Heel slim. Ik ga deze opmerking inlijsten.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met de huidige prijzen van een loodgieter is het waarschijnlijk wel goedkoper als die meteen een nieuwe kraan meeneemt als hij komt kijken
Jij doet je naam echt eer aanquote:Op maandag 5 mei 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoofdkraan afsluiten is optioneel als je snel bent
Beetje nieuwe kranen hebben geen rubbers meer die je kan vervangenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me fijn als iemand eerst even komt kijken of het niet gewoon een versleten rubbertje is.
True storyquote:
Klopt duurde bij mij paar dagen voordat ie helemaal niet meer druppeldequote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef Karzai het volgende:
Zwanenhals kan nog wel eens lastig zijn als je een ingewikkelde hebt.
Die van mij bleef ook lekken bij het vervangen van de kraan.
Ik heb het mijn vader laten doen
hoe weet ik zoiets nouquote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje nieuwe kranen hebben geen rubbers meer die je kan vervangen
Had je een beetje dreft op de pijpen moeten smeren toen je ze in elkaar schoofquote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt duurde bij mij paar dagen voordat ie helemaal niet meer druppelde
Internet. Alles op te vinden tegenwoordigquote:
Tegenwoordig best lastig. De goede mensen bulken van het werk dus dan krijg je dit soort gedoe.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het prima om het uit te besteden aan iemand die weet wat ie doet. Maar ik wil wel een beetje normaal met iemand kunnen praten. Is dat ook al te veel gevraagd?
lekker op je rug liggen in het keukenkastje te klooien met die koppelingetjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:51 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook nog de kraan in de keuken vervangen, is alleen zo vreselijk kut om bij te komen achter de spoelbak
Vaak hebben die mensen geen uni gedaan, kan jij dat dan wel aan?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het prima om het uit te besteden aan iemand die weet wat ie doet. Maar ik wil wel een beetje normaal met iemand kunnen praten. Is dat ook al te veel gevraagd?
Op FOK! wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten vaak van die modules in die je alleen maar 1 op 1 kan vervangen. Wellicht zijn ze ook wel te fixen die modules maar dat is hogeschool kluswerkquote:
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurderquote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker op je rug liggen in het keukenkastje te klooien met die koppelingetjes.
Als ik in een huurhuis zou wonen zou ik het ook door de huurbaas laten oplossen
bij mij bij de huurder.quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de verhuurder
dan klopt het toch wat ik zeg?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de verhuurder
Ja ik zit met het probleem dat ik mijn rechterarm niet goed kan draaienquote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker op je rug liggen in het keukenkastje te klooien met die koppelingetjes.
Als ik in een huurhuis zou wonen zou ik het ook door de huurbaas laten oplossen
wissik welquote:
Zie mijn editquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurder
quote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |