Heb je nu wel pleisters in je tas?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ach, ik heb op vakantie mijn eigen enkel geschopt en die bloedde tien de laatste 5 km van de wandeling want ik heb geen pleisters in mijn tas
En toen ik thuis kwam wilde ik mijn been op bed zetten om te laten zien, waarbij ik het korstje eraf trok
Ben wat gewend
Tenen zijn wel leuk hè?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een wandelend misdrijf tegen de podologie.
Mijn vader wel, dus ik ga er vanuit dat mensen die het niet meer aankunnen boomers zijnquote:
....quote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zak op het aanrecht hangt is je keuken te laag
Vallen ze jou er mee lastig? Nee? let it go want het levert niks op, kost alleen maar energie en waarom zou je die besteden aan negativiteitquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nu wel pleisters in je tas?
quote:
quote:
* rent naar de keuken.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je zak op het aanrecht hangt is je keuken te laag
quote:
ja mijn vader ook en als ik vraag waarom dan komt er geen redenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn vader wel, dus ik ga er vanuit dat mensen die het niet meer aankunnen boomers zijn
Mijn brein denkt nu hoe ik een motor die 300 kan recht ga houdenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vallen ze jou er mee lastig? Nee? let it go want het levert niks op, kost alleen maar energie en waarom zou je die besteden aan negativiteit
zeg ik super rationeel. Echt, als ons brein werkte zoals we zouden willen he
Ja US begon hoorquote:
door hem niet scheef te houden haahahahahhah xDquote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn brein denkt nu hoe ik een motor die 300 kan recht ga houden
De US begint meestal.quote:
Ik gooi gewoon bond liedjes naar ze met teksten als live and let diequote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mijn vader ook en als ik vraag waarom dan komt er geen redenof de reden is 'JA GEWOON1!!!'
BRILLIANT.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
door hem niet scheef te houden haahahahahhah xD
Jullie zijn allebei goor.quote:
Sow.quote:
heb je hier een nederlandse versie van? mijn ouders kunnen geen engelsquote:Op maandag 5 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon bond liedjes naar ze met teksten als live and let die
quote:
ALS JE VAN DE TRAP AF VALT BEN JE SNEL BENEDEN.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja mijn vader ook en als ik vraag waarom dan komt er geen redenof de reden is 'JA GEWOON1!!!'
Ohquote:
Oh zijn ze weer aan het goorlellenquote:
Elke stap is er eenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS JE VAN DE TRAP AF VALT BEN JE SNEL BENEDEN.
Dank voor de geheugensteun, ik was alweer vergeten dat ik nog 3 pakken (ofzo) in mn voorraadkast hadquote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn ene tresor pak is nog steeds niet op
'is toch belachelijk'quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALS JE VAN DE TRAP AF VALT BEN JE SNEL BENEDEN.
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank voor de geheugensteun, ik was alweer vergeten dat ik nog 3 pakken (ofzo) in mn voorraadkast had
Moet je maar door etenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
Jeetje ik ben even eten en jullie zijn alweer bijna een heel topic verder
Die was extra leuk, omdat wandelend en het ging over een voet.quote:
Langzaam eten, kwoudakdakon.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef essnhills het volgende:
Jeetje ik ben even eten en jullie zijn alweer bijna een heel topic verder
quote:
Stilstand is achteruitgang.quote:
Stapje voor hapje, da duurt vrij langquote:
quote:
quote:
Ik fiets al achter de bus aanquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank voor de geheugensteun, ik was alweer vergeten dat ik nog 3 pakken (ofzo) in mn voorraadkast had
Dus gewoon omdraaien en dan kom je er vanzelf?quote:
Gewoon zo'n graasmasker opdoen voor paardenquote:
A View To A Kill is toch wel mijn favoriete Bondsongquote:Op maandag 5 mei 2025 18:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gooi gewoon bond liedjes naar ze met teksten als live and let die
Belachelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]en die aanbiedingen blijven maar doorgaan
Nog waar ook.quote:
Ja net zoiets als de gorgonzola -circulatie.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus gewoon omdraaien en dan kom je er vanzelf?
Ik zit hier zelden onzin te verkopen.quote:
Ahja dat is wel zo praktischquote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja net zoiets als de gorgonzola -circulatie.
De cirkel is dan weer rond enz
Hmm...quote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden onzin te verkopen.
* zet steak voor 4e haar gaasmaskerneus, mi-ni-maal 500 gram, want het oog wil ook wat.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n graasmasker opdoen voor paarden
![]()
![]()
![]()
@:Loveislikeakiss weet vast wel hoe zoiets eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |