C'est la vie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:47 schreef Fred_B het volgende:
Nederland zakt trouwens onder Tsjechië, België en Finland naar de 8e plaats.
Sorry om even Captain Obvious te zijn, want uiteraard ga je op deze manier niet winnen.
3 houterige play back violisten en een paar hysterische dancers met Claude in het midden. Er komt nog ergens zo’n kraan voorbij met een camera eraan in de achtergrond. Die violisten staan ook heel ongemakkelijk de hele tijd in beeld.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt helemaal, bij Eurovisie gaan we veel te moeilijk doen lijkt het wel... en het eindresultaat is helemaal niks, een ideeënpotpourri die lijkt op helemaal geen idee. Deze Pim heeft 2x in relatief korte tijd een topstaging in elkaar geflanst, voor S10 en voor Claude, maar nu voor Eurovisie heeft hij maanden de tijd en gaat hij iets doen wat... ja, wat eigenlijk? Wat is het idee hierachter? Dat vroeg ik na het zien van die foto's al, maar nu helemaal.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef drxanax het volgende:
Pim Brassien heeft gereageerd op mijn bericht van zijn insta-story:
"Komt allemaal goed"
Hahaha wat had je gezegd?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef drxanax het volgende:
"Komt allemaal goed"
Misschien is die tijd juist het probleem, overdenken, bijschaven, slijpen, met uiteindelijk een onbegrijpelijk resultaat.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Deze Pim heeft 2x in relatief korte tijd een topstaging in elkaar geflanst, voor S10 en voor Claude, maar nu voor Eurovisie heeft hij maanden de tijd en gaat hij iets doen wat... ja, wat eigenlijk? Wat is het idee hierachter? Dat vroeg ik na het zien van die foto's al, maar nu helemaal.
Maar ik vind het zo irritant dat we een prima streak hebben opgebouwd als land maar sinds 2013 nog maar 3 keer de top 10 hebben gehaaldquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:56 schreef Momo het volgende:
Om nuchter te blijven, onze staging is mweh, maar Claude gaat straks gewoon prima zingen en dan worden we 11de of zoiets uiteindelijk zoals net met Og3ne, Douwe Bob en S10.
Hij had ook gewoon een beter stuk kunnen uitkiezen om uit te brengen. Klootviool.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef drxanax het volgende:
"Komt allemaal goed"
Kan het niet gewoon niks anders dan dit zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien is die tijd juist het probleem, overdenken, bijschaven, slijpen, met uiteindelijk een onbegrijpelijk resultaat.
Of gewoon geen budget.
Ik moet lachenquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:48 schreef Em31 het volgende:
Maar goed, blijkbaar moet dit gewoon elk jaar weer gebeuren.
Nah zie bijvoorbeeld hoe mooi Slovenië eruitziet. Bestaat toch niet dat wij zoiets niet eens kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien is die tijd juist het probleem, overdenken, bijschaven, slijpen, met uiteindelijk een onbegrijpelijk resultaat.
Of gewoon geen budget.
Als we straks 11de worden met een nummer en zanger dat makkelijk 5de plek had kunnen scoren zou ik ook een enorme domper vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:56 schreef Momo het volgende:
Om nuchter te blijven, onze staging is mweh, maar Claude gaat straks gewoon prima zingen en dan worden we 11de of zoiets uiteindelijk zoals net met Og3ne, Douwe Bob en S10.
Ja maar hallo, bij Eva was de staging al beter dan dit... dat we geen budget hebben lijkt me wel duidelijk als je sommige andere stagings ziet, maar zelfs met weinig geld kun je in elk geval met iets komen waar een beetje lijn in zit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon niks anders dan dit zijn?
Er zijn landen als Israël en Malta die er tonnen tegen aan gooien, maar in andere landen zoals Albanië en San Marino moeten de artiesten alles zelf betalen of nouja hun platenmaatschappij. Achille Lauro heeft in 2022 4 ton geïnvesteerd in de staging en alles er om heen toen hij als Italiaan voor San Marino uit kwam.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon niks anders dan dit zijn?
Ik vermoed dat er voor het ESF qua staging toch wel meer budget is dan wat hij bij Mathijs bij S10 deed? Kan niet anders bijna..quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Of gewoon geen budget.
De maanlanding van dit jaar zit natuurlijk nog aan het einde en dat proberen ze geheim te houden.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef drxanax het volgende:
"Komt allemaal goed"
4 ton voor deze stier?!?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn landen als Israël en Malta die er tonnen tegen aan gooien, maar in andere landen zoals Albanië en San Marino moeten de artiesten alles zelf betalen of nouja hun platenmaatschappij. Achille Lauro heeft in 2022 4 ton geïnvesteerd in de staging en alles er om heen toen hij als Italiaan voor San Marino uit kwam.
Dat vond ik echt niks uitstralen. Ik zie Claude zelf en het lied de boel nog wel redden, maar een mooie notering zit er niet meer in denk ik.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op basis van wat we nu hebben gezien ben ik daar vrij zeker van eigenlijk. Dit is Mia & Dion-niveau (hun staging was eigenlijk nog wat beter dan dit).
En Pim deed dat bij Eva ook zelf toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja maar hallo, bij Eva was de staging al beter dan dit... dat we geen budget hebben lijkt me wel duidelijk als je sommige andere stagings ziet, maar zelfs met weinig geld kun je in elk geval met iets komen waar een beetje lijn in zit.
Zal niet alles zijn want hij had ook veel vuurwerk en dat loopt ook in de range van 10.000 tot 50.000 per type vuurwerk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
4 ton voor deze stier?!?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |