gelijk 10 TR's op je naamquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
oeh dat ging snel, ben ik nu ook restricted
Dat is wel een betere prijs.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was aan de aanbieding voor 3 euro dus dan kan ik het nog wel verkopen voor mezelf.
Dit is toch echt bizar?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen met ons.
Die Peach vond ik wel lekker. Maar deze. Mehquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r had jij die niet ook? of is dat peach?
Fijnquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Vinger voelt inmiddels niet meer zo mishandeld aan.
Nog wel beetje gevoelig maar ik kan prima de was ophangen enz.quote:
Wel zo handig!quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog wel beetje gevoelig maar ik kan prima de was ophangen enz.
Alleen als je dat wil.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh dat ging snel, ben ik nu ook restricted
ik zie nu dat het 19.00 is en ik moet nog naar huis en ik wil nog hardlopen en whatsappen (quote:
Zou er wat tomaat bij doen. En in parm-kaas zit veel eiwit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie nu dat het 19.00 is en ik moet nog naar huis en ik wil nog hardlopen en whatsappen () en douchen en mn haren verven en dit gaat hem nooit meer worden
is pasta - spinazie - courgette en pesto een lekkere combinatie
Edit: ik wil meer tijd, dat is wat ik wil![]()
als je rijk bent kun je mensen in dienst nemen waardoor je meer tijd hebtquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie nu dat het 19.00 is en ik moet nog naar huis en ik wil nog hardlopen en whatsappen () en douchen en mn haren verven en dit gaat hem nooit meer worden
Edit: ik wil meer tijd, dat is wat ik wil![]()
ohja, tomaat had ik ook in gedachten. En feta. En amandelenquote:Op woensdag 7 mei 2025 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou er wat tomaat bij doen. En in parm-kaas zit veel eiwit.
Ha!quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, tomaat had ik ook. En feta. En amandelenen een uitje
en ha kijk
Welke Iso clears zijn volgens jou lekker?quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je rijk bent kun je mensen in dienst nemen waardoor je meer tijd hebt
dan koken ze voor je enzo en doen ze dingen voor je
Beyoncé heeft 32 uur in een dag
Dat klinkt prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie nu dat het 19.00 is en ik moet nog naar huis en ik wil nog hardlopen en whatsappen () en douchen en mn haren verven en dit gaat hem nooit meer worden. Ohja, en moet nog koken en avondeten en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Bekend probleem hier.quote:Edit: ik wil meer tijd, dat is wat ik wil![]()
ik heb zo'n proef pakket maar drink er maar eens in de twee weken een, zit nog niet in mijn ritmequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke Iso clears zijn volgens jou lekker?
Vandaag zijn m'n bars binnen gekomen. Had verwacht dat ze goor waren. Maar die caramel en die brownie zijn echt wel prima. Vind die brownie nog beter dan die caramel eigenlijk, had ik niet verwacht.
Oh ja, die heb ik ook gehad inderdaad. Ik zou die sinaasappel willen proberen. Maar die is steeds uitverkocht als tester.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb zo'n proef pakket maar drink er maar eens in de twee weken een, zit nog niet in mijn ritme
maar tot nu toe is alles wel prima
blijf weg van dingen die ik normaal ook niet lust
Beter dat dan notes denk ik.quote:
De soep komt denk ik op de foto niet tot z'n recht. Maar ik wéét hoe lekker soep+brood+kaas is.. Eet smakelijkquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De soep komt denk ik op de foto niet tot z'n recht. Maar ik wéét hoe lekker soep+brood+kaas is.. Eet smakelijk
danku was aspergesoepquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De soep komt denk ik op de foto niet tot z'n recht. Maar ik wéét hoe lekker soep+brood+kaas is.. Eet smakelijk
Ik hou er normaal niet van. Maar wel van mango en passievruchtquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips HEMA heeft een nieuwe tompouce.
[ link | afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
danku was aspergesoep![]()
ik had de schilletjes gekookt en er een pakje van honig bij gedaan
Gewoon de leftovers van vorige week met een nieuw naampjequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die willikquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
notedquote:
Morgen ren je gelijk naar de hema dusquote:
Dat wordt de wekker zetten danquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Tompoucen zijn wel vaak op in de middag.
DAAR ISSIE HOORquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon de leftovers van vorige week met een nieuw naampje
Om 09:00 al, opgevroten door hordes wilde suikerverslaafde omaatjes.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
Tompoucen zijn wel vaak op in de middag.
MOKAATJUN OUWE GOORLEL MET JE FILMPJESquote:
Noem je Gerrie nu een wild suikerverslaafd omaatje?quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om 09:00 al, opgevroten door hordes wilde suikerverslaafde omaatjes.
Klik nou evenquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MOKAATJUN OUWE GOORLEL MET JE FILMPJES
Nee ik heb niet geklikt, ben mietje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |