SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:03 schreef skysherrif het volgende:
Blijft heerlijk. Die Midden-Oosten vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
Het zijn en blijven primitievelingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
Ze weten het beste uit de mens te halen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Blijft heerlijk. Die Midden-Oosten vibes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze weten het beste uit de mens te halen.Isolationisme is debiel. Maar het idee om dat gebied wat meer te laten voor wat het is, is rationeel goed te beredeneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWWie dit leest is een lezer van dit
Jammergenoeg ligt onze olie onder hun grondgebied.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Isolationisme is debiel. Maar het idee om dat gebied wat meer te laten voor wat het is, is rationeel goed te beredeneren.
tekorten en acute situaties bevorderen innovatiekracht.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jammergenoeg ligt onze olie onder hun grondgebied.
Ach, ach, ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW
En allemaal maar weer schreeuwen 'Allahu Akbar' terwijl ze mensen overrijden alsof het GTA is.
Welkom in de Arabische en Islamitische wereld mensen. Wie kwam er toch ooit op het briljante idee om miljoenen mensen uit dit soort diep primitieve en achterlijke culturen in het Westen toe te laten.
Binnenkort bij u in uw achtertuin.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, ach, ach.
En allemaal maar weer schreeuwen 'Allahu Akbar' terwijl ze mensen overrijden alsof het GTA is.
Welkom in de Arabische en Islamitische wereld mensen. Wie kwam er toch ooit op het briljante idee om miljoenen mensen uit dit soort diep primitieve en achterlijke culturen in het Westen toe te laten.
Maak er van wat je wilquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
D66 is van mening dat we moeten innoveren, omdat het Midden-Oosten bestaat uit cultureel-achtergestelde?
Wtf, ik ga D66 stemmen nu
Maar beste Howard, zoals jij zo vaak zegt: oorlog is nu eenmaal wreed, en geen kusjekroel met regenbogen?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, ach, ach.
Ik denk dat je bedoelt dat ik vaak heb aangegeven dat er in een oorlog nu eenmaal burgerslachtoffers vallen, bijvoorbeeld bij bombardementen. Dat is iets anders dan al zigzaggend over een weg gaan in een militair voertuig om zoveel mogelijk mensen te scheppen dan wel te overrijden al schreeuwde dat je vermeende God groot is.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar beste Howard, zoals jij zo vaak zegt: oorlog is nu eenmaal wreed, en geen kusjekroel met regenbogen?
En nu is het ineens wel een probleem.![]()
Zullen we ontopic blijven en het over de oorlog hebben daar, en niet weer de uitgekauwde discussie over de islam, immigratie enz enz enz.
Talloze plekken op Fok waar je dat kan doen!
Wat lees ik nu weer?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar beste Howard, zoals jij zo vaak zegt: oorlog is nu eenmaal wreed, en geen kusjekroel met regenbogen?
En nu is het ineens wel een probleem.![]()
Zullen we ontopic blijven en het over de oorlog hebben daar, en niet weer de uitgekauwde discussie over de islam, immigratie enz enz enz.
Talloze plekken op Fok waar je dat kan doen!
Dat is niet nieuwswaardig, daar kun je het immers van verwachten.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
De kans is trouwens groot dat je over dit soort beelden niets zult lezen in de Westerse media. Maar als Israël ook maar een keer een Palestijn op de motorkap neemt, ophef alom. Dán is het pas ineens erg. Maar nu maakt het niets uit want wil men niet te hard oordelen, immers zijn het Arabieren tegen Arabieren.
Ik vind het uiterst opmerkelijk dat je dit geweld wel afkeurt, en voor ander geweld de schouders ophaalt.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat ik vaak heb aangegeven dat er in een oorlog nu eenmaal burgerslachtoffers vallen, bijvoorbeeld bij bombardementen. Dat is iets anders dan al zigzaggend over een weg gaan in een militair voertuig om zoveel mogelijk mensen te scheppen dan wel te overrijden al schreeuwde dat je vermeende God groot is.
Tja, het laat voornamelijk zien dat men de internationale wetten en het streven naar het respecteren van mensenrechten dus selectief toepast op het Westen en onze bondgenoten. Andere landen en volkeren mogen doen wat ze willen, voor hun gelden de wetten niet want dat zijn toch maar een stel nobele wilden.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is niet nieuwswaardig, daar kun je het immers van verwachten.
Je snapt er duidelijk geen snars van. Verstandig het er bij te laten inderdaad.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat lees ik nu weer?
..
Weet je wat, laatmaar. Als jij dit wil goedpraten/bagatelliseren, prima. Ga je gang. Doe je ding.
En je wilt ze ook niet al te negatief in het nieuws brengen, ze hebben het al moeilijk genoeg met alle racisme van blanken.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het laat voornamelijk zien dat men de internationale wetten en het streven naar het respecteren van mensenrechten dus selectief toepast op het Westen en onze bondgenoten. Andere landen en volkeren mogen doen wat ze willen, voor hun gelden de wetten niet want dat zijn toch maar een stel nobele wilden.
Ja geopolitiek moeten we juichen als de Hoeties op hun falie krijgen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:54 schreef skysherrif het volgende:
Dit zijn overigens wel "onze" "proxies" he. En met ons bedoel ik dat Amerika momenteel schijnbaar honderden mensen in SA heeft die het tegenoffensief coordineren met de Saudies en de Presidential Leadership Council Yemense oppositie van de houthis.
Niet dat ik zeg/denk dat ze blij zijn met deze acties...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |