Filmpje staat net online, ben niet zo ongeduldigquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het laat voornamelijk zien dat men de internationale wetten en het streven naar het respecteren van mensenrechten dus selectief toepast op het Westen en onze bondgenoten. Andere landen en volkeren mogen doen wat ze willen, voor hun gelden de wetten niet want dat zijn toch maar een stel nobele wilden.
Ja objectief ben ik "blij" dat de houtis van de belangrijke kust daar lijken te worden verdreven (maar ze zouden nu alweer bezig zijn met hun eigen offensief hier tegen, dus maar eens afwachten hoe succesvol dit allemaal is).quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja geopolitiek moeten we juichen als de Hoeties op hun falie krijgen.
Ik zie inderdaad een heel erg groot verschil tussen mensen die omkomen bij een bombardement maar het doelwit niet zijn, en dit soort acties. Dat dit überhaupt moet worden uitgelegd vind ik bizar. En als jij dat verschil niet kan zien, dan zit het probleem toch echt bij jezelf.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het uiterst opmerkelijk dat je dit geweld wel afkeurt, en voor ander geweld de schouders ophaalt.
Hele epistels heb ik hier gelezen van je waarom oorlog nu eenmaal wreed en naar is en dat er dan ook maar mensenrechten geschonden moeten worden.
Immers hunnie ook.
Sowieso zijn mensen die in god geloven achterlijk. Volstrekt. Zonder uitzondering.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ik vaak heb aangegeven dat er in een oorlog nu eenmaal burgerslachtoffers vallen, bijvoorbeeld bij bombardementen. Dat is iets anders dan al zigzaggend over een weg gaan in een militair voertuig om zoveel mogelijk mensen te scheppen dan wel te overrijden al schreeuwde dat je vermeende God groot is.
Ik zie je nooit verontwaardigd in het Oekraïne topic reageren, waar ook al heel wat filmpjes voorbij zijn gekomen van onschuldige burgers die zijn gedood.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad een heel erg groot verschil tussen mensen die omkomen bij een bombardement maar het doelwit niet zijn, en dit soort acties. Dat dit überhaupt moet worden uitgelegd vind ik bizar. En als jij dat verschil niet kan zien, dan zit het probleem toch echt bij jezelf.
Ik volg de oorlog in Oekraïne ook niet (meer) op de voet omdat ik minder bekend ben met dat conflict dan de situatie in het Midden-Oosten. Maar vertel eens, waarom heb je er zoveel moeite mee dat dit soort acties hard worden bekritiseerd en tevens de Arabische culturen. Jij bent toch geen Arabische vrouw?quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:01 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie je nooit verontwaardigd in het Oekraïne topic reageren, waar ook al heel wat filmpjes voorbij zijn gekomen van onschuldige burgers die zijn gedood.
Op X zijn genoeg beelden van oorlogsmisdaden terug te vinden, en ook deze gaat vast een staartje krijgen.
Ik vind je hypocriet, en de aanname dat ik dit niet erg vind(de beelden van de overdreven mensen) maak jij echt zelf.
Ik heb er totaal geen moeite mee, maar als jij hier ineens heel erg verontwaardigd gaat doen, vind ik dat heel opmerkelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik volg de oorlog in Oekraïne ook niet (meer) op de voet omdat ik minder bekend ben met dat conflict dan de situatie in het Midden-Oosten. Maar vertel eens, waarom heb je er zoveel moeite mee dat dit soort acties hard worden bekritiseerd en tevens de Arabische culturen. Jij bent toch geen Arabische vrouw?
quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammergenoeg ligt onze olie onder hun grondgebied.
Ik zou niet weten waarom ik verontwaardig moet zijn. Arabieren die elkaar de koppen in slaan of elkaar met auto's overrijden is niet mijn probleem verder. Maar de beelden bevestigen echter wel weer een bepaald stereotype van dit deel van de wereld. Dat stereotype benoem ik en daar reageer jij erg gepikeerd op.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen moeite mee, maar als jij hier ineens heel erg verontwaardigd gaat doen, vind ik dat heel opmerkelijk.
Verder alles al uitgelegd dus hier laat ik het bij.
Zoals gewoonlijk een uithaal van je terwijl het enig fundament mist.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk geen snars van. Verstandig het er bij te laten inderdaad.
quote:🇸🇦🇹🇷🇵🇰 The MECCA PACT has just crossed an important threshold!
Turkey and Pakistan have AGREED TO BEGIN DEPLOYING MILITARY FORCES and capabilities to Saudi Arabia under the 3 countries’ collective defense agreement
Following the LATEST HOUTHI ATTACKS, an emergency meeting in Riyadh agreed to move “IMMEDIATELY” toward practical implementation of those commitments and the rapid deployment of agreed forces inside the Kingdom.
We still don’t know the size of those forces, which units will deploy, when they will arrive or what their rules of engagement will be.
But the direction is now clear.
Source: Türkiye Today, Gulf News / Writer: Oliver
x.com/clashreport/st…
Je kent het wel van die straatschoffies, die met tig man een ander in elkaar slaan. Zelfs de US doet dus gewoon mee:quote:Op maandag 5 oktober 2026 22:02 schreef Since2003 het volgende:
Rutte wil deze idioten helpen
[..]
[ x ]
Laat ze maar komen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 07:22 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je kent het wel van die straatschoffies, die met tig man een ander in elkaar slaan. Zelfs de US doet dus gewoon mee:
[ x ]
En ja hoor, ook hier krijgen de joden weer de schuld.quote:
Satanisten*quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
En ja hoor, ook hier krijgen de joden weer de schuld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |