abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:33:29 #251
163650 Greys
pi_217571731
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
https://www.instagram.com/p/DGnQW7_MLxo/?hl=en&img_index=1
[..]
Pim Brassien was er wel bij betrokken, maar die regisseur heeft het concept verzonnen, als we dit tenminste mogen geloven.
Ah! Ja dan weet ik het ook niet. Raatgever zegt in dat Parool interview dus letterlijk 'u heeft de clip van Claude gemaakt' tegen Pim en hij zei geen nee, dus daar baseerde ik m'n uitspraak op. Allebei dan inderdaad waarschijnlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571732
We zijn op drift: Oostenrijks bootje nodig dus
  woensdag 7 mei 2025 @ 23:34:39 #253
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_217571733
Zouden die violisten kunnen krumpen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 23:35:19 #254
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217571738
quote:
9s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:34 schreef Meridiaan het volgende:
We zijn op drift: Oostenrijks bootje nodig dus
twitter

Ja die zijn vandaag de goede kant op gegaan, zonder beelden van optreden.
pi_217571740
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Nog 1 laatste dingetje waar ik nog aan dacht rondom budgetten. Ik heb af en toe het idee dat de Nederlandse delegatie te veel geld steekt in de clips. Dat zijn altijd echt clips van de bovenste plank, zelfs bij een Burning Daylight. Echt nadat dat Daniel Dekker op de officiële video van Outlaw in Em uit beeld liep zijn ze dat echt super serieus gaan nemen. Leuk voor de eerste reacties maar als het eenmaal tijd voor het ESF is, maakt die videoclip geen reet meer uit.

Genoeg andere landen steken minder geld in hun videoclip. Dat kunnen ze dan uiteindelijk gebruiken voor een ESF-staging. Want dan draait het er wél meer om hoe het eruit ziet.

Mijn laatste duit in het zakje voor vandaag :P
Ja eens.
pi_217571745
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus wellicht gaan we het in z'n geheel dan toch nog snappen? 😅 (Sprak zij hoopvol).
Als ik een boek lees, en ik snap na 20% het verhaal nog niet, dan is de kans groot dat ik het weg leg.
C’est Davie :o)
pi_217571751
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:35 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]
Ja die zijn vandaag de goede kant op gegaan, zonder beelden van optreden.
Ja die waren wel slim, meteen die Spaanse kerel voor de staging vragen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:37:59 #258
163650 Greys
pi_217571755
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:36 schreef Dave het volgende:

[..]
Als ik een boek lees, en ik snap na 20% het verhaal nog niet, dan is de kans groot dat ik het weg leg.
Mjah. Maar dan begin je te lezen op bladzijde 1. En niet ergens willekeurig drie bladzijdes midden in het boek.

(Laat me nog maar even in de waan dat als we het geheel van begin tot eind zien het dan iets duidelijk wordt. 🫣)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:40:47 #259
163650 Greys
pi_217571766
Kan mij het ook verdommen:

Ik ben nog steeds #Teamkomtgoed.

Ondanks dit alles *gebaart weids*
(Speciaal voor @Pisces29 )

(Maar ze hebben wel echt een domme keuze gemaakt qua clipje kiezen. Zou best willen weten wie precies daar de knoop hakte van JA DIT WORDT HEM.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571773
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:40 schreef Greys het volgende:
Zou best willen weten wie precies daar de knoop hakte van JA DIT WORDT HEM.)
Pierre Kartner.
pi_217571776
quote:

(Speciaal voor @:Pisces29 )

(Maar ze hebben wel echt een domme keuze gemaakt qua clipje kiezen. Zou best willen weten wie precies daar de knoop hakte van JA DIT WORDT HEM.)
Laten we vooral niet hopen dat dit ook de snippet is wanneer de lijnen open gaan :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217571780
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Laten we vooral niet hopen dat dit ook de snippet is wanneer de lijnen open gaan :D
*bookmark*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:44:24 #263
163650 Greys
pi_217571782
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef Dave het volgende:

[..]
Pierre Kartner.
_O-

'Ja nou oké doe dat dan maar'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571783
quote:

Ah mooi. Ik maakte me al zorgen. Zo kennen we Mama Greys weer
pi_217571784
quote:

Ik begin ook weer hoop te krijgen. :J Het liedje blijft gewoon een prima liedje. Even wat frisser zingen. Even wat uitzoomen op het trio en we zijn al wat verder. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217571785
quote:

Dit postte ik een paar uur terug.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 18:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is de Avrotros, meesters van de anti-hype, dus we krijgen ongetwijfeld het saaiste stuk :)
Hopelijk hebben ze naar me geluisterd ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:45:21 #267
163650 Greys
pi_217571788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Stopppppp :@

*zenuwachtig lacht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571789
Wat ik vooral zo jammer vind is dat in de clip en in de EVA live versie Claude een leuke jongen van 21 is die cool kan dansen en helemaal in het nu en deze tijd staat. En wat ik nu van de staging zie, is een bedaarde dertiger die onwennig op sjiek gaat en voor het eerst van zijn leven een strijktrio ontmoet. Waar is de vibe gebleven Pim?
pi_217571791
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:45 schreef Aadrianus het volgende:
Wat ik vooral zo jammer vind is dat in de clip en in de EVA live versie Claude een leuke jongen van 21 is die cool kan dansen en helemaal in het nu en deze tijd staat. En wat ik nu van de staging zie, is een bedaarde dertiger die onwennig op sjiek gaat en voor het eerst van zijn leven een strijktrio ontmoet. Waar is de vibe gebleven Pim?
_O_ :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217571793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:45 schreef Aadrianus het volgende:
Wat ik vooral zo jammer vind is dat in de clip en in de EVA live versie Claude een leuke jongen va n 21 is die kan dansen en helemaal in het nu en deze tijd staat. En wat ik nu van de staging zie, is een bedaarde dertiger die onwennig op sjiek gaat en voor het eerst van zijn leven een strijktrio ontmoet. Waar is de vibe gebleven Pim?
Dat is de Avrotrossificering. Doen we elk jaar. Zelfs Joost Klein was een behoorlijk ingetogen versie van zichzelf op dat podium.
pi_217571800
Ik vraag me af of we het publiek achter hem gaan zien als Claude zo draait. Dat zou een ander beeld geven.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 mei 2025 @ 23:50:51 #272
163650 Greys
pi_217571804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik begin ook weer hoop te krijgen. :J Het liedje blijft gewoon een prima liedje. Even wat frisser zingen. Even wat uitzoomen op het trio en we zijn al wat verder. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dit postte ik een paar uur terug.
[..]
Hopelijk hebben ze naar me geluisterd ;)
Ja zie zie zie het komt goed.

Echt.

*O* w/

Ik vind het echt sneu voor Claude dit want ik gun hem de wereld. En onze Head of Delegation of Pim of wie dan ook die het stukje rehearsal koos/kozen moet voor een volgende keer onthouden dat je dan beter maar gewoon toch iets gaafs kunt 'spoileren' van je act dan een stukje kiezen waarin je het minst laat zien. Want het is gelet op vooroordelen van juryleden gewoon echt niet zo handig dat je ineens een stukkie lager staat bij de bookies als je de live shows in gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is de Avrotrossificering. Doen we elk jaar. Zelfs Joost Klein was een behoorlijk ingetogen versie van zichzelf op dat podium.
Ik had wel het idee dat Joost veel meer dingen zelf mocht/wilde bepalen dan bijv. Claude dit jaar, maar ik snap je punt: het is de AvroTros-versie van Claude, niet hoe hij gewoonlijk is.
  donderdag 8 mei 2025 @ 00:02:29 #274
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_217571827
Het komt goed

Trust the process.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  donderdag 8 mei 2025 @ 00:03:12 #275
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_217571831
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:50 schreef NLpop het volgende:
Ik vraag me af of we het publiek achter hem gaan zien als Claude zo draait. Dat zou een ander beeld geven.
Oh ja net als bij Douwe Bob destijds toch? Of was dat bij Anouk.. of bij beide...
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_217571837
Ik begrijp niet waarom je dingen niet zou kunnen verklappen in een rehearsalclip. Het deel mensen wat daar naar kijkt is zo klein.
Liever dan een hype creeeren bij die kleine groep dan ‘het’ niet willen weggeven, zakken bij de bookies en dat men denkt bij het hele optreden volgende week ‘oh, is dit het nou?’.

Door die beelden van Australië en Oostenrijk ben ik benieuwd naar hun optredens, heb ik er zin in die in de volledigheid te zien. Dat stukje van Claude vind ik niet nieuwsgierig makend en dat vind ik jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 mei 2025 @ 00:06:59 #277
163650 Greys
pi_217571838
Joost zei bv dat hij zijn outfit helemaal zelf had bedacht en ontworpen en Avrotros daar helemaal geen aandeel in had.
En dat hij zelf dat creatieve team had samengesteld met vrienden, om dat helemaal zelf in de hand te hebben.

Ik weet dus niet in hoeverre er bij hem echt Avrotrossificering (heerlijk woord _O- ) was. Volgens Joost helemaal niet, qua creatief dan.

En ik moet het eens terugzoeken maar meen me te herinneren dat bv S10 ook zei dat ze zelf gewoon de ontwerper en kleding enzo kiezen. AvroTros had ook de panterjas van Waylon niet bedacht. Dus ik weet echt niet of AvroTros zich nu wel ineens bemoeid heeft met de outfit van Claude hoor.

Wel met de staging indirect natuurlijk, door Pim daarvoor in te huren. Maar ja, dat snapten we dan juist toen wél en vonden we juist een uitstekende keuze op dat moment.
Het is eigenlijk gewoon allemaal onze schuld. -O- ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217571840
Zoals gezegd moeten we het ook niet erg overdrijven... er is eigenlijk nog niet heel erg veel veranderd bij de bookies. Landen die er spectaculair uit zien op beeld zijn ook niet bepaald als een raket naar boven geschoten tot nu toe.
pi_217571865
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:06 schreef Greys het volgende:
Dus ik weet echt niet of AvroTros zich nu wel ineens bemoeid heeft met de outfit van Claude hoor.

Wel met de staging indirect natuurlijk, door Pim daarvoor in te huren. Maar ja, dat snapten we dan juist toen wél en vonden we juist een uitstekende keuze op dat moment.
Maar het voelt ook wel alsof ze het uit handen geven op de een of andere manier. Zo van, we huren Pim in en hebben er 100% vertrouwen in. Maak er maar wat leuks van kerel, adios! Is er dan niemand binnen Avrotros, de HOD ?, die kritisch durft te zijn? Ik krijg niet de indruk van avrotros dat er echt wordt geïnvesteerd in een goede staging na al die jaren. Leg de lat hoger. Of zijn wij gewoon heel snel tevreden in het algemeen?

[ Bericht 0% gewijzigd door grazz op 08-05-2025 00:31:00 ]
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_217571866
Een paar uur geleden vroeg ik me nog af wanneer er paniek zou uitbreken in deze topicreeks :D Tradities.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 mei 2025 @ 00:47:16 #281
163650 Greys
pi_217571881
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 00:24 schreef grazz het volgende:

[..]
Maar het voelt ook wel alsof ze het uit handen geven op de een of andere manier. Zo van, we huren Pim in en hebben er 100% vertrouwen in. Maak er maar wat leuks van kerel, adios! Is er dan niemand binnen Avrotros, de HOD ?, die kritisch durft te zijn? Ik krijg niet de indruk van avrotros dat er echt wordt geïnvesteerd in een goede staging na al die jaren. Leg de lat hoger. Of zijn wij gewoon heel snel tevreden in het algemeen?
Ze moeten het ook uit handen geven. Niet mee bemoeien. Want dan krijg je wél die Avrotrossificering. Schoenmaker blijf bij je leest enzo.

Waylon zei in ons EIC interview:
"Ik ben maar een muzikant. Ik stap in zalen het podium op en maak muziek. Dat hele gedoe met een act enzo heb ik toch geen verstand van joh, ik sta er altijd gewoon met m'n band. Dus daarvoor vertrouw ik dan op een ingehuurd creatieve team, die zijn professionals.

(En hup daar kwamen de krumpers.
Met dank aan de professionals die tegen Waylon zeiden dat hij daar zou verzuipen anders op dat grote podium in z'n eentje. :X )

De mensen van zo'n AvroTros delegatie doen zelf in het dagelijks leven niet aan staging dus die huren daar (terecht!) een professional voor in. Dat doen andere landen ook. Alleen hadden we (en AvroTros waarschijnlijk ook) iets meer verwacht wellicht daarvan dan wat we tot nu toe zien. Het is niet dat deze meneer weinig ervaring heeft, integendeel. Deed ook een staging voor Stromae stond in het Parool interview. Waar hij wél nul ervaring mee heeft is Eurovisie, zei hij zelf ook. Maar ja, de enigen in NL die al wel ervaring hebben met ESF-staging waren niet echt voor herhaling vatbaar zeg maar.. Anders hadden ze die wel weer genomen.
Dus als we het geheel zien volgende week en het dan alsnog tegenvalt moet er misschien inderdaad maar eens iemand uit het buitenland komen die daar wel al goede/meer ervaring mee heeft.

(Had ik al gezegd dat ik nog hoop heb dat het geheel alsnog erg tof blijkt en dat het hopelijk alsnog terecht blijkt dat ze (en we) Pim wilden? :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 mei 2025 @ 01:15:36 #282
163650 Greys
pi_217571914
quote:
Of zijn wij gewoon heel snel tevreden in het algemeen?
Nou... *gebaart weids*...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217572240
Zo een nachtje geslapen en nogmaals de beelden bekeken.
Ik denk dat de schuld hiervan bij de Avrotros ligt. Waarom juist dit stukje laten uitzenden. Een waarschijnlijk moe en zenuwachtige Claude die niet helemaal stemvast is.

Edit
Ik zie de beelden nu op tv in het RTL nieuws en dan valt het best mee. Niet zo donker. En aan de stem kan gewerkt worden.Is trouwens alleen in het begin.Dus het zal vast goedkomen.
#teamhetisgoed w/ *O*
pi_217572337
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 07:34 schreef summer52 het volgende:
Zo een nachtje geslapen en nogmaals de beelden bekeken.
Ik denk dat de schuld hiervan bij de Avrotros ligt. Waarom juist dit stukje laten uitzenden. Een waarschijnlijk moe en zenuwachtige Claude die niet helemaal stemvast is.

Edit
Ik zie de beelden nu op tv in het RTL nieuws en dan valt het best mee. Niet zo donker. En aan de stem kan gewerkt worden.Is trouwens alleen in het begin.Dus het zal vast goedkomen.
#teamhetisgoed w/ *O*
Ja waarom juist dit stuk gekozen wordt is me een raadsel, waarschijnlijk het meest rommelige stuk van de performance, zeker als je de opbouw mist van het kleine begin

Qua stem is dit ook wel wat Claude is, denk dat er vaak gebruik wordt gemaakt van autotune bij de nieuwe generatie artiesten. Hij zit er gewoon soms naast, zeker als je ook nog moet dansen. Hoop alleen dat ie ontspannen gaat ogen, want het is me nu nog net iets teveel een konijn in de koplampen.
pi_217572472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de mensen het liedje nog steeds tof vinden ondanks de aparte, simpele staging. :)
Dit is toch de omgedraaide wereld. Bijna alle landen weten hun nummers naar een hoger niveau te tillen door de staging en wij moeten weer hopen dat mensen t ONDANKS de staging toch nog een goed nummer vinden :')
pi_217572506
quote:

[..]
Is het probleem niet juist dat er te veel uit handen wordt gegeven? Eigenlijk letterlijk dat “out of our hands”-geleuter van Cornald toen het helemaal misging bij Mia en Dion. Er is weinig begeleiding richting de artiest zelf, maar ook rond de act en de outfit lijkt er weinig begeleiding of coördinatie te zijn, waarmee je missers van krumpers tot de jurk van Maribelle ergens in het proces kan voorkomen. Het punt is dat je uiteindelijk bijna elk jaar met een eindresultaat komt, waarvan de makers heel tevreden zijn, maar de gemiddelde kijker maar weinig onder de indruk is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217572813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 22:57 schreef drxanax het volgende:
Pim Brassien heeft gereageerd op mijn bericht van zijn insta-story:

"Komt allemaal goed"
Hm, hier hou ik me dan maar aan vast.

Maar ik snap er niks van :N
pi_217572817
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er 'hip' is aan een extreem slechtzittend pak? Op basis van de foto's dacht ik enkel dat die broek 2 maten te groot was, maar met die bewegende beelden blijkt het jasje ook 2 maten te groot.
pi_217572847
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:05 schreef NLpop het volgende:

[..]
Hm, hier hou ik me dan maar aan vast.

Maar ik snap er niks van :N
"Het komt allemaal goed" is waarschijnlijk vanuit zijn perspectief :P

Had die Pim niet ergens gezegd dat het oorspronkelijke idee van de staging niet hetzelfde als bij EVA, met de dansers en de regen maar dat kwam er bij de EBU niet doorheen. Dan zou je zeggen dat het nogal een overgang is naar 3 violisten en 2 dansers :D

Sowieso was het misschien slimmer geweest om Claude in ieder geval één backingvocalist te geven om 'm hier en daar wat te ondersteunen, desnoods vanuit de coulissen. Hij komt vocaal nu nogal "naakt" over
pi_217572874
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat er 'hip' is aan een extreem slechtzittend pak? Op basis van de foto's dacht ik enkel dat die broek 2 maten te groot was, maar met die bewegende beelden blijkt het jasje ook 2 maten te groot.
Van jasjes valt het me niet zo op, maar “de jeugd van tegenwoordig” loopt hier massaal rond in een vrij aseksuele broek die veel te groot is en iedereen de vorm van een wandelende Albert Heijn-tas geeft, dus dat past op zich wel bij de huidige mode.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 mei 2025 @ 09:19:45 #291
163650 Greys
pi_217572882
Ik moet wel grinniken (sorry) dat er nu in de meningen hier zowel teveel bemoeienis is van AvroTros met de kleding en de act (want Avrotrossificering) en tegelijk ook te weinig bemoeienis is van AvroTros met de kleding en de act.

Ik hoop dat ze de spagaat goed kunnen daar.

En je kunt ook niet in januari of februari roepen 'Jongens stop maar, op papier klonk dit aardig en we hadden vertrouwen in je professionele visie maar nu we het kunnen zien valt het toch wat tegen dus we gaan een ander zoeken en huren die dit nog even snel helemaal opnieuw mag gaan bedenken en uitvoeren'.

We gaan dinsdag vast alsnog zien waarom ze hem kozen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217572935
quote:
10s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:19 schreef Greys het volgende:
Ik moet wel grinniken (sorry) dat er nu in de meningen hier zowel teveel bemoeienis is van AvroTros met de kleding en de act (want Avrotrossificering) en tegelijk ook te weinig bemoeienis is van AvroTros met de kleding en de act.

Ik hoop dat ze de spagaat goed kunnen daar.

En je kunt ook niet in januari of februari roepen 'Jongens stop maar, op papier klonk dit aardig en we hadden vertrouwen in je professionele visie maar nu we het kunnen zien valt het toch wat tegen dus we gaan een ander zoeken en huren die dit nog even snel helemaal opnieuw mag gaan bedenken en uitvoeren'.

We gaan dinsdag vast alsnog zien waarom ze hem kozen.
Allereerst vind ik het heel ongepast dat je om zo’n bloedserieus probleem schaapachtig gaat zitten grinniken :( :P

Maar het is gewoon allebei waar. Het gaat niet om te veel of te weinig bemoeienis. Het gaat erom dat het eindresultaat een matig optreden is, met een doe-maar-normaal Avrotros-sausje. Maar dat er tegelijkertijd geen bijsturing is als er dingen misgaan.

Je mist een aanspreekpunt, coördinator, vertrouwenspersoon, of hoe je het ook wil noemen, iemand met kennis van zaken, bij wie onderweg ideeën getoetst kunnen worden, en aandachtspunten waar nodig bijgestuurd kunnen worden, of die bij acute problemen de zaak weer op de rails kan zetten.

In principe zou je verwachten dat Cornald die rol wel (gedeeltelijk) op zich kan nemen. Maar we weten sinds Mia en Dion dat dat dus niet gebeurt. Maar er moet binnen of buiten de organisatie toch wel iemand zijn die zo’n positie kan invullen.
pi_217572946
Wanneer zijn de met zonder jury optreden? Dan weten we pas meer over de act.
pi_217573025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:29 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Allereerst vind ik het heel ongepast dat je om zo’n bloedserieus probleem schaapachtig gaat zitten grinniken :( :P

Maar het is gewoon allebei waar. Het gaat niet om te veel of te weinig bemoeienis. Het gaat erom dat het eindresultaat een matig optreden is, met een doe-maar-normaal Avrotros-sausje. Maar dat er tegelijkertijd geen bijsturing is als er dingen misgaan.

Je mist een aanspreekpunt, coördinator, vertrouwenspersoon, of hoe je het ook wil noemen, iemand met kennis van zaken, bij wie onderweg ideeën getoetst kunnen worden, en aandachtspunten waar nodig bijgestuurd kunnen worden, of die bij acute problemen de zaak weer op de rails kan zetten.

In principe zou je verwachten dat Cornald die rol wel (gedeeltelijk) op zich kan nemen. Maar we weten sinds Mia en Dion dat dat dus niet gebeurt. Maar er moet binnen of buiten de organisatie toch wel iemand zijn die zo’n positie kan invullen.
Zoiets was volgens mij de rol van de Head of Delegation toen Twan van den Nieuwenhuizen werd aangesteld, maar nu die weer weg is weet ik niet of er uberhaupt iemand in dat gat is gesprongen
  donderdag 8 mei 2025 @ 09:41:24 #295
478909 molloot200
alles muziek.
pi_217573026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
"Het komt allemaal goed" is waarschijnlijk vanuit zijn perspectief :P

Had die Pim niet ergens gezegd dat het oorspronkelijke idee van de staging niet hetzelfde als bij EVA, met de dansers en de regen maar dat kwam er bij de EBU niet doorheen. Dan zou je zeggen dat het nogal een overgang is naar 3 violisten en 2 dansers :D

Sowieso was het misschien slimmer geweest om Claude in ieder geval één backingvocalist te geven om 'm hier en daar wat te ondersteunen, desnoods vanuit de coulissen. Hij komt vocaal nu nogal "naakt" over
En dat laatste hoeft anno 2025 niet eens, die extra zangers mogen nu ook op band (niet dat ik het daar mee eens ben, maar mag wel, dus een danser ben je er niet aan kwijt zeg maar).
pi_217573043
Voor mijn gevoel voelde het ook alsof het niet af was. Er waren nog gekke camera shots en claude was zeker niet heel goed vocaal.
pi_217573089
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:44 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Voor mijn gevoel voelde het ook alsof het niet af was. Er waren nog gekke camera shots en claude was zeker niet heel goed vocaal.
Precies, die rugshots van de violisten waren sowieso niet handig
  roze donderdag 8 mei 2025 @ 09:51:54 #298
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217573091
Oei de reacties online zijn ook niet mild.
Your beauty never ever scared me.
pi_217573095
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:44 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Het komt gewoon rommelig over op het moment en dat geeft geen goede eerste indruk. Iedereen weet dat het om een repetitie gaat maar iedereen verwacht ook dat het af is...Je wint zelden met zo'n clipje.. Had dan net als Estland enkel het begin gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 mei 2025 @ 09:53:19 #300
163650 Greys
pi_217573106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2025 09:29 schreef Fred_B het volgende:
Cornald die ook al het meest actieve lid is van de commissie qua artiesten benaderen en Cornald die ook al commentator is? Die kijkt (imho geheel terecht!) wel uit om zich te bemoeien met de staging. Dan krijgt 'ie daar ook nog allemaal de schuld van als het uiteindelijk niet naar de smaak is van velen.

Dat had inderdaad zo'n Twan moeten zijn. Die zelf ervaring heeft met dat soort producties maken.

Ik denk wel echt dat het na Mia en Dion véél beter is geworden qua begeleiding van de artiest. Wij zien dat allemaal niet natuurlijk, wat er achter de schermen allemaal gebeurt. Maar het hele AvroTros team stond voor en achter en naast Joost (die qua creatief gewoon zelf z'n eigen team wilde) en Claude zei tot nu toe ook in elk interview dat hij zo enorm goed begeleid wordt.

Ik denk dat het veel moeilijker is dan wij soms denken om exact het goede poppetje overal op exact de goede plek te krijgen in dit flink grote proces.

"Greys je zit weer alles goed te praten, iehhhhh".

Nope, ik vind het een héél heel slechte keuze van degene die dit clippie heeft gekozen (ik weet geen naam daarbij) en ik hoop net als iedereen dat de staging straks veel meer voor gaat stellen dan wat we tot nu toe zagen. :Y

Maar ik wacht even met roepen 'dit is slechter dan Mia en Dion' tot ik het hele ding gezien heb.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')