PAUZE IS VOORBIJquote:
Kan erger toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je Gerrie nu een wild suikerverslaafd omaatje?
Noquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klik nou evenplease.
FLESJENNNTrein met smoking
Uit jouw mond wel jaquote:
Wat zeg jij nou weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tompouces zijn toch niet eetbaar. Dus tja
Gewoon nog een keer lezen en een ander gebakje voor mij bestellenquote:
Ik ga voor Pizzaballaquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke bejaarde pedofiel zal het deze keer worden?
meer voor mijquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tompouces zijn toch niet eetbaar. Dus tja
ze heeft nooit geleerd hoe je een tompouce eet zonder dat alles er uit valt of je er helemaal onder zitquote:
Waar heb je dan trek in? Appeltaart? Mokka? Aardbei?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer lezen en een ander gebakje voor mij bestellen
ik ga er vanuit dat ze vanaf kinds af aan al heel proper met een vorkje haar gebakjes te lijf gingquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft nooit geleerd hoe je een tompouce eet zonder dat alles er uit valt of je er helemaal onder zit
Ik vind banketsroom gewoon vies. En puddingbroodjes en alles wat daar ongeveer mee te maken heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft nooit geleerd hoe je een tompouce eet zonder dat alles er uit valt of je er helemaal onder zit
Mokka is altijd goed of een hazelnootschuimgebakjequote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je dan trek in? Appeltaart? Mokka? Aardbei?
Banketbakkersroomquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind banketsroom gewoon vies. En puddingbroodjes en alles wat daar ongeveer mee te maken heeft.
dat werkt dus averechtsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ze vanaf kinds af aan al heel proper met een vorkje haar gebakjes te lijf ging
jij bent raarquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind banketsroom gewoon vies. En puddingbroodjes en alles wat daar ongeveer mee te maken heeft.
Ja en heb ook gelijk de naam bij hem gekozenquote:
quote:
Baumsammlung?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop op de naamgenoot van @:bomenverzameling
Wijze woordenquote:
gewoon uitzetten en je TV abo opzeggen. rustgevendquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:03 schreef Haags het volgende:
Ik zit op npo3 waar doen ze het van te kijken.
Verbazingwekkend
Waar doen ze het van dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:03 schreef Haags het volgende:
Ik zit op npo3 waar doen ze het van te kijken.
Verbazingwekkend
heb ik ook, anders past mn voet er niet inquote:
Paus Erik??quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop op de naamgenoot van @:bomenverzameling
mag mij er ook voor wakker maken hoorquote:
Tenzij ik het zelf al allemaal op hebquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag mij er ook voor wakker maken hoor
* Nizno gooit bedorven eieren naar den Muisquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die Muis liever niet eet:
- spinazie
- ei
- rundvlees (draadjesvlees brrr)
- schaaldieren
- melk
- banketroom en consorten
- kauwgom
Sow.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno gooit bedorven eieren naar den Muis
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Geld. Sommigen wat meer dan anderen zeg maar.
NIET SCHREEUWEN.quote:
Geen ei en geen melk? Ook geen pannenkoeken dus?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
- spinazie
- ei
- schaal- en schelpdieren
- melk
- kauwgom
Maar waarom sta ik daar dan niet tussen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 09:00 al, opgevroten door hordes wilde suikerverslaafde omaatjes.
Oh pannenkoeken lus ik wel. Zodra de ei en melk niet meer te onderscheiden valt is het prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen ei en geen melk? Ook geen pannenkoeken dus?
Je bent geen omaquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waarom sta ik daar dan niet tussen.
Ik heb appelkoeken gekocht maar het lijken op mini-appeltaartjes dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je dan trek in? Appeltaart? Mokka? Aardbei?
Ook nee tegen een lekker krokant spiegeleitje met een natte dooier?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh pannenkoeken lus ik wel. Zodra de ei en melk niet meer te onderscheiden valt is het prima.
Dus ja pannenkoeken, cake etc.
Nee tegen omeletten
Boksquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh pannenkoeken lus ik wel. Zodra de ei en melk niet meer te onderscheiden valt is het prima.
Dus ja pannenkoeken, cake etc.
Nee tegen omeletten
Natte dooier is zo goorquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nee tegen een lekker krokant spiegeleitje met een natte dooier?
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Natte dooier is zo goorAlleen de aanblik alleen al
Kan bevestigen dat Ieni pannenkoeken eet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen ei en geen melk? Ook geen pannenkoeken dus?
Veel katholieken vonden Bergoglio te liberaal, toch? Heb daar nog een heel gesprek over gehad met een non op de trappen van de Sint Pieter.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Erdő staat bekend om zijn zeer conservatieve opvattingen"
Dat warme geel drinken tot het over je kin druptquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nee tegen een lekker krokant spiegeleitje met een natte dooier?
De horror. Hopelijk heb je dit trauma goed kunnen verwerken. Geen sarcasme overigens.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de vietnameessnackbar eens een cheeseburger besteld en die meneer vroeg of ik er ei op wilde. En ik dacht eigenlijk dat hij ui zei en dacht ja lekker, opgebakken uitjes, doe maar.
Nee, zat er zo'n vies ei op met een lopende dooier. Ik stond in de lift en rook het meteen. Kut. Kon het er gelukkig nog af scheppen maar die geur en een vleugje smaak blijven toch achter.
Ik let nu wel extra goed op als ik daar bestel.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De horror. Hopelijk heb je dit trauma goed kunnen verwerpen. Geen sarcasme overigens.
Ja weenie, vond ik op Wikipedia, ken de beste man verder niet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel katholieken vonden Bergoglio te liberaal, toch? Heb daar nog een heel gesprek over gehad met een non op de trappen van de Sint Pieter.
Braafquote:
de teerling is geworpenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Hopelijk heb je dit trauma goed kunnen verwerpen
Ik vroeg me daar vooral af of ik niet te bloot was om de kerk in te kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel katholieken vonden Bergoglio te liberaal, toch? Heb daar nog een heel gesprek over gehad met een non op de trappen van de Sint Pieter.
Een goede burger met zo'n lopende dooier is echt genietenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij de vietnameessnackbar eens een cheeseburger besteld en die meneer vroeg of ik er ei op wilde. En ik dacht eigenlijk dat hij ui zei en dacht ja lekker, opgebakken uitjes, doe maar.
Nee, zat er zo'n vies ei op met een lopende dooier. Ik stond in de lift en rook het meteen. Kut. Kon het er gelukkig nog af scheppen maar die geur en een vleugje smaak blijven toch achter.
Was ze wel een beetje leuk onder de lange zwarte kousen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Melk is ook niet iets dat ik liever eet.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
- spinazie
- ei
- schaal- en schelpdieren
- melk
- kauwgom
Ik kwam net de kerk uit met die nonquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me daar vooral af of ik niet te bloot was om de kerk in te kunnen.
Zeker, ik heb zelfs haar mailadres nog gekegenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ze wel een beetje leuk onder de lange zwarte kousen?
Huehue?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam net de kerk uit met die non
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Nou in de vorm van ijsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Melk is ook niet iets dat ik liever eet.
Hippe non.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker, ik heb zelfs haar mailadres nog gekegen
Moderne deerne wel hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker, ik heb zelfs haar mailadres nog gekegen
raaaaaarrrrrrrrrquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens sla ik slagroom het liefst ook altijd over
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Dat doe ik ook wel, voegt meestal helemaal niks toe qua smaak bij de meeste dingen als taart of ijsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb je geen goede slagroom.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, voegt meestal helemaal niks toe qua smaak bij de meeste dingen als taart of ijs
Tegenwoordig hebben ze ook iets hips, dat heet 'roomijs'quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan ijsklontjes van melk te denken
Zin in yoghurtijs.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze ook iets hips, dat heet 'roomijs'
Oh ik vind het wel lekker hoor, maar voegt meestal zo weinig toe als wat je gaat eten al lekker is van zichzelfquote:
bijna goedquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan ijsklontjes van melk te denken
Want iedereen weet hoe dat smaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardenijs, dat smaakt kruidig en zoet, beetje naar hooi.
Je komt zeker uit de stadquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want iedereen weet hoe dat smaakt.
Ja?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want iedereen weet hoe dat smaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |