28 graden gaan we niet halen, hoor..quote:Op maandag 12 mei 2025 13:34 schreef PzKpfw het volgende:
Gaat wel dubbelop nu met die droogte zon en die wind tegelijk. Komende 14 dagen nog steeds geen regen in de verwachting, wel 28-ers..
Maar wel lekker voorjaar zo.
Lekker toch met een beetje wind.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bries? Vandaag de meeste wind van de week.
De wind is best vervelend helaas waardoir het toch weer wat onaangenamer maakt.
Mokerheetquote:Op maandag 12 mei 2025 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch met een beetje wind.
Zonder die wind zouden genoeg mensen dit snel te warm vinden.
Klopt maar overdreven veel wind is natuurlijk ook niet lekker, vooral niet als ze bezig zijn geweest met verbouwing en bestrating waardoor alles door de lucht heen vliegtquote:Op maandag 12 mei 2025 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker toch met een beetje wind.
Zonder die wind zouden genoeg mensen dit snel te warm vinden.
Staat gewoon in de berichten voor nu.. Maar jij zult het wel beter weten dan de weermodellen.quote:
Voor nu? Als in vandaag? Dan hebben we dat alsnog nergens gehaald. Iets meer dan 26 tot nu toe. Komende week halen we dat ook niet meerquote:Op maandag 12 mei 2025 16:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Staat gewoon in de berichten voor nu.. Maar jij zult het wel beter weten dan de weermodellen.
Die neerslag is morgen weer verdwenen als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik van vanaf de 24e zie: dikke neerslagpieken, dauwpunt een stuk hoger, temperatuur nog steeds boven de 20°C... kortweg: dat moet wel onweer zijn!
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Die neerslag is morgen weer verdwenen als sneeuw voor de zon.
Dat dauwpunt hopelijk ookquote:Op maandag 12 mei 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zag ze op weerwoord al hinten op een dergelijke scenario met een meer zuidelijke aanvoer en instabielere lucht dan heb ik toch liever dit weertype waar het droog is en lekker afkoelt gedurende de nachten.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik van vanaf de 24e zie: dikke neerslagpieken, dauwpunt een stuk hoger, temperatuur nog steeds boven de 20°C... kortweg: dat moet wel onweer zijn!
Dat is nog wel ver weg.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop voor je dat je niet echt zo achterlijk bent.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor nu? Als in vandaag? Dan hebben we dat alsnog nergens gehaald. Iets meer dan 26 tot nu toe. Komende week halen we dat ook niet meer
Zuidwest aanvoer is wel gelijk hogere luchtvochtigheid. Enige nadeel. Wel kans op buien, dus natuur blijquote:Op maandag 12 mei 2025 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag ze op weerwoord al hinten op een dergelijke scenario met een meer zuidelijke aanvoer en instabielere lucht dan heb ik toch liever dit weertype waar het droog is en lekker afkoelt gedurende de nachten.
Beetje oefenen nog.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:48 schreef RamboDirk het volgende:
Als je een bietje lang bent leup je zo de maas euver, zo laog dat ie stoat. Ongeleuvelijk.
Echt al een poos droog ja en weinig zicht op neerslag onder deze omstandigheden.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zuidwest aanvoer is wel gelijk hogere luchtvochtigheid. Enige nadeel. Wel kans op buien, dus natuur blij
Als er wat knetterend onweer komt (bij voorkeur in de late avond of nacht) dan * DemonRage blij *quote:Op maandag 12 mei 2025 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zuidwest aanvoer is wel gelijk hogere luchtvochtigheid. Enige nadeel. Wel kans op buien, dus natuur blij
SAD.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
er staat wel al een paar runs neerslag in de kaarten. wel pas volgende weekquote:
Als het donker is misschien wel sprites.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:57 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ook kans op weerlicht in de avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |