quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa. Wat een genot.
@:Pisces29 tijd voor een rokjeStond ik gister al in op de tennisbaan, makker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar idd, straks de hele week
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Strakblauw, uiteraard. Heerlijke ochtend. Vanmiddag ff zwemmen in de tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:48 schreef dick_laurent het volgende:
Waar blijft @:geschiedkundige nou met zijn dagelijkse post:
- "prima weertje"
- "bohh wat een weertje"
- "strakblauw weer"
Kan ik een paar weken boeken?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Strakblauw, uiteraard. Heerlijke ochtend. Vanmiddag ff zwemmen in de tuin
Wat een leven
Moet je wel helpen in de moestuinquote:
Ohhquote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Als je die meikevers maar niet allemaal meeneemt dan
Meteorologisch voorjaar nu al bij de zonnigste 10!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel bizar, van de (midden)junidragers (hun 2e jaar) hebben we nu al de eerste bakjes met aardbeien geoogst.
De planten die dit jaar hun 1e jaar hebben, krijgen pas net bloemetjes.
Voorjaar is écht bizar mooi, zonnig en met een juiste temperatuur. Merk je ook aan zulke dingen.
Schrijf je dit nu eigenlijk zelf?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Meteorologisch voorjaar nu al bij de zonnigste 10!
Met nog meer dan 20 dagen mei te gaan staat het meteorologisch voorjaar, met betrekking tot het aantal uren zonneschijn, nu al in de top 10. Van 1 maart t/m 8 mei scheen de zon op het KNMI in De Bilt 590 uur. Dat zijn er net zoveel als in 2018, maar toen van 1 maart t/m 31 mei. Nemen we de start van deze zonnige vrijdag mee (circa 2 uur tot 9 uur) dan staat de teller op 592 en daarmee laten we de stralende lente van 2018 dus achter ons. Het langjarig gemiddelde voor het meteorologisch voorjaar is trouwens 546 uur. Over 2018 gesproken: we beleefden toen de warmste zomer in de vanaf het begin van de 20ste eeuw daterende meetreeks.
De komende dagen rukt 2025 verder op. Medio volgende week staat het voorjaar waarschijnlijk al in de top 5.
Ow, shit. Vergeet de bronquote:
Ik lees dit dus elke keer alsof jij het bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ow, shit. Vergeet de bron![]()
Nee, ik lees vaak de "verhalen" van Jan Visser. Heeft altijd mooie en informatieve stukken
Vind het altijd wel leuk en nuttig. Sommige stukken deel ik dan die het wel waard zijn. Meestal niet alles. Aan mij geen eerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees dit dus elke keer alsof jij het bent.Tot ik bij de laatste zin denk: oh wacht.
Heb je de eerste al open? Proficiat 🎉🍻🥳quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een heerlijk weertje nu weer buiten
Verjaardagsfeestje van de kleine vandaag. Maandag wordt hij 3 jaar
Ik drink nietquote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je de eerste al open? Proficiat 🎉🍻🥳
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat een heerlijk weertje nu weer buiten
Verjaardagsfeestje van de kleine vandaag. Maandag wordt hij 3 jaar
Motie om Limburg te ontruimen en artificiele bergen te creëren.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:21 schreef INViCTuS het volgende:
Enige wat nog ontbreekt zijn bergen in ons landschap. Die mis ik hier echt
Ontruim het westen maar en hoog dat op.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Motie om Limburg te ontruimen en artificiele bergen te creëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |