Zeg maar wat er niet aan klopt.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom zoek je je toevlucht tot dit soort praat?
De Roemeense rechtspraak dacht van niet. En afgezien van wat vage verdachtmakingen heb ik de bnw hoek nog niks zien posten waaruit blijkt dat die rechter het fout had.quote:
Hij zal het vroeger wel fijn gevonden hebben geen paspoort mee te hoeven nemen om met zijn matties in andere Europese landen de boel te kunnen slopen.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:29 schreef theunderdog het volgende:
Gelukkig. De pro-Europese kandidaat heeft gewonnen. Al viel het anti-Europese-unie sentiment bij Simion nog best wel mee volgens mij.
Dus ze waren toch niet eerlijk?quote:Op maandag 19 mei 2025 10:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Roemeense rechtspraak dacht van niet. En afgezien van wat vage verdachtmakingen heb ik de bnw hoek nog niks zien posten waaruit blijkt dat die rechter het fout had.
Georgescu overtrad de regels van zijn eigen land, en de handhaver van zijn eigen land greep in.quote:
Dat klopt ook niet. Er zijn grofweg 2 miljoen stemmers meer op komen draven in vergelijking met de eerste ronde.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:13 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een interessante uitspraak in het AD:
Volgens het centraal verkiezingsbureau was de opkomst zondag echter twee keer zo hoog als in de eerste ronde: bijna 65 procent van de kiezers nam deel, tegen 53 procent in de eerste ronde.
bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)erlaag-toe~a27d732b/
Hoe kan een sprongetje van 53% naar 65% opeens 2x zoveel opkomst inhouden?
Beetje vreemd dit....
Dat is de interpretatie van een politiek instituut, dat nota bene vaker van dit soort politieke grappen uithaalt.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Georgescu overtrad de regels van zijn eigen land, en de handhaver van zijn eigen land greep in.
Als dat zo is, dan heeft dat niks met de EU te maken.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie van een politiek instituut, dat nota bene vaker van dit soort politieke grappen uithaalt.
Da's natuurlijk onzin dat dat per definitie niet zo zou zijn.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heeft dat niks met de EU te maken.
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie van een politiek instituut, dat nota bene vaker van dit soort politieke grappen uithaalt.
Kom maar met het bewijs dan.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's natuurlijk onzin dat dat per definitie niet zo zou zijn.
Hij zegt niet dat het per definitie niet zo is. Hij wijst aan waarom dat niet zo is. Lezen.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's natuurlijk onzin dat dat per definitie niet zo zou zijn.
Jij beweert. Ik zeg nergens dat de EU er iets mee te maken heeft. Ik zeg alleen dat het onzin is om te beweren dat dat per definitie niet zo is. Ze kunnen er zelfs wat mee te maken hebben zonder er zelf direct de vinger in te hebben...quote:
Doe dat laatste zelf eens.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het per definitie niet zo is. Hij wijst aan waarom dat niet zo is. Lezen.
Men is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dus zolang je geen bewijs hebt dat het Roemeense hooggerechtshof in opdracht van de EU handelt, zijn ze er niet schuldig aan.quote:Op maandag 19 mei 2025 10:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij beweert. Ik zeg nergens dat de EU er iets mee te maken heeft. Ik zeg alleen dat het onzin is om te beweren dat dat per definitie niet zo is. Ze kunnen er zelfs wat mee te maken hebben zonder er zelf direct de vinger in te hebben...
Ik zeg ook niet dat ze er schuldig aan zijn. Ik zeg enkel dat het een politiek instituut is dat vaker politieke dingen doet. Jij schrijft vervolgens dat als dat zo is, dat ze EU er per definitie niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Men is onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Dus zolang je geen bewijs hebt dat het Roemeense hooggerechtshof in opdracht van de EU handelt, zijn ze er niet schuldig aan.
Lees gewoon eens voor je aan je toetsenbord zit.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik lees graag een bron voor je beweringen.
Ik lees hier een gebrek aan argumenten. De verkiezingen in Roemenië zijn dus eerlijk verlopen. Ggquote:Op maandag 19 mei 2025 11:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees gewoon eens voor je aan je toetsenbord zit.
Ja, en laat dat nou juist precies het idee zijn achter een rechtsstaatquote:Op maandag 19 mei 2025 10:34 schreef Candymannetje het volgende:
We leven zogenaamd in een democratische rechtsstaat maar ik heb nog nooit op een rechter mogen stemmen.
Waarom je mijn opening nog eens herhaald met een vraagteken.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jazeker.
Zeg maar wat je niet begrijpt dan zal ik het je precies uitleggen.
Prima maar noem het dan niet democratisch.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en laat dat nou juist precies het idee zijn achter een rechtsstaat
Het tragische is dat hij deze post niet zal begrijpen en juist ziet als bevestiging van zijn slachtofferschap.quote:Op maandag 19 mei 2025 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en laat dat nou juist precies het idee zijn achter een rechtsstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |