Zielige sukkeltjes blijven nu eenmaal zielige sukkeltjes. Ik hoop dat - indien het daadwerkelijk voor de rechter komt - die rechter ze keihard in hun gezicht uitlacht. Stumpers.quote:
Deugpunten scoren omdat Pro Palestijnse demonstranten per definitie zielig zijn volgens een bepaald slag mensen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Artikel 53, wetboek van strafvordering:
[..]
Artikel 144 wetboek van strafrecht:
[..]
Wat is het probleem van die dwaas die zichzelf raadsheer mag noemen?
Maar wat is er strafbaar aan die demonstratie? Dat moet nog maar blijken. Als het niet strafbaar is is het ook geen heterdaad?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 17:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Artikel 53, wetboek van strafvordering:
[..]
Artikel 144 wetboek van strafrecht:
[..]
Wat is het probleem van die dwaas die zichzelf raadsheer mag noemen?
Het verstoren van een herdenking is strafbaar.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar wat is er strafbaar aan die demonstratie? Dat moet nog maar blijken. Als het niet strafbaar is is het ook geen heterdaad?
Dat duurt te lang.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:33 schreef Shotty het volgende:
In principe hebben ze wel een punt dat dit een taak was voor de politie, niet voor een militair.
Ik vind het een tamelijk eng idee dat een random militair kan besluiten een protest te stoppen. Dat is aan de Burgemeester, en dient uitgevoerd te worden door de politie.
Nazi’s gonna naziquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de rechtspraak zitten helaas nogal wat van zulke mensen. Het betreft helaas veel te veel van die D66 dan wel GroenLinks-PvdA achtige types en daar moet je dan een objectieve uitspraak van verwachten. Tja ..
Bijna heel het land stond te juichen voor Marko en toch weet je jezelf nog een slachtofferrol in te schrijven. Hoefijzer.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de rechtspraak zitten helaas nogal wat van zulke mensen. Het betreft helaas veel te veel van die D66 dan wel GroenLinks-PvdA achtige types en daar moet je dan een objectieve uitspraak van verwachten. Tja ..
Jij hebt ooit gehoord dat het heel erg is om het leger in te zetten tegen demonstranten en hebt dat zover doorgetrokken dat iemand met een uniform aan de handjes omhoog moet doen zodra mensen bij een bijeenkomst agressief gedrag vertonen.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:33 schreef Shotty het volgende:
In principe hebben ze wel een punt dat dit een taak was voor de politie, niet voor een militair.
Ik vind het een tamelijk eng idee dat een random militair kan besluiten een protest te stoppen. Dat is aan de Burgemeester, en dient uitgevoerd te worden door de politie.
Jezusmina wat een rechtste praat!quote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij hebt ooit gehoord dat het heel erg is om het leger in te zetten tegen demonstranten en hebt dat zover doorgetrokken dat iemand met een uniform aan de handjes omhoog moet doen zodra mensen bij een bijeenkomst agressief gedrag vertonen.
Dit was niet Schoof die doodseskaders op demonstranten afstuurde, maar een aanwezige die ingreep bij een verstoring. Een verstoring waarvan we achteraf kunnen zeggen dat het pallywappies waren, maar toen hadden het nog net zo goed religieuze jongens met een doodswens kunnen zijn.
Kijk even naar landen waar het leger wordt ingezet tegen demonstranten. Ik zou er niet willen wonen, jij wel?quote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij hebt ooit gehoord dat het heel erg is om het leger in te zetten tegen demonstranten en hebt dat zover doorgetrokken dat iemand met een uniform aan de handjes omhoog moet doen zodra mensen bij een bijeenkomst agressief gedrag vertonen.
Dit was niet Schoof die doodseskaders op demonstranten afstuurde, maar een aanwezige die ingreep bij een verstoring. Een verstoring waarvan we achteraf kunnen zeggen dat het pallywappies waren, maar toen hadden het nog net zo goed religieuze jongens met een doodswens kunnen zijn.
Precies wat ik hier net zei dus. Je doet alsof het leger is ingezet tegen demonstranten, maar dat is niet waar.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:29 schreef Shotty het volgende:
[..]
Kijk even naar landen waar het leger wordt ingezet tegen demonstranten. Ik zou er niet willen wonen, jij wel?
Als die militair een uniform aan heeft, dient hij zich als militair te gedragen. Zeker als het een officier betreft.
Er was meer dan genoeg politie bij, dus er is geen enkele noodzaak in te grijpen.
De polite had ze waarschijnlijk weggehaald zoals ze dat op 4 mei ook deden, zonder verstoring. Want die verstoring begon pas toen meneer Kroon het plein over rende. Een paar mensen die een paar vlaggen vertonen (buiten beeld) verstoord de boel een stuk minder.
Rookbom was dus niet de aanleiding.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:54 schreef Bargehassus het volgende:
Het ingrijpen was toch voor het gooien van een rookbom? Of haal ik nou twee verschillende dingen door elkaar?
Weer van die fijne lui met van die dure, door hun moeder in de Robijn Fleur en Fijn gewassen, kleding.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zal wel zijn om privacy redenen voor de man die het deed, die zit nu vast.
Hier zie je het deels, z'n gezicht zie je hier toch niet dus kan wel denk ik
https://www.dumpert.nl/item/100121872_18a53b0a
Ik wil er even op wijzen dat zelfs een burger een arrest mag maken en daarbij gepast geweld mag gebruiken. Zo ook militairen dus.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:29 schreef Shotty het volgende:
[..]
Als die militair een uniform aan heeft, dient hij zich als militair te gedragen. Zeker als het een officier betreft.
Er was meer dan genoeg politie bij, dus er is geen enkele noodzaak in te grijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |