken. En dr zit ook weer wat vrouwenhaat onder. Vooral voor vrouwen is het natuurlijk not done om seks te hebben "op tv".
Kijk eens aan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:39 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 2,8 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 462.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 19
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond, Heksther ultra meltdown 500.000 kijkers maar liefst.
Ik denk eerder Perla. Geloof niet dat Robert op Peter gaat stemmen, namelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt deze uitzending.
Esther in haar stoeltje, door blijven tieren tegen Robert, die stoicijns in zijn schriftje bleef schrijven en nergens op reageerde. Klasse van hem, ik zou het er heel moeilijk mee hebben als dat tegen mij zou zijn geweest.
Ik denk zeker dat ze naar huis gaat, want je ziet haar steeds alleen zitten, denk dat de meesten Esther wel zat zijn.
Peter schijt 7 kleuren, want als ze laatste blijven, dikke kans dat ze hem, naar huis sturen met zijn drukke gedrag.
Zo jammer dat er geen streams zijn, dan hadden we verder kunnen mee genieten
Toen ze erin kwam zei ze dat ze niet zielig gevonden wilde worden en dat men geen rekening hoefde te houden met haar ziekte. Maar vanaf dag 1 loopt ze ermee te schermen: "Ik ben ziek hč!" En met haar leeftijd: "Ik ben wel 52!" "Respectloos en dat tegen een vrouw van 52!" enz...quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
Ach hou op, ze wilde het zelf. En dat gezeur over hoelang ze nog heeft dat weet ze helemaal niet. Ze kan niet genezen maar is is nog niet terminaal. Dat ze nare karakter trekjes heeft is haar probleem en niet van de FEBO. En ze heeft al gewonnen toch?
Martijn Krabbé heeft ook uitgezaaide longkanker. Heb zelf kanker gehad, dus weet wat het is. Ik zeg niet dat het zo is, maar het zou me niet verbazen als ze de kluit belazert.quote:Op donderdag 8 mei 2025 00:13 schreef woxxel2 het volgende:
Uitgezaaide longkanker, ja dan mag je blij zijn er na 5 jaar er nog te zijn. En als jij zegt mensen om je heen te hebben met kanker. Dan zou je al helemaal beter moeten weten, of zeg je ook tegen die mensen, doe s even normaal?
Ik heb bij dit hele gedoe een beetje het idee dat ze wil dat er voor haar gezorgd wordt, zonder dat ze erom hoeft te vragen. Beetje Keuningin-gedrag, dus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest stiekem ook wel lachen gisteren. Hoe kan een volwassen vrouw, moeder zich zo gedragen.
Het ging helemaal nergens om een pot pindakaasen dan Robert de zwarte piet toespelen in alles en maarblijven schelden en mopperen.
Ik dacht echt mens stop je energie ergens anders in.
En vanavond ook nog, hoor, want volgens mij heeft ze de hele nacht door zitten pimpelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat is die Esther eigenlijk ziek tussen d'r oren. Blijft maar gaan en gaan en gaan. Ook in de vorige ronde...
quote:Op donderdag 8 mei 2025 02:13 schreef Cosima het volgende:
Ik had wel echt te doen met Roma hoor. Ik vond het ook een vieze nasty streek om dat uitgebreid te bespreken. En dr zit ook weer wat vrouwenhaat onder. Vooral voor vrouwen is het natuurlijk not done om seks te hebben "op tv".
Het geslacht maakt wat mij betreft ook niks uit. Wat ik wel kwalijk vind, is dat je een basisschooljuffrouw bent en al vooraf wist dat je leerlingen zouden gaan kijken en dat je dán op tv gaat liggen neuken. Met een wildvreemde zonder condoom. En zonder anticonceptie. Een goed voorbeeld is anders.quote:Op donderdag 8 mei 2025 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens
El Che had ook seks en dat is net zo (niet) oké als Roma die seks heeft
Ik verwacht idd nog het enige geschreeuw uit mijn televisiequote:Op donderdag 8 mei 2025 14:15 schreef Gia het volgende:
[..]
En vanavond ook nog, hoor, want volgens mij heeft ze de hele nacht door zitten pimpelen.
Ik denk dat als de poort sluit achter haar, dat er een zucht van verlichting door de loods gaat.
Zoals Jelle ook zat te kijken! Die wist echt niet wat hij meemaakte!
Drama scoort! Facts! Het levert extra clicks op websites die er over schrijven en het doet de kijkcijfers omhoog stuwen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Mijn voorspelling: veel meer bewoners die boos op elkaar zullen worden.
Een soort DGK-situaties in de maak.
'Hongerstaking'-Esther, die kreeg haar kruiden nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:40 schreef Cirilico het volgende:
De vorige Esther in de loods trouwens maakte ook ruzie om het minste of geringste. Die spoorde ook niet helemaal. En zij heeft haar 24-uur toendertijd weer ingetrokken. En ook zij was moeder van volwassen kinderen, die het overigens niet vonden dat zij het goed deed.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Idd, het geslacht boeit mij niet. Ik vind het vooral fascinerend hoe de ene bewoner wel tot het inzicht kan komen dat het misschien niet handig is om seks te hebben in een programma wat op tv wordt uitgezonden voor 500.000 mensen en de mogelijke gevolgen daarvan (beelden die op internet blijven zwerven of niet handig voor je (toekomstige) functie) en daarom dus het besluit nemen om te wachten tot ze de poort uit zijn, terwijl anderen gelijk zonder nadenken meerdere keren liggen te krikken en dan huilen om de gevolgen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Het geslacht maakt wat mij betreft ook niks uit. Wat ik wel kwalijk vind, is dat je een basisschooljuffrouw bent en al vooraf wist dat je leerlingen zouden gaan kijken en dat je dán op tv gaat liggen neuken. Met een wildvreemde zonder condoom. En zonder anticonceptie. Een goed voorbeeld is anders.
Ik mag Roma. Leuke meidquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, het geslacht boeit mij niet. Ik vind het vooral fascinerend hoe de ene bewoner wel tot het inzicht kan komen dat het misschien niet handig is om seks te hebben in een programma wat op tv wordt uitgezonden voor 500.000 mensen en de mogelijke gevolgen daarvan (beelden die op internet blijven zwerven of niet handig voor je (toekomstige) functie) en daarom dus het besluit nemen om te wachten tot ze de poort uit zijn, terwijl anderen gelijk zonder nadenken meerdere keren liggen te krikken en dan huilen om de gevolgen.
Ze hebben wel inmiddels de reacties uitgezet op Instagram onder de fragmenten waarin Esther tekeer gaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Waarom zou de FEBO moeten ingrijpen? https://lovereality.nl/de(...)chap-voor-productie/
Ze gaat toch wel weg, linksom of rechtsom, dat weet de FEBO en maakt hier nog gewoon even gebruik van om een stukje TV te maken.
We gaan het vanavond zien, wat Esther Robert allemaal voor de voeten heeft gegooid, was natuurlijk niet mals en erg vals en gemeen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
Hmmm
Lees nu weer wat aparts
https://journalnet.family(...)#mafe59wqr4hr8s54kcd
Lijkt een vrij onbetrouwbare site
Maar goed
Ik denk niet dat Robert er wakker van ligtquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het vanavond zien, wat Esther Robert allemaal voor de voeten heeft gegooid, was natuurlijk niet mals en erg vals en gemeen.
Ik denk dat Robert er wel boven staat, maar is ook een gevoelige man, dus zou zo maar kunnen dat het hem wel erg heeft aangegrepen.
Ze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
Manon bepaalt
De enige die nog iets toevoegt is John
Het is een complotquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
* Li0nHeart wacht op de 'wordt Flo al weer gematst' posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een complot
Allemaal de schuld van Leo XIVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze heeft alleen aandacht voor zoonquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Zoon en dochter blijven aan de grond geplakt staan![]()
Dat was vast geen regie aanwijzing neequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
Zoon en dochter blijven aan de grond geplakt staan![]()
Ik denk dat hij wel iets meer weet dan Peterquote:
Maar Robert zal je naaien zonder met zn ogen te knipperen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel iets meer weet dan Peter
En Peter is best aanwezig
En niet altijd positief
( Robert is ook zeker niet mijn favoriet, maar maakt meer tv )
Kloptquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Robert zal je naaien zonder met zn ogen te knipperen.
Ik zou Peter net zo min vertrouwen, dus het zou om het even zijn. Maar goed, eerst die knockouts, dit gezever kan goed weer allemaal voor niks zijn als ze die winnen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Robert zal je naaien zonder met zn ogen te knipperen.
Peter is erg van de harmonie en transparantie. Qua vertrouwen zou ik altijd Peter boven Robert kiezen als ik Perla was. Zeker omdat hij haar daarna iets verschuldigd is. Zoiets zou Robert een zorg zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou Peter net zo min vertrouwen, dus het zou om het even zijn. Maar goed, eerst die knockouts, dit gezever kan goed weer allemaal voor niks zijn als ze die winnen.
Voilaquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
Elche heeft de hele cyclus nog geen spel gespeeld
Vind Peter een beetje een vlinderquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peter is erg van de harmonie en transparantie. Qua vertrouwen zou ik altijd Peter boven Robert kiezen als ik Perla was. Zeker omdat hij haar daarna iets verschuldigd is. Zoiets zou Robert een zorg zijn.
Yup, die lult nog met het tapijt mee als ie dat op dat moment grappig vindt, daar is totaal niet op de bouwen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Peter een beetje een vlinder
Dan weer zus dan weer zo
Robert focust zich op chequote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit is geen spel voor Robert, komt al stoom uit zijn oren
Dat zat ik net al te denkenquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef StephanL het volgende:
Als er geen vier is gekozen, kies je toch vier ipv van 3, lijkt mij dan
Dat is geen keuze.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef StephanL het volgende:
Als er geen vier is gekozen, kies je toch vier ipv van 3, lijkt mij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |