Huehue?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kwam net de kerk uit met die non
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Nou in de vorm van ijsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Melk is ook niet iets dat ik liever eet.
Hippe non.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker, ik heb zelfs haar mailadres nog gekegen
Moderne deerne wel hoorquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker, ik heb zelfs haar mailadres nog gekegen
raaaaaarrrrrrrrrquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens sla ik slagroom het liefst ook altijd over
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Dat doe ik ook wel, voegt meestal helemaal niks toe qua smaak bij de meeste dingen als taart of ijsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb je geen goede slagroom.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, voegt meestal helemaal niks toe qua smaak bij de meeste dingen als taart of ijs
Tegenwoordig hebben ze ook iets hips, dat heet 'roomijs'quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan ijsklontjes van melk te denken
Zin in yoghurtijs.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze ook iets hips, dat heet 'roomijs'
Oh ik vind het wel lekker hoor, maar voegt meestal zo weinig toe als wat je gaat eten al lekker is van zichzelfquote:
bijna goedquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat aan ijsklontjes van melk te denken
Want iedereen weet hoe dat smaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paardenijs, dat smaakt kruidig en zoet, beetje naar hooi.
Je komt zeker uit de stadquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want iedereen weet hoe dat smaakt.
Ja?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Want iedereen weet hoe dat smaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |