Uit de diepvries.quote:
Als ontbijt? bahquote:
Of iets met veel proteinen:quote:
Heb jij altijd maar 2 ontbijtjes? welke dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:37 schreef Evangelion het volgende:
Dat zijn 8 standaard-ontbijten meer dan ik.
Nog nooit van gehoord. Ziet er best lekker uit. Ff kijken hoe je dat maaktquote:
Even wat video's gekeken. Ziet er prima uit en een vega variant kan heel snel gemaakt zijn denk ik. Misschien eens uitproberen dezer dagenquote:
Bohhquote:Op zondag 4 mei 2025 13:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
Knakworstjes droogdeppen en door de knoflookpers halen, deze stukjes krokant bakken / frituren.
Het knakworstvocht deel je in 2en, de ene helft doe je in een pannetje en doe je aardbeienjam en ketchup bij, dit reduceer je tot een plakkerige siroop.
De andere helft doe je in een pannetje met veel suiker en mandarijnen partjes uit blik, deze karameliseren tot snoepjes.
Doe alles in de yoghurt.
Ik eet al 50 jaar Brinta.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:20 schreef Mikeytt het volgende:
Ik merk dat ik een beetje vast zit in een routine en in een cirkel zit waarbij ik elke dag weer kies uit dezelfde 10~ ontbijtjes.
Wat zijn makkelijke and quick ontbijtjes die jullie vaak maken?
Hier meestal een boterham, yoghurtbowl, 'ei'-stoofje of smoothiebowl in verschillende varianten... Weinig variatie eigenlijk, maar is ook de moeilijkste maaltijd om te variëren lijkt me.
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef Durmada het volgende:
CUL is toch een serieus subforum? De helft van de reacties gaat over knakworsten of gerechten met knakworsten erin verwerkt. TS heeft eerder vermeld dat hij knakworsten op zichzelf niet zo lekker vindt, misschien een idee om dan niks met knakworsten te suggereren??
VER / Knakworst uit blik invriezen?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef Durmada het volgende:
CUL is toch een serieus subforum? De helft van de reacties gaat over knakworsten of gerechten met knakworsten erin verwerkt. TS heeft eerder vermeld dat hij knakworsten op zichzelf niet zo lekker vindt, misschien een idee om dan niks met knakworsten te suggereren??
Welke merk melba toast haal jij? Ik heb echt alle versies gekocht bij de AH en allemaal vallen tegen vergeleken met versgemaakte toastjesquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik eet vaak van die Melba toastjes met gezouten Lurpak boter dik erop gesmeerd.
Eigenlijk eet ik vooral de boter heel erg graag, maar moet iets hebben om het op te smeren.
Van der Meulen, de rest is inferieur.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welke merk melba toast haal jij? Ik heb echt alle versies gekocht bij de AH en allemaal vallen tegen vergeleken met versgemaakte toastjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |