SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja, die heette gewoon ooooootoooooooooooquote:
Kip, champignonroomsaus, krieltjesquote:
Een keer geproeft. En toen wou ik een kiwi. En ik haatte kiwi's toen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]vind ze wel lekker maar hoef niet heel zo'n ding
Haricots.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kip, champignonroomsaus, krieltjes
Moeten nog een groente kiezen
Huur.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hielspoor lijkt mij wel heel vervelend
[..]
Ja, die heette gewoon ooooootooooooooooo
Hoe heet jouw (veel te kleine) auto eigenlijk ?
Ik heb dudje zijn nieuwe auto Hodor genoemdquote:Op maandag 5 mei 2025 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Open er een topic over!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil graag een ode brengen aan de grapefruit.
Omdat ooit een keer iemand zei dat mijn auto op een schoen leek en toen zag ik er ook wel die Mario-schoen in. Dus dat vond ik wel passendquote:
Dat vinden Volvo-rijders nietquote:
Huur?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kon jouw naam niet onthoudenen als ie werd genoemd zat ik iedere keer 'wie is dat ook al weer'
![]()
Ga je gang.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:27 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil graag een ode brengen aan de grapefruit.
Dat durf ik niet.quote:
Die laatste is wel top.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb dudje zijn nieuwe auto Hodor genoemd
Maar dat zegt m niets
Die ervoor was John Cena want die kom ik nooit vinden
Mijn auto is Japie, die naam had ie al
Ik vind het grappig want het is een jap
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb dudje zijn nieuwe auto Hodor genoemd
Maar dat zegt m niets
Die ervoor was John Cena want die kom ik nooit vinden
Mijn auto is Japie, die naam had ie al
Ik vind het grappig want het is een jap
quote:
Huurautoquote:
Dikke knoepert.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn er een boelquote:Op maandag 5 mei 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik doe niet mee. Ik heb meds waarbij je beter geen grapefruitsap kan drinken...
Ja nee helder.quote:
quote:
Antidepressiva en Antipsychotica in mijn geval.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat zijn er een boel
Grapefruit verminderd de werking van vele medicijnen
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En dan in een Twingo met wimpers en bloemen rijden
*mooiquote:Op maandag 5 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat likt aan haar pen en begint woest te schrijven, haar tong piept uit haar mond.
Ode aan de Grapefruit
— Zuur van aard, maar groots van smaak
O citrusgod in roze jasje,
je ruikt naar zon en ochtendkrant.
Je bijt terug als ik je proef —
een vrucht met attitude, elegant.
Je bent de paradox op mijn bord,
bitter als waarheid, fris als bedrog.
Een sinaasappel met een ochtendhumeur,
maar o, wat kom jij je dag toch droog.
Je sap prikt gaten in mijn lippen,
als geheimen die te fel zijn uitgesproken.
Toch blijf ik je eten,
want jij laat de sleur van het fruit breken.
Niemand is verrast.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
Hielspoor is best kut trouwens, heb dat gehad toen ik serieus stapjes begon te zetten tijdens mijn revalidatie
Heb je een beetje last van de bijwerkingen?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Antidepressiva en Antipsychotica in mijn geval.
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat likt aan haar pen en begint woest te schrijven, haar tong piept uit haar mond.
Ode aan de Grapefruit
Toch blijf ik je eten,
De hint van open een topic ervoor kwam niet aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Ode aan de Grapefruit
Toch blijf ik je eten,
Er komt hier net een giraffe boven de schutting uit, al springendquote:Op maandag 5 mei 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net zoveel zin om asperges te schillen als dat een giraffe heeft in trampolinespringen.
Iets met niet durven en zo.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De hint van open een topic ervoor kwam niet aan?
Ik zie dit voor me.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komt hier net een giraffe boven de schutting uit, al springend
Ga eens schillen
Mijn antwoord kwam niet aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De hint van open een topic ervoor kwam niet aan?
Ik zie jou voor me in die Twingo met wimpers en bloemenquote:
Of als een kangoeroe?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb net zoveel zin om asperges te schillen als dat een giraffe heeft in trampolinespringen.
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een beetje last van de bijwerkingen?
Ik heb te veel honger om andere mensen hun ideeën te kunnen accepteren of verwerkenquote:
Respect voor mijn angsten graag.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets met niet durven en zo.
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie jou voor me in die Twingo met wimpers en bloemen
Ik heb alleen maar respect voor jou, weet je toch.quote:
Eet vrouwmensch! Eet!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb te veel honger om andere mensen hun ideeën te kunnen accepteren of verwerken
Tietquote:
Ik ook voor jouquote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar respect voor jou, weet je toch.
quote:
Nee gekkie.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar we gaan er nu dus vanuit dat moeraskat een Volvo rijdt
Ik welquote:
Aannames mogen we niet maken!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar we gaan er nu dus vanuit dat moeraskat een Volvo rijdt
Een Ford en een Honda.quote:
Ik hierover is niemand verrastquote:
Mag ik dan nu wel mee in de bus?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hebben we al een eilanddichter??
Nou bij deze
Iedereen in fucking hokjes jaquote:Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aannames mogen we niet maken!
Ford is een goed merk.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedereen in fucking hokjes ja
Oh, Dudje heeft nu ook een Ford
Is totaal niet mijn schuld
Wie?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt vast door Ieniemienie.
https://x.com/WeermanMichael/status/1919291176743469289/photo/1
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.quote:
Ben je lekker bezig zusquote:
Een Explorer? (een echte dan he, niet dat wanstaltige elektrische ding)quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jaquote:
Schattig.quote:
Overwegend Duits dus, oké okéquote:Op maandag 5 mei 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.
Beter?
Vrij Duits allemaalquote:Op maandag 5 mei 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.
Beter?
2 Duitsers en een Spanjaard. Prima.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beter?
quote:
Jammer ik pas niet in je geschetste hokquote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Maar ik bepaal dat nietquote:
Soms wel jaquote:
En een Ducatiquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 Duitsers en een Spanjaard. Prima.
Noice.quote:
Dan mogen we samen erin.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Maar ik bepaal dat niet
Ik zit zelf ook niet in de bus
Seat is ook gewoon Duits, dat zijn VW'tjes met andere badgesquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 Duitsers en een Spanjaard. Prima.
Ik ben je oom niet, even voor de duidelijkheidquote:
Maakt wel wat lawaai jaquote:
Nee.quote:
Alleen als je geen zin hebt om te werken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het was een ontvellingkje van 3 x 1 mm bovenop mijn teen. Dat was alles.
Zal ik me ziek melden morgen?
Die Top Gear heb ik ook gezienquote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seat is ook gewoon Duits, dat zijn VW'tjes met andere badges
Hoi oom Zusquote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben je oom niet, even voor de duidelijkheid
Inb4: nee kan ook niet, want die is al x jaar dood
Maak je zelf ook.quote:
Ja want denk dat die voet vanaf de enkel moet worden geamputeerdquote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
okee het was een ontvellingkje van 3 x 1 mm bovenop mijn teen. Dat was alles.
Zal ik me ziek melden morgen?
Vroeg het eigenlijk aan Drama Moeraskatquote:
Geen tussenwegquote:
Mijn Honda ook, maar zo mooi somsquote:
Nou ja, weet niet of je wel eens onder de motorkap van een Seat hebt gekeken, op de helft van de onderdelen zitten gewoon de VW (en Audi) logo'squote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Top Gear heb ik ook gezien
Nee katten moeten altijd lastig zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer ik pas niet in je geschetste hok
Dan moet je die quotenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg het eigenlijk aan Drama Moeraskat
Niet je zus?quote:
Zijn zus heet Oom.quote:
Joeee.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan dat je collega's die smerige gore horrorvoet moeten aanschouwen.
Ik wil eigenlijk eerst foto's voor ik oordeelquote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou ook van jullie hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je die quoten![]()
Nu hebben LTVDK en ik al op je vraag geantwoord
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo emotioneel vandaag, zo maar even lekker potje huilen. Iemand zin om mee te doen?!
Fant?quote:
Mijn motor huilt soms, telt dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo emotioneel vandaag, zo maar even lekker potje huilen. Iemand zin om mee te doen?!
Lees je dit? @LTVDKquote:
Nee dan ga je me uitlachen. Die sok vol bloed was het ergste.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst foto's voor ik oordeel
Zover ben ik niet bekend met de fam van US.quote:
Tikkeltje verontrustendquote:
Hmmm, wat betekent het als een motor huilt?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn motor huilt soms, telt dat ook?
Wil je dat?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zover ben ik niet bekend met de fam van US.
Uhm.quote:
Ik krijg donderdag een nieuwe keukenkraan @LTVDKquote:
Klopt.quote:
Lekker hoog in de toeren en zoquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, wat betekent het als een motor huilt?
Moeten we wegrennen?quote:
als je het zo bekijktquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.
Leven is lijden.
Maar alles is tijdelijk, dus ja. Ik denk wel dat het daarna klaar is
Mijn moeder was ook mooi, die had zo'n teringhekel aan haar naam dat zelfs mijn vader die niet durfde uitspreken en na wat eeuwen wist niemand haar echte naam meerquote:
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.
Hoewel ik niet constant geluid maak, beschik ik over een indrukwekkend repertoire aan vocalisaties die ik inzet afhankelijk van de situatie. Mijn vermogen om te blaffen en kleine brullen te produceren maakt mij bijzonder onder de katachtigen.maar dat wist jij al.
Oh doe ik weer niet zelfverzekerd genoeg voor je?quote:
Dat is helemaal afhankelijk van de gehele keukenindeling en de positie van het keukenbladquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag een nieuwe keukenkraan @:LTVDKWaar zal ik hem neerzetten? Jij hebt er nogal kijk op begreep ik
ahhh, hmm dat is wel wat ander gehuil denk ik. Maar al het gehuil is welkom, we zijn inclusiefquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker hoog in de toeren en zo
Scheelt dat Fles ook niet zo'n renner isquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we wegrennen?
Oh, dat kunnen we allebei niet zo goed
Ik haat dat woordquote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, hmm dat is wel wat ander gehuil denk ik. Maar al het gehuil is welkom, we zijn inclusief
Zieke burn.quote:
Woke.quote:
De betekenis is helemaal verneukt.quote:
En dit.quote:
Vooral bij BTWquote:
En hoe hoog je balzak ongeveer hangt.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is helemaal afhankelijk van de gehele keukenindeling en de positie van het keukenblad
Ach, ik heb op vakantie mijn eigen enkel geschopt en die bloedde tien de laatste 5 km van de wandeling want ik heb geen pleisters in mijn tasquote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan ga je me uitlachen. Die sok vol bloed was het ergste.
ik kan me er niet echt aan storenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De betekenis is helemaal verneukt.
[..]
En dit.
Het is een wandelend misdrijf tegen de podologie.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja!quote:
Ik probeer het.quote:
Ik ben klaar met eten, dus je kan los.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoe hoog je balzak ongeveer hangt.
HA!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een wandelend misdrijf tegen de podologie.
Als je zak op het aanrecht hangt is je keuken te laagquote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoe hoog je balzak ongeveer hangt.
Heb je nu wel pleisters in je tas?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach, ik heb op vakantie mijn eigen enkel geschopt en die bloedde tien de laatste 5 km van de wandeling want ik heb geen pleisters in mijn tas
En toen ik thuis kwam wilde ik mijn been op bed zetten om te laten zien, waarbij ik het korstje eraf trok
Ben wat gewend
Tenen zijn wel leuk hè?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een wandelend misdrijf tegen de podologie.
Mijn vader wel, dus ik ga er vanuit dat mensen die het niet meer aankunnen boomers zijnquote:
....quote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zak op het aanrecht hangt is je keuken te laag
Vallen ze jou er mee lastig? Nee? let it go want het levert niks op, kost alleen maar energie en waarom zou je die besteden aan negativiteitquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu wel pleisters in je tas?
quote:
quote:
* rent naar de keuken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zak op het aanrecht hangt is je keuken te laag
quote:
ja mijn vader ook en als ik vraag waarom dan komt er geen redenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn vader wel, dus ik ga er vanuit dat mensen die het niet meer aankunnen boomers zijn
Mijn brein denkt nu hoe ik een motor die 300 kan recht ga houdenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vallen ze jou er mee lastig? Nee? let it go want het levert niks op, kost alleen maar energie en waarom zou je die besteden aan negativiteit
zeg ik super rationeel. Echt, als ons brein werkte zoals we zouden willen he
Ja US begon hoorquote:
door hem niet scheef te houden haahahahahhah xDquote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn brein denkt nu hoe ik een motor die 300 kan recht ga houden
De US begint meestal.quote:
Ik gooi gewoon bond liedjes naar ze met teksten als live and let diequote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mijn vader ook en als ik vraag waarom dan komt er geen redenof de reden is 'JA GEWOON1!!!'
BRILLIANT.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
door hem niet scheef te houden haahahahahhah xD
Jullie zijn allebei goor.quote:
Sow.quote:
heb je hier een nederlandse versie van? mijn ouders kunnen geen engelsquote:Op maandag 5 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon bond liedjes naar ze met teksten als live and let die
quote:
ALS JE VAN DE TRAP AF VALT BEN JE SNEL BENEDEN.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mijn vader ook en als ik vraag waarom dan komt er geen redenof de reden is 'JA GEWOON1!!!'
Ohquote:
Oh zijn ze weer aan het goorlellenquote:
Elke stap is er eenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS JE VAN DE TRAP AF VALT BEN JE SNEL BENEDEN.
Dank voor de geheugensteun, ik was alweer vergeten dat ik nog 3 pakken (ofzo) in mn voorraadkast hadquote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn ene tresor pak is nog steeds niet op
'is toch belachelijk'quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS JE VAN DE TRAP AF VALT BEN JE SNEL BENEDEN.
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank voor de geheugensteun, ik was alweer vergeten dat ik nog 3 pakken (ofzo) in mn voorraadkast had
Moet je maar door etenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
Jeetje ik ben even eten en jullie zijn alweer bijna een heel topic verder
Die was extra leuk, omdat wandelend en het ging over een voet.quote:
Langzaam eten, kwoudakdakon.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
Jeetje ik ben even eten en jullie zijn alweer bijna een heel topic verder
quote:
Stilstand is achteruitgang.quote:
Stapje voor hapje, da duurt vrij langquote:
quote:
quote:
Ik fiets al achter de bus aanquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank voor de geheugensteun, ik was alweer vergeten dat ik nog 3 pakken (ofzo) in mn voorraadkast had
Dus gewoon omdraaien en dan kom je er vanzelf?quote:
Gewoon zo'n graasmasker opdoen voor paardenquote:
A View To A Kill is toch wel mijn favoriete Bondsongquote:Op maandag 5 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon bond liedjes naar ze met teksten als live and let die
Belachelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]en die aanbiedingen blijven maar doorgaan
Nog waar ook.quote:
Ja net zoiets als de gorgonzola -circulatie.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon omdraaien en dan kom je er vanzelf?
Ik zit hier zelden onzin te verkopen.quote:
Ahja dat is wel zo praktischquote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja net zoiets als de gorgonzola -circulatie.
De cirkel is dan weer rond enz
Hmm...quote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden onzin te verkopen.
* zet steak voor 4e haar gaasmaskerneus, mi-ni-maal 500 gram, want het oog wil ook wat.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n graasmasker opdoen voor paarden
![]()
![]()
![]()
@:Loveislikeakiss weet vast wel hoe zoiets eruit ziet
Vierkante cirkels lijken me wat minder praktisch jaquote:
Graasmasker.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* zet steak voor 4e haar gaasmaskerneus, mi-ni-maal 500 gram, want het oog wil ook wat.
Gelijkbenige driehoek cirkels ook niet echtquote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vierkante cirkels lijken me wat minder praktisch ja
Ronde vierkanten ook idd.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vierkante cirkels lijken me wat minder praktisch ja
Hihihihi.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want GRAZEN
Ooit een paard zien gazen?
Nee ik zou het niet omschrijven als 'verkopen'quote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden onzin te verkopen.
Lozen?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik zou het niet omschrijven als 'verkopen'
Aansmeren?quote:
Jammer genoeg welquote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n graasmasker opdoen voor paarden
![]()
![]()
![]()
@:Loveislikeakiss weet vast wel hoe zoiets eruit ziet
Dumpen?quote:
Hoor ik hier een Chinook ?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik denk niet dat ik ooit nog naar een manege gaquote:Op maandag 5 mei 2025 18:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel
Als ik nooit meer voet in een manage zet is het te snel
Iemand die een scheet laat.quote:
Uhm.quote:
Nou, je weet het nooit...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze ook andere smaken dan water? Trek? Zoute?
Ik heb ook glazen rietjes en een dop besteld.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze ook andere smaken dan water? Trek? Zoute?
Ja, we zullen het nooit weten.quote:
Dacht dat jij alles wist!quote:
Oh.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik zou het niet omschrijven als 'verkopen'
En dat iedereen zoiets heeft van: "Uhm... "quote:Op maandag 5 mei 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit vat zit vol verboden kennis. Soms klotst er wat over de rand.
Ja maar of ik het nou over werk of andere dingen heb, die reactie krijg ik toch wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat iedereen zoiets heeft van: "Uhm... "
Mijn hoofd denkt nu aan who framed Roger Rabbit en "the dip"quote:Op maandag 5 mei 2025 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit vat zit vol verboden kennis. Soms klotst er wat over de rand.
Maar maarquote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat iedereen zoiets heeft van: "Uhm... "
Uhm...quote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar of ik het nou over werk of andere dingen heb, die reactie krijg ik toch wel.
Hij heeft het over verboden kennis.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar
Kennis
Feitjes
Pubquizwaardige weetjes
Dat arme schoentje.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn hoofd denkt nu aan who framed Roger Rabbit en "the dip"
Eekhoorntjes kunnen niet boeren of overgeven.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar
Kennis
Feitjes
Pubquizwaardige weetjes
Laten we een fok! Team opzettenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar maar
Kennis
Feitjes
Pubquizwaardige weetjes
Is verboden kennis niet vergelijkbaar met boeken bannen?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft het over verboden kennis.
Weet niet of bovenstaande daar ook onder valt.
Weet ik nietquote:Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is verboden kennis niet vergelijkbaar met boeken bannen?
Olifanten kunnen niet springenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eekhoorntjes kunnen niet boeren of overgeven.
Dat het slechte agrariërs waren sta ik niet van te kijken.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eekhoorntjes kunnen niet boeren of overgeven.
Of weet je wel maar is het je verboden om te delenquote:
Er mag niet over bans gesproken worden. Verbotenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is verboden kennis niet vergelijkbaar met boeken bannen?
Ohja, klopt het toch nogquote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er mag niet over bans gesproken worden. Verboten
Ik keek net per ongeluk op een mod zijn telefoon toen hij achter de schermen zat, mag ook nietquote:Op maandag 5 mei 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er mag niet over bans gesproken worden. Verboten
Ja is wel waarquote:Op maandag 5 mei 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was extra leuk, omdat wandelend en het ging over een voet.
Goed
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik keek net per ongeluk op een mod zijn telefoon toen hij achter de schermen zat, mag ook niet
Foei!quote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik keek net per ongeluk op een mod zijn telefoon toen hij achter de schermen zat, mag ook niet
Verwacht uitgebreide Reviews per smaakquote:
In Argentijns Patagonië jagen meeuwen op walvissen. De zeemeeuwen vallen walvissen aan die boven water komen. Door met hun snavels te pikken maken ze wonden, zodat ze lekker walvis kunnen smullen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Als je paarden met verf zebrastrepen geeft dan worden ze minder vaak gestoken door muggen
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wombatpoep is vierkantquote:Op maandag 5 mei 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Argentijns Patagonië jagen meeuwen op walvissen. De zeemeeuwen vallen walvissen aan die boven water komen. Door met hun snavels te pikken maken ze wonden, zodat ze lekker walvis kunnen smullen.
Pubquizzenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Laten we een fok! Team opzetten
In de la van verzwegen waarhedenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een bovengemiddeld aantal benen.
Vogelzang is anders naarmate de afstand tot de weg verandert.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:24 schreef essnhills het volgende:
Honden hebben accenten, hun blaf klinkt anders in bijvoorbeeld Azië
Uhmmmmquote:Op maandag 5 mei 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de la van verzwegen waarheden
lag jij — recht, roodwit,
een tijdcapsule in suiker gekruld.
Men noemt je snoepgoed,
maar ik proef het protocol
van een vergeten religie
waar men bidt tot specerijen.
Je kraakt als geweten
tussen kiezen vol twijfel,
en ik bijt —
uit beleefdheid of bewijsdrang?
Onder je glazuur
fluister je iets wat lijkt op bekentenis:
“Ik heb een bovengemiddeld aantal benen.”
En ik knik,
alsof dat iets verklaart
over hoe je altijd uit de lade valt
wanneer niemand kijkt.
Flinke tegel nodig.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In de la van verzwegen waarheden
lag jij — recht, roodwit,
een tijdcapsule in suiker gekruld.
Men noemt je snoepgoed,
maar ik proef het protocol
van een vergeten religie
waar men bidt tot specerijen.
Je kraakt als geweten
tussen kiezen vol twijfel,
en ik bijt —
uit beleefdheid of bewijsdrang?
Onder je glazuur
fluister je iets wat lijkt op bekentenis:
“Ik heb een bovengemiddeld aantal benen.”
En ik knik,
alsof dat iets verklaart
over hoe je altijd uit de lade valt
wanneer niemand kijkt.
Kaneel is m’n musequote:
Vogels zijn meer s nachts gaan zingen door de mens, omdat ze overdag door de drukte en al het lawaai elkaar niet goed meer horen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vogelzang is anders naarmate de afstand tot de weg verandert.
Arme Lokaquote:
Rustig aan hè!quote:
IK BEN RUSTIG.quote:
Ja, daarom zingen ze dan ookquote:Op maandag 5 mei 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor de merel 's nachts om 2 uur uitmuntend goed
* Moeraskat schuift kruidenthee richting jou.quote:
Nee, dat zit al in de naamquote:
*slurp*quote:Op maandag 5 mei 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat schuift kruidenthee richting jou.
Nou?quote:
Bij twijfel antwoord Bquote:Op maandag 5 mei 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
1. Welke plant is zowel eetbaar, verdedigend, als emotioneel passief-agressief?
A. Klimop
B. Artisjok
C. Mimosa pudica
D. Wurgvijg
Ik zou gaan voor C.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
A. Klimop
B. Artisjok
C. Mimosa pudica
D. Wurgvijg
quote:
Cquote:Op maandag 5 mei 2025 19:32 schreef Moeraskat het volgende:
A. Klimop
B. Artisjok
C. Mimosa pudica
D. Wurgvijg
Goedzo kaneelquote:
Jaquote:
Ik voel me een beetje aangevallen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
C – de Mimosa sluit zich bij aanraking, een vorm van emotionele terugtrekking.
quote:
D.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat leest de volgende vraag voor, met zachte minachting en te lange stiltes.
Welk gebruiksvoorwerp heeft de grootste kans om onbedoeld als metafoor te eindigen in een gedicht?
A. Paraplu
B. Scheermes
C. Spiegel
D. Broodrooster
D IS FOUTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |