quote:
Yamal had het al lang en breed het licht uit kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Araujo bij beide doelpunten niet echt lekker
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
Pico is een lieve jongen. Ik hoop dat het goed met hem gaat.
quote:Op maandag 28 april 2025 18:33 schreef PicoMMP het volgende:
Wat zijn een beetje goede/leuke datingapps voor mensen met een open relatie? Ik zit op Badoo, wat wel oke is. Op paiq is het dood. Feeld is iets te veel op seks gericht. Tinder is sowieso waardeloos in Nederland.
Hoe gaat het met @FireFox1 ? Dat is ook een lieve met tegenslagquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:16 schreef fetX het volgende:
Pico is een lieve jongen. Ik hoop dat het goed met hem gaat.
Die postte hier zojuist.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe gaat het met @:FireFox1 ? Dat is ook een lieve met tegenslag
Stukje kinderhaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:20 schreef Pablo84 het volgende:
Heerlijk voor die arrogante kop van een Yamal
'vandaag'quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef Middelpunt het volgende:
Frenkie is wel een van de grote tegenvallers vandaag.
Dat is sowieso een luxe waterdrager bij Barcelona.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef Middelpunt het volgende:
De NOS had net weer uitgebreid over hem geschrevenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef Middelpunt het volgende:
Ok sjakiequote:
Nos voetbalredacties' hoop in bange dagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De NOS had net weer uitgebreid over hem geschreven
Slim. Anders was het buitenspel gewordenquote:
Ook blinden hebben Ziggo opstaan wellichtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:30 schreef -Deluzion- het volgende:
Mooie partij ja, maar die Ziggo commentaar hoeft dat niet de hele tijd te benadrukken, dat zie ik zelf ook wel.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb het gevoel dat het op is bij Barca. Misschien nog 1 moment.
Nounouquote:
Ja hij verwachtte hem daar al, maar alsnog een hele knappe redding idd.quote:
over 2 jaar, als ie 19 is is dat een hattrickquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Yamal heeft er al 3 op zijn schoen gehad
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd gevaarlijke 116e minuut is geweest.
Bij hem werkte het vaak ondanks dat iedereen het wist, Yamal is net begonnen en het lukt al niet meerquote:
Hoop dat ie dan 5 blessures heeft gehad en niks meer voorsteltquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
over 2 jaar, als ie 19 is is dat een hattrick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |