Nou ja, weet niet of je wel eens onder de motorkap van een Seat hebt gekeken, op de helft van de onderdelen zitten gewoon de VW (en Audi) logo'squote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Top Gear heb ik ook gezien
Nee katten moeten altijd lastig zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer ik pas niet in je geschetste hok
Dan moet je die quotenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg het eigenlijk aan Drama Moeraskat
Niet je zus?quote:
Zijn zus heet Oom.quote:
Joeee.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan dat je collega's die smerige gore horrorvoet moeten aanschouwen.
Ik wil eigenlijk eerst foto's voor ik oordeelquote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou ook van jullie hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je die quoten![]()
Nu hebben LTVDK en ik al op je vraag geantwoord
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo emotioneel vandaag, zo maar even lekker potje huilen. Iemand zin om mee te doen?!
Fant?quote:
Mijn motor huilt soms, telt dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo emotioneel vandaag, zo maar even lekker potje huilen. Iemand zin om mee te doen?!
Lees je dit? @LTVDKquote:
Nee dan ga je me uitlachen. Die sok vol bloed was het ergste.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst foto's voor ik oordeel
Zover ben ik niet bekend met de fam van US.quote:
Tikkeltje verontrustendquote:
Hmmm, wat betekent het als een motor huilt?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn motor huilt soms, telt dat ook?
Wil je dat?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zover ben ik niet bekend met de fam van US.
Uhm.quote:
Ik krijg donderdag een nieuwe keukenkraan @LTVDKquote:
Klopt.quote:
Lekker hoog in de toeren en zoquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, wat betekent het als een motor huilt?
Moeten we wegrennen?quote:
als je het zo bekijktquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.
Leven is lijden.
Maar alles is tijdelijk, dus ja. Ik denk wel dat het daarna klaar is
Mijn moeder was ook mooi, die had zo'n teringhekel aan haar naam dat zelfs mijn vader die niet durfde uitspreken en na wat eeuwen wist niemand haar echte naam meerquote:
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt.
Hoewel ik niet constant geluid maak, beschik ik over een indrukwekkend repertoire aan vocalisaties die ik inzet afhankelijk van de situatie. Mijn vermogen om te blaffen en kleine brullen te produceren maakt mij bijzonder onder de katachtigen.maar dat wist jij al.
Oh doe ik weer niet zelfverzekerd genoeg voor je?quote:
Dat is helemaal afhankelijk van de gehele keukenindeling en de positie van het keukenbladquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik krijg donderdag een nieuwe keukenkraan @:LTVDKWaar zal ik hem neerzetten? Jij hebt er nogal kijk op begreep ik
ahhh, hmm dat is wel wat ander gehuil denk ik. Maar al het gehuil is welkom, we zijn inclusiefquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker hoog in de toeren en zo
Scheelt dat Fles ook niet zo'n renner isquote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten we wegrennen?
Oh, dat kunnen we allebei niet zo goed
Ik haat dat woordquote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, hmm dat is wel wat ander gehuil denk ik. Maar al het gehuil is welkom, we zijn inclusief
Zieke burn.quote:
Woke.quote:
De betekenis is helemaal verneukt.quote:
En dit.quote:
Vooral bij BTWquote:
En hoe hoog je balzak ongeveer hangt.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is helemaal afhankelijk van de gehele keukenindeling en de positie van het keukenblad
Ach, ik heb op vakantie mijn eigen enkel geschopt en die bloedde tien de laatste 5 km van de wandeling want ik heb geen pleisters in mijn tasquote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan ga je me uitlachen. Die sok vol bloed was het ergste.
ik kan me er niet echt aan storenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De betekenis is helemaal verneukt.
[..]
En dit.
Het is een wandelend misdrijf tegen de podologie.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja!quote:
Ik probeer het.quote:
Ik ben klaar met eten, dus je kan los.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoe hoog je balzak ongeveer hangt.
HA!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een wandelend misdrijf tegen de podologie.
Als je zak op het aanrecht hangt is je keuken te laagquote:Op maandag 5 mei 2025 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoe hoog je balzak ongeveer hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |