Nou ja, weet niet of je wel eens onder de motorkap van een Seat hebt gekeken, op de helft van de onderdelen zitten gewoon de VW (en Audi) logo'squote:Op maandag 5 mei 2025 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die Top Gear heb ik ook gezien
Nee katten moeten altijd lastig zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer ik pas niet in je geschetste hok
Dan moet je die quotenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg het eigenlijk aan Drama Moeraskat
Niet je zus?quote:
Zijn zus heet Oom.quote:
Joeee.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan dat je collega's die smerige gore horrorvoet moeten aanschouwen.
Ik wil eigenlijk eerst foto's voor ik oordeelquote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan dat je collega's die smerige gore horrorvoet moeten aanschouwen.
Ik hou ook van jullie hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet je die quoten![]()
Nu hebben LTVDK en ik al op je vraag geantwoord
Nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo emotioneel vandaag, zo maar even lekker potje huilen. Iemand zin om mee te doen?!
Fant?quote:
Mijn motor huilt soms, telt dat ook?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
Ben zo emotioneel vandaag, zo maar even lekker potje huilen. Iemand zin om mee te doen?!
Lees je dit? @LTVDKquote:
Nee dan ga je me uitlachen. Die sok vol bloed was het ergste.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst foto's voor ik oordeel
Zover ben ik niet bekend met de fam van US.quote:
Tikkeltje verontrustendquote:
Hmmm, wat betekent het als een motor huilt?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn motor huilt soms, telt dat ook?
Wil je dat?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zover ben ik niet bekend met de fam van US.
Uhm.quote:
Ik krijg donderdag een nieuwe keukenkraan @LTVDKquote:
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |