Zo zo. 6% fruit.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik nuttig vandaag dit goedje:
[ afbeelding ]
Ja, voor de rest suiker en andere teringzooi.quote:
Normaal doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer. Zie liever Barca in de finale verschijnen.
Varken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer. Zie liever Barca in de finale verschijnen.
meer kan hij nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:53 schreef PSVCL het volgende:
Over 2 wedstrijden nog geen 1 splijtende steekbal gezien van Frenkie ..
Kansloos indribbelen om vervolgens de bal opzij te spelen
Ik denk eigenlijk omdat zijn voornaam met een F begint.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
meer kan hij niet
ik snap echt niet zijn meerwaarde
doelpunten maken doet hij bijna nooit
maar ik denk dat ze hem voornamelijk bijzonder vinden in nederland is omdat hij blond is.....
van wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
roze kameraden feyenoord gaan zondag een pak slaag krijgen
Wat is jouw favoriete voetballer met een F?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk omdat zijn voornaam met een F begint.
Ferdi Vierklau.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete voetballer met een F?
Ik kom niet verder dan Figoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
39-45quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
39 procent balbezit inter
lijkt feyenoord wel
Ja, leukquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef VoMy het volgende:
Echt geen zin in dat Barca er straks opeens eentje in prikt en binnen 5 minuten vervolgens de gelijkmaker.
Wietse vast wel weer z'n peaky blinders petquote:
Sierd de Vos is vandaag geen commentator hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Meest irritante commentator ooit, wat een debiel is dat zeg.
Of de goal 10cm kleiner.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommer was de beste keeper van deze generatie geweest als ie 10 cm langer zou zijn.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sierd de Vos is vandaag geen commentator hoor
Maar 20 clean sheets na 45 wedstrijden en 1 uur.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommer was de beste keeper van deze generatie geweest als ie 10 cm langer zou zijn.
Te kaal aan het wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wietse vast wel weer z'n peaky blinders pet
If my mother had wheels...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thuis tegen Feyenoord had Inter 56% balbezitquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
39 procent balbezit inter
lijkt feyenoord wel
neequote:
Ja, jammer.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef VoMy het volgende:
Echt geen zin in dat Barca er straks opeens eentje in prikt en binnen 5 minuten vervolgens de gelijkmaker.
Marketing, dat snappen wij gewone stervelingen niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:19 schreef Middelpunt het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor iets raars met die omgevallen Nike logos?
dit was al voorspeld hequote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
barca speelt teveel naar links
de bal moet meer naar yamal in de 2e helft
alleen dan kan deze wedstrjid weer gekeerd worden naar een 2-2
Kan je voortaan niet de wedstrijd verklappen voor mensen die live aan het kijken zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:09 schreef VoMy het volgende:
Albert Mantigh is de beste commentator, pure passiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Meest irritante commentator ooit, wat een debiel is dat zeg.
Coca Cola®quote:
Creatief bezig zijn klinkt wel beter dan voor een schermpje (of twee) zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Lachen dat @:Zorro dit allemaal mist omdat hij op z'n gitaar moet tokkelen
Ik heb al een dosis creativiteit in m'n posts gestoptquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Creatief bezig zijn klinkt wel beter dan voor een schermpje (of twee) zitten
JA IK OOK
Ik kan altijd slapen. Ben al oud.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je gaat toch geen wodka cola drinken na tienen, dan blijf je gegarandeerd wakker
Dat is alleen donderdag nodig, anders val je tijdens Bodo -Tottenham gegarandeerd in slaap.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je gaat toch geen wodka cola drinken na tienen, dan blijf je gegarandeerd wakker
mensen die sowieso wodka drinken.....quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wytse is een nog grotere patient dan Wouter Goes.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytze is verdrietig om deze beslissing.
Redenatie sloeg ook nergens op, raakte hem ook nog binnen de 16.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Sytze is verdrietig om deze beslissing.
Ancelotti had het door na 1 zin dat die niet spoorde.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wytze is een nog grotere patient dan Wouter Goes.
Ben jij een neger dat je anti frenkie ben?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator is voor barca omdat frenkie daar speelt en die is blond
Dit is gewoon normaal voetbal. Tenzij je eredivisie kijktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
Als dit verlengen wordt, vallen er met bosjes spelers op de grond. Wat een tempo.
Is niet helemaal fit denk ik. Anders is het te vroeg iddquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom ga je topscorer eruit halen op dit moment
vreemde wissel van inter coach
Vent loopt al een uur op zn tandvleesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:30 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom ga je topscorer eruit halen op dit moment
vreemde wissel van inter coach
waarom zou je daar een neger voor moeten zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben jij een neger dat je anti frenkie ben?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona nu heer en meester. We wachten dus op de 3-2 van Inter.
inter had 30 procent balbezit ...zoveel ballen heeft hij niet gehad denk ikquote:
Omdat een blanke commentator niet voor Dumfries kan zijn die is niet blond.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zou je daar een neger voor moeten zijn?
Gewoon negeren die opmerking.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom zou je daar een neger voor moeten zijn?
Wel vijftien sprints getrokken op dit bizar grote veldquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
inter had 30 procent balbezit ...zoveel ballen heeft hij niet gehad denk ik
heel de nederlandse media komt klaar op frenkiequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat een blanke commentator niet voor Dumfries kan zijn die is niet blond.
@Zorro pik jij dit?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:46 schreef Zorro het volgende:
We juichen vandaag vurig voor Inter
Al kan ik het niet zien tenzij verlenging.
In Amsterdam noemen ze dat ‘sfeer’quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:35 schreef Red_85 het volgende:
Kunnen ze niet ffies een pizza in de muil van die megafoonItaliaan vouwen?
Of spaghetti overdwars...
Dan moet je eerst op het kwart bij die Poolse keeper komenquote:
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:37 schreef PSVCL het volgende:
Megafoon capo van inter is een legend![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat inter daar zelf voor kiestquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2-1 viel uit het niets, maar sindsdien is Barcelona helaas heer en meester.
Eredivisiekijkersquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 2-1 viel uit het niets, maar sindsdien is Barcelona helaas heer en meester.
Ik kan niet geloven dat je daar ziedend om wordt!!!quote:
Zou kunnen als je tegen psv of Ajax speelt. Tegen Barcelona? Weinig kans.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:39 schreef Marcoss het volgende:
2-0 voor staan bij rust in de halve finale van de CL en dan heel snel na rust al 2-2 komt meestal niet goed
Laat user @Bofjijff met rustquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat je daar ziedend om wordt!!!
- een user die ziedend wordt om ieder grapje over Ajax in het Ajax-topic
Ach, het ajax-topicquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat je daar ziedend om wordt!!!
- een user die ziedend wordt om ieder grapje over Ajax in het Ajax-topic
Staat een stuk verder van de microfoon af op F heb ik het idee.quote:
Oh, dan is het inderdaad helemaal niet debiel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Staat een stuk verder van de microfoon af op F heb ik het idee.
Ja, voornamelijk Klaas en Caland. En heel af en toe posten er nog wat Ajacieden.quote:
Ze worden daar echt altijd boos, ook als je normaal meepostquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk Klaas en Caland. En heel af en toe posten er nog wat Ajacieden.
Ik heb daar al lang niet meer gepost....zeker al 2 weken niet meer denk ik...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk Klaas en Caland. En heel af en toe posten er nog wat Ajacieden.
Uitlaat gehangenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inter heeft een vijfde adem gevonden.
Zelden een scheidsrechter gezien die zo’n natuurlijk overwicht heeft op spelersquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb daar al lang niet meer gepost....zeker al 2 weken niet meer denk ik...
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het moet stoppen en wel per direct en anders regel ik dat het gaat stoppen....
🤨quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
Ik ga met deuren en ramen gooien.
@:alaphilippe_
Dacht even psv vs barcaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:49 schreef PSVCL het volgende:
psg vs barca zou wel genot zijn, puur voetballend bekeken
Misschien had hij een blessurequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
je haalt je beste speler je spits eruit ,,......
nu is het wel klaar
Gaat best aardigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:52 schreef xzaz het volgende:
Italiaans voetbal wat naar voren moet is altijd leuk
Daar leek mij niet veel aan de hand.quote:
Ja zeker voor een verdediger echt mokertjedom.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:53 schreef heywoodu het volgende:
Fucking debiel, zo belangrijk en dan vraag je om geel
Schorsing kan toch niet? Tenzij hij nog een 2e krijgt straks uiteraardquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:53 schreef heywoodu het volgende:
Fucking debiel, zo belangrijk en dan vraag je om geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |