Kan gelijk komen in cups.quote:
Ook niet voor Van Bommel z'n gezicht?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:42 schreef -Deluzion- het volgende:
Was leuk ,maar de onzin en clichés na de wedstrijd ga ik niet aanhoren, meteen uit die TV.
die van ajax waren in de prehistorie, toen stond je na 2 overwinningen in de finale. nu moet je heel een compettie afwerkenquote:
Lastig. Mijn ziekte is redelijk progressief. Lopen gaat inmiddels bijna niet meer zonder medicijnen. 1,5 jaar geleden kon ik nog gewoon voetballen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe gaat het met @:FireFox1 ? Dat is ook een lieve met tegenslag
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lastig. Mijn ziekte is redelijk progressief. Lopen gaat inmiddels bijna niet meer zonder medicijnen. 1,5 jaar geleden kon ik nog gewoon voetballen.
Afgelopen CL-finales hadden ook "gewoon" Nederlanders in de basisquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:45 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Barcelona in beide wedstrijden pas ging voetballen toen ze 2-0 achter stonden. Vandaag zat natuurlijk wel alles tegen, los van de arbitrale beslissingen viel letterlijk elke bal goed voor Inter.
Desalniettemin is Inter terecht finalist, Barcelona heeft het zelf verprutst door de eerste helft te verkloten en dan alles op alles te moeten zetten om het te repareren.
Het is voor Nederland leuk dat Dumfries en De Vrij zo belangrijk zijn. Eindelijk hebben we weer spelers die op wereldniveau het verschil maken, iets wat we na Robben, Sneijder en Van Persie eigenlijk niet meer hebben gehad.
Nee dankje, je kunt vanzelf al invullen wat hij gaat zeggen na afloop. Hij was overigens wel een goede speler, zo'n type die PSV nu hard zou kunnen gebruiken.quote:
Als je dat goed hebt ben je zelf haast wel knotsgekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:48 schreef Coco het volgende:
Wij felicteren @:immerdebestebob met de juiste knotsgekke voorspelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |