He wat naar... knuffelquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Helaas. Maar goed, aftellen tot de vakantie dan maar.
Pas alsjeblieft op jezelf. Als je het niet trekt moet je niet doorrennen... en ja, ik heb gemakkelijk praten, dat weet ik... maak me een beetje zorgen om je meid en ik voel de neiging om een hele preek te schrijven, maar daar heb je geen drol aanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:06 schreef Donna het volgende:
Ja ik doe het sowieso rustig aan, maar krijg m'n hoofd niet meer in de rust. Ben bang dat ik richting overspannen ga. Maar goed, we kabbelen rustig aan voort.
I know, i know. Inderdaad geen behoefte aan een hele preek haha, maar hartstikke lief bedoeld!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op jezelf. Als je het niet trekt moet je niet doorrennen... en ja, ik heb gemakkelijk praten, dat weet ik... maak me een beetje zorgen om je meid en ik voel de neiging om een hele preek te schrijven, maar daar heb je geen drol aan
Ik hoop echt dat je snel wat rust krijgt en dat je in de vakantie een beetje kan bijtanken. Hoelang ben je vrij?
Take care meid
Zeker goed bedoeldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
I know, i know. Inderdaad geen behoefte aan een hele preek haha, maar hartstikke lief bedoeld!
Ik ben sowieso 2 weken vrij. En ben ook 3 weken zonder mijn kinderen, dus dan pak ik ook nog een momentje rust. Nu eerst 3 weekenden op rij mét de meiden, er is al 1 om, vliegt ook voorbij joh.
Ja ga heerlijk kamperen met de meiden 1 week. Ben zo benieuwd!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker goed bedoeld![]()
Hopelijk doen de twee weken je goed!
Sterkte hoor![]()
Oh gezellig! Ik duim voor genoeg zonnestraaltjes en niet te hete tentenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ga heerlijk kamperen met de meiden 1 week. Ben zo benieuwd!
Knuffel voor jouquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen schatten
We gaan creatief doen vandaag
Dank je welquote:
Ik heb even met mijn beste vrienden gesprokenquote:Op woensdag 25 juni 2025 08:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Hopelijk werkt het afleiding zoeken CotS
Dank je welquote:
ZIjn altijd heftige dingen vooral als er kinderen in het spel zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Ben inmiddels thuis
Was echt heftig
Vooral toen haar zoontje erachter kwam dat zijn mama echt weg was
Ja dank je welquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn altijd heftige dingen vooral als er kinderen in het spel zijn.
Nogmaals dikk e knuffel
Eruit laten dat verdriet, niet verstoppen. Daar ga je alleen maar meer last van krijgenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dank je wel
Nu even lekker chillen en proberen op te houden met lekkende ogen
quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Ben inmiddels thuis
Was echt heftig
Vooral toen haar zoontje erachter kwam dat zijn mama echt weg was
Ja... vraag me af hoeveel een mens kan huilen op een dag...quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eruit laten dat verdriet, niet verstoppen. Daar ga je alleen maar meer last van krijgen
Je gaat nu de tijd van rouw in en daar mogen best traantjes bij vloeien hoor.
Gooi het er maar uit
Ja... toen de deksel op de kist ging en zijn moeder bleef erin dring het tot hem doorquote:
Heel veel Child. Ook in stilte zonder tranenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... vraag me af hoeveel een mens kan huilen op een dag...
Maar nu thee en slechte televisie.
Morgen is vast beter dan vandaag
[..]
Ja... toen de deksel op de kist ging en zijn moeder bleef erin dring het tot hem door
Maar goed... het was een prachtige dienst
Onder het motto beter laat dan nooit: het wisselt sterk. Vandaag denk ik wel goedquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
Hey @:ChildoftheStars hoe gaat het vandaag
Fijn te horen lieverd.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Onder het motto beter laat dan nooit: het wisselt sterk. Vandaag denk ik wel goed
En jij dan?
Goed klinkt goedquote:Op maandag 30 juni 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen lieverd.
Hier gaat het goed dank je voor het vragen
Ja tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |