Ik heb alleen maar respect voor jou, weet je toch.quote:
Eet vrouwmensch! Eet!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb te veel honger om andere mensen hun ideeën te kunnen accepteren of verwerken
Tietquote:
Ik ook voor jouquote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar respect voor jou, weet je toch.
quote:
Nee gekkie.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar we gaan er nu dus vanuit dat moeraskat een Volvo rijdt
Ik welquote:
Aannames mogen we niet maken!quote:Op maandag 5 mei 2025 18:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar we gaan er nu dus vanuit dat moeraskat een Volvo rijdt
Een Ford en een Honda.quote:
Ik hierover is niemand verrastquote:
Mag ik dan nu wel mee in de bus?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hebben we al een eilanddichter??
Nou bij deze
Iedereen in fucking hokjes jaquote:Op maandag 5 mei 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aannames mogen we niet maken!
Ford is een goed merk.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedereen in fucking hokjes ja
Oh, Dudje heeft nu ook een Ford
Is totaal niet mijn schuld
Wie?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt vast door Ieniemienie.
https://x.com/WeermanMichael/status/1919291176743469289/photo/1
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.quote:
Ben je lekker bezig zusquote:
Een Explorer? (een echte dan he, niet dat wanstaltige elektrische ding)quote:Op maandag 5 mei 2025 18:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iedereen in fucking hokjes ja
Oh, Dudje heeft nu ook een Ford
Is totaal niet mijn schuld
Jaquote:
Schattig.quote:
Overwegend Duits dus, oké okéquote:Op maandag 5 mei 2025 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een rare combinatie is ook een combinatie. Vooruit we hebben ook nog een Volkswagen.
Beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |