PAUZE IS VOORBIJquote:
Kan erger toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je Gerrie nu een wild suikerverslaafd omaatje?
Noquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klik nou evenplease.
FLESJENNNTrein met smoking
Uit jouw mond wel jaquote:
Wat zeg jij nou weerquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tompouces zijn toch niet eetbaar. Dus tja
Gewoon nog een keer lezen en een ander gebakje voor mij bestellenquote:
Ik ga voor Pizzaballaquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke bejaarde pedofiel zal het deze keer worden?
meer voor mijquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Tompouces zijn toch niet eetbaar. Dus tja
ze heeft nooit geleerd hoe je een tompouce eet zonder dat alles er uit valt of je er helemaal onder zitquote:
Waar heb je dan trek in? Appeltaart? Mokka? Aardbei?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer lezen en een ander gebakje voor mij bestellen
ik ga er vanuit dat ze vanaf kinds af aan al heel proper met een vorkje haar gebakjes te lijf gingquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft nooit geleerd hoe je een tompouce eet zonder dat alles er uit valt of je er helemaal onder zit
Ik vind banketsroom gewoon vies. En puddingbroodjes en alles wat daar ongeveer mee te maken heeft.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft nooit geleerd hoe je een tompouce eet zonder dat alles er uit valt of je er helemaal onder zit
Mokka is altijd goed of een hazelnootschuimgebakjequote:Op woensdag 7 mei 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar heb je dan trek in? Appeltaart? Mokka? Aardbei?
Banketbakkersroomquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind banketsroom gewoon vies. En puddingbroodjes en alles wat daar ongeveer mee te maken heeft.
dat werkt dus averechtsquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ze vanaf kinds af aan al heel proper met een vorkje haar gebakjes te lijf ging
jij bent raarquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind banketsroom gewoon vies. En puddingbroodjes en alles wat daar ongeveer mee te maken heeft.
Ja en heb ook gelijk de naam bij hem gekozenquote:
quote:
Baumsammlung?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop op de naamgenoot van @:bomenverzameling
Wijze woordenquote:
gewoon uitzetten en je TV abo opzeggen. rustgevendquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:03 schreef Haags het volgende:
Ik zit op npo3 waar doen ze het van te kijken.
Verbazingwekkend
Waar doen ze het van dan?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:03 schreef Haags het volgende:
Ik zit op npo3 waar doen ze het van te kijken.
Verbazingwekkend
heb ik ook, anders past mn voet er niet inquote:
Paus Erik??quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop op de naamgenoot van @:bomenverzameling
Tenzij ik het zelf al allemaal op hebquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag mij er ook voor wakker maken hoor
* Nizno gooit bedorven eieren naar den Muisquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die Muis liever niet eet:
- spinazie
- ei
- rundvlees (draadjesvlees brrr)
- schaaldieren
- melk
- banketroom en consorten
- kauwgom
Sow.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
* Nizno gooit bedorven eieren naar den Muis
quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Geld. Sommigen wat meer dan anderen zeg maar.
NIET SCHREEUWEN.quote:
Geen ei en geen melk? Ook geen pannenkoeken dus?quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Dingen die Muis liever niet eet:
- spinazie
- ei
- rundvlees (draadjesvlees brrr)
- schaal- en schelpdieren
- melk
- banketroom en consorten
- kauwgom
Maar waarom sta ik daar dan niet tussen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 09:00 al, opgevroten door hordes wilde suikerverslaafde omaatjes.
Oh pannenkoeken lus ik wel. Zodra de ei en melk niet meer te onderscheiden valt is het prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen ei en geen melk? Ook geen pannenkoeken dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |