quote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkende kraan op Werkspot gezet. Binnen 3 mnuten een reactie.
[ afbeelding ]
Heb er nou al spijt van.
Je kan zelf toch wel een kraan vervangen?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nou al spijt van.
Oja polarisatie dit dat. Zelfs een vredelievend type als ik moet eraan gelovenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 2025. Je moet een kant kiezen, trouw zijn aan die kant op elk onderwerp en daarbij de andere kant haten. Wees eens niet zo ouderwets.
maar je kunt ook iemand anders betalen om het voor je te doen.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan zelf toch wel een kraan vervangen?
Het is dat iedereen naar Wageningen staart op zo'n dag als vandaag maar anders was Palestina meegenomen.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik kan met iedereen wel door 1 deur, zowel links als rechts.
Of ga je gewelddadig worden
Bovenslooterquote:
Voor die 10 min werk?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je kunt ook iemand anders betalen om het voor je te doen.
Of je wordt centrist. Dan word je door iedereen gehaatquote:Op maandag 5 mei 2025 13:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja polarisatie dit dat. Zelfs een vredelievend type als ik moet eraan geloven
zo te lezen kan @ieniminimuis het voor je doenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er nou al spijt van.
Tuurlijk niet. Ding heeft ook connecties met de CVketel voor warm water etc. Weet ik veel hoe dat zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan zelf toch wel een kraan vervangen?
Klopt. Beter accepteren we dat de wereld gek is gewordenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je wordt centrist. Dan word je door iedereen gehaat
Dan vraagik het liever aan deze Poolturkquote:Op maandag 5 mei 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te lezen kan @:ieniminimuis het voor je doen
jaquote:
wat voor kraan is het dan? een gewone keukenkraan of een quookerdinges?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ding heeft ook connecties met de CVketel voor warm water etc. Weet ik veel hoe dat zit.
Dezequote:Op maandag 5 mei 2025 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat voor kraan is het dan? een gewone keukenkraan of een quookerdinges?
En dit vraag je aan zolderautisten...quote:Op maandag 5 mei 2025 13:47 schreef Karzai het volgende:
Vrij zijn, ze wil alleen maar vrij zijn.
Lekker rustig in de winkel tot nu toe
Moeten jullie niet naar buiten met dit mooie weer?
Het zijn altijd 2 leidingenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ding heeft ook connecties met de CVketel voor warm water etc. Weet ik veel hoe dat zit.
das gewoon een normale kraanquote:
met de huidige prijzen van een loodgieter is het waarschijnlijk wel goedkoper als die meteen een nieuwe kraan meeneemt als hij komt kijkenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me fijn als iemand eerst even komt kijken of het niet gewoon een versleten rubbertje is.
Hoofdkraan afsluiten is optioneel als je snel bentquote:Op maandag 5 mei 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoofdkraan afsluiten. Vergeet de warmwater toevoer niet als dat anders geregeld is.
Heel slim. Ik ga deze opmerking inlijsten.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met de huidige prijzen van een loodgieter is het waarschijnlijk wel goedkoper als die meteen een nieuwe kraan meeneemt als hij komt kijken
Jij doet je naam echt eer aanquote:Op maandag 5 mei 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoofdkraan afsluiten is optioneel als je snel bent
Beetje nieuwe kranen hebben geen rubbers meer die je kan vervangenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me fijn als iemand eerst even komt kijken of het niet gewoon een versleten rubbertje is.
True storyquote:
Klopt duurde bij mij paar dagen voordat ie helemaal niet meer druppeldequote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef Karzai het volgende:
Zwanenhals kan nog wel eens lastig zijn als je een ingewikkelde hebt.
Die van mij bleef ook lekken bij het vervangen van de kraan.
Ik heb het mijn vader laten doen
hoe weet ik zoiets nouquote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje nieuwe kranen hebben geen rubbers meer die je kan vervangen
Had je een beetje dreft op de pijpen moeten smeren toen je ze in elkaar schoofquote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt duurde bij mij paar dagen voordat ie helemaal niet meer druppelde
Internet. Alles op te vinden tegenwoordigquote:
Tegenwoordig best lastig. De goede mensen bulken van het werk dus dan krijg je dit soort gedoe.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het prima om het uit te besteden aan iemand die weet wat ie doet. Maar ik wil wel een beetje normaal met iemand kunnen praten. Is dat ook al te veel gevraagd?
lekker op je rug liggen in het keukenkastje te klooien met die koppelingetjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog de kraan in de keuken vervangen, is alleen zo vreselijk kut om bij te komen achter de spoelbak
Vaak hebben die mensen geen uni gedaan, kan jij dat dan wel aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het prima om het uit te besteden aan iemand die weet wat ie doet. Maar ik wil wel een beetje normaal met iemand kunnen praten. Is dat ook al te veel gevraagd?
Op FOK! wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten vaak van die modules in die je alleen maar 1 op 1 kan vervangen. Wellicht zijn ze ook wel te fixen die modules maar dat is hogeschool kluswerkquote:
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurderquote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker op je rug liggen in het keukenkastje te klooien met die koppelingetjes.
Als ik in een huurhuis zou wonen zou ik het ook door de huurbaas laten oplossen
bij mij bij de huurder.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de verhuurder
dan klopt het toch wat ik zeg?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de verhuurder
Ja ik zit met het probleem dat ik mijn rechterarm niet goed kan draaienquote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker op je rug liggen in het keukenkastje te klooien met die koppelingetjes.
Als ik in een huurhuis zou wonen zou ik het ook door de huurbaas laten oplossen
wissik welquote:
Zie mijn editquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurder
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |